Mirát lehetne kurvának nevezni. Mármint amúgy nem. Mert nem pénzért csalja a barátját.
Hát igen. Néha-néha bejön egy ismeretlen pali a képbe, de egy se maradt. Mindegyik egy északás volt. Dan még nem tud róla és Mira nem is tervezi elmondani egy darabig még. Semmi haszna nem jönne ki abból így addig meg tartja még nem muszáj.
A fiúnak nincs hatalma lekorlátozni és alapból nem tudná, mert Mira egy határozott és önfejű nő személy.
Mira szmsz.:
Péntek van és mégis ideges vagyok. Gimibe senki nem bírta befogni a pofáját, a tanárok meg rakás házit adtak fel. Mintha nem lenne jobb dolog amit csinálhatnék. Mármint van.
És azt is fogom csinálni.
Haza mentem és el is kezdtem készülődni. Anya későn ér haza. Apával meg nem kell foglalkozni mert elváltak anyától.
Felvettem egy kis ruhát, enyhe smink, magassarkú és kész is vagyok.Ha még nem esett le buliba megyek. Azt szoktam általában ha szar napom van, mert van pia, meg fasz.
Hát ja.
A piás dugás többnyire elfelejtett velem minden rosszt és legalább ki élem a vágyaimat.Meg hát lehet egósan hangzik de tény, hogy szép nő vagyok. Így ki is használom.
Ebben a kis ruha ki emeli az alakom és az idomaimat is amik szintúgy nagyon jók.
De induljunk el végre.
Nem szoktam senkivel menni. Semmi barát vagy barátnő.
Egyszer vittem. Meg is bántam.
Egy olyan jó palit fogtam ki de a barátnőm elkezdett nyafogni, hogy rosszul van és mennyünk haza. Pedig fasz hiányos voltam. Fel is kúrt a csaj.
Azóta nem hívok senkit. Baszáshoz is csak két ember kell maximum. Én, meg egy pali akit a buliban szerzek.Be is fejeztem mindent és el is kezdtem menni a kis buliba.
A közelben van egy hely ahol sokszor csinálnak valamit.
Ott szoktam rábukani valakire. Valaki jóra.10 perc és oda is értem. Lehetett olyan 9 óra, de már nagyban folyt minden.
Zene, síkoltások hangzottak.-Ez kell nekem.- súgtottam magamnak és be is mentem.
Túl sokat voltam már itt tehát az itt dolgozok ismertek, így simán be engedtek. Szerettem amikor ilyen luxin bántak velem. Megtisztelő.A pulthoz is mentem. Először mindig is pia kell. Böktem a pultosnak aki szó nélkül hozta a negszokott italomat. Majd holnap kifizetem. Részegen nem tudok annyira oda figyelni az ilyen dolgokra és nagyon jól tudják, hogy tényleg kifizetem.
Ahogy ittam bele a kis boromba elkezdtem a tömeget kémlelni.
Mondtam, hogy baszni akarok. És fogok is.A táncoló emberektől elnézve észre vettem egy fiút? Nem. Szerintem ez nem egy fiú. Inkább egy férfi.
Haja hátra van, álla szépen látszik, szeme vad, teste izmos és vonzó. Nagyon, nagyon vonzó. Ahogy nézem már tüzelni kezdek.
Szerintem észre vette, hogy nagyon is nézem, mert lassan felemelve a fejét az italából rám nézett.
Tartva a szemkontaktus selytelmesen rámosolyogtam.
Lehúzva az innim tartalmát, felálltam és leültem mellé.
-Szia.- köszöntem neki még mindig mosolyogva.
-Szia, mit szeretnél?- vett fel ő is egy mosolyt és közelebb hajolt egy kicsit.
-A faszodat-
YOU ARE READING
Tessék?
RomanceMira elment egy szép este bulizni és ki is élvezte a vágyait egy erélyes és határozott férfival. A férfi többet akart tőle de a lány elutasította és ott hagyta azzal a címmel, hogy úgy se találkozunk többet. A következő nap viszont Mira a barátja sz...