12.

698 6 0
                                    

-Kérdeztek valamit.-
Nézzet rám szigorúan Anya.
-Mit?- kérdeztem vissza félve. Annyira magamba merültem, hogy meg se hallottam, hogy beszélnek hozzám.
-Hogy megy a suli?- szólalt meg Isi.
Lassan felé fordultam és vettem a egy mély levegőt.
-Jól.- válaszoltam nagyon bően és ettem tovább.
-Mira!- szólt rám Anya. Megint.
-Hagyd csak.- legyintett nevetve Isi.- Még félénk.- nézett rám mosolyogva.
Hirtelen egy kezet éreztem meg a combon. Hurka ujjakkal.
Fel nem nézve a tányéromból néztem el rá, de ő csak Anyát nézte még mindig mosolyogva.
Megfogtam a kezét, lelöktem a combomról és felálltam.
-Köszönöm a vacsorát.- hajtottam meg egy kicsit a fejem és mentem volna el.
-Hova ilyen siettősen?- kérdezte Isi.
-Tanulni valóm van.- Anya furán nézett rám, mert nagyon jót tudja, hogy nem szoktam tanulni.
Nem várva választ felmentem a szobámba, ahol kulcsra zártam magam.

Leszeretném szögezni, hogy vasárnap van. Holnap susu. Ezért volt ilyen jó kifogás.

Anyára gyorsba ráírtam, hogy "Itt fog aludni?". Nem akarom hogy itt aludjon. Kinézek belőle akármit.
Undorodva néztem le a combomra. Az érintését még mindig érzem amitől hányingerem is van.
Amíg itt van nem érzem magam biztonságba. Anya is játsza magát ami csak még jobban irritál.

Azt gondoltam, hogy gyorsan elfutok fürdeni amíg ők lent vannak. Isi előtt nem akarom nagyon a pizsamának nevezett bugyimban es polomban jarkalni szóval most vittem az egyik apuka szettemet. Apuka póló és vele együtt a rövid nadrágja.

Ahogy a fürdőbe értem bezártam kulcsra és a pici kulcslyukot betömptem wc papírral. Mikor azzal meg voltam nyugodtan elkezdtem levetkőzni, megnyitottam a vizet, hogy ameddig az összes ruhám le nem kerül rólam addig melegedjen.
Mikor megfelelőnek tartottam a víz hőmérdékletét beléptem és élveztem ahogy végig folyik az egész testemen.
A kellemes melegből egy kicsit forróbra állítottam.
Szeretem amikor égette a víz a testemet. Általában akkor szoktam ezt csinálni a rossz napom van. Segít át gondolni a napomat. Meg hát éget. Ez a fontos.
Miközben élvezkedtem a jó csípő meleg vízben egy kopogás zavart meg. Hirtelen hangtól megugrodtam.
-Vannak!- szóltam ki egy kicsit mérgesem.
De amúgy nem hallatszik, hogy folyik a víz?

Semmi választ nem kaptam így eltanálcsoltam, hogy elment. Vissza koncentráltam a fürdésre. Meg állítottam a vizet és elkezdtem volna mosakodni, de valaki rángatta az ajtót. Meg fagyott bennem a vér. Anya nem rángatná, így csak Isi maradt.
Kiszálltam a zuhanyzóból és magamra tekertem a törölközőt.
-Menj el!- szóltam ki, de már nem hangzott olyan bátornak.
-Mira...- nyújtotta el mázosan a nevem. Undorító.- Engedj be...- ezt már egy kicsit figyelmeztetőben mondta.
-Nem!- kijelentésemre újra elkezdte az ajtót verni. Simán betörheti az ajtót.
Inkább felöltöztem, mert törölközőben is látszik a vonalam viszont a nagy apuka pulcsiban és rövid nadrágban annál inkább. Vissza akasztottam a törölközőt, felvett ruháimat a szennyesbe és vártam, hogy végre elmenjen.
Egy idő után abba maradt, de szerintem ezzel csak ki akar csalogatni.
Itt van a telefonom. Ugrott be. Gyors felkaptam és írni akartam Anyára, hogy Isi mit csinál. De lefagytam előző üzenetén.
"Igen, itt fog aludni Isi, szóval csak ne kurváskodj hanem öltözz fel normálisan"
Eszem ágába se volt, hogy fél meztelenül járkáljak a jelenlétében.
Egy jó ideje abba maradt az ajtó kitörési akció szóval úgy döntöttem már kimegyek. Kinyitottam az ajtót és amilyen gyorsan tudtam el is indultam a szobám felé.

Tessék?Where stories live. Discover now