-A faszodat-
Mondtam ki teljesen őszintén és szerintem tisztán, hogy mit is akarok.
Kicsit meglepődve, de nem hátrált el.
-Nem is ismersz-
-Dugáshoz kell? Meg majd az ágyban úgy is meg ismerlek, nem?- tartottam még mindig a mosolyom.
-Hát ez még kérdőjeles nálam.- nézett vissza az ittalára.
-Miért vagy itt ha nem fogsz senkivel baszni?- kérdeztem egy picit zavarodottan.
-Hát amúgy azért vagyok itt.- nézett vissza rám.- De szerintem fiatal vagy hozzám...- hunyoritot és végig nézett rajtam. Mellkasomon megállt egy picit a tekintette mire én elmosolyodtam.
-Úgy láttom hogy nem annyira zavar- tettem a kezem mellem alá ami így most még jobban látszott. Ő tekintetét nem vette le róla és egyre éhesebben nézett. -Meg ha úgy nézzük már legálisan dughatok. 19 éves vagyok.- mosolyogtam büszkén, mire gyors az arcomra kapta a tekintetét.
-19?- kérdezte mint aki nem hitte el. Én csak bólogatam.- Apád lehetnék.- kuncogott fel férfiasan és vissza nézett az italára.
-Micsoda?- meglepődtem.
-Jól hallottad.- emelte tekintetét újra rám. -Én 41 vagyok.- képedtem el most én.
-Az nem lehet.- kuncogtam el magam, de láttán a komoly arcát abba hagytam. - Tényleg?- bólogatva ivott bele az italába.Ő? Ő 41 éves? Hagyjuk már. Így nem nézhet ki egy 41 éves. Olyan nincs. Tehát. Nem. Nincs. Semmi eshetőségre.
Látva meglepődött arcom végül megszólalt.
-Így is szeretnél velem egy ágyban lenni?- kérdezte egy picit flörtösen.
-Igen.- vágtam rá hezitálás nélkül. Most ő komolyodott el.
-Tényleg?-
-Igen.- bólintottam.- Gondolom volt már több esetted is ami komoly is lehetett. Én még nem dugtam egy érett férfival aki ki is érdemelné ezt. És kíváncsi vagyok. Meg apa kompleszus is bevág. Tehát igen.- mondtam komolyan tekintettem rajta tartva.- Persze ha te is benne vagy. - nézett rám egy darabig meglepődve.
-Rendben. Viszont...- kezdett el vigyorogni.- Én a vad sexet szeretem.- hajolt egy kicsit közelebb
-Na akkor azt is kipróbálom.- mosolyogtam vissza rá szintén közel hajolva.Kezét kinyújtotta nekem amit el is fogadtam. Mikor nagy markában volt a kis kezem elkezdett az egyik szoba felé húzni.
Benyitott megnézve, hogy nem-e foglalt majd mikor meggyanusodott arról, hogy nem, behúzott a szobába becsapva az ajtót aminek neki is nyomot.Teljes testével nekem nyomodott valamint elkezdte falni az ajkaimat. Elmosolyogva csókoltam vissza nyakába téve a kezem hogy közelebb vonjam magamhoz.
A heves csók közben ruhám alját feljebb hajtva megtalálva az alsóneműm oldalát. Áttérve a nyakamra, kezével már nem is a bugyimat piszkálta hanem amin volt. Sóhajtozva döltem hátra az ajtónak és kicsit terpeszbe tettem a lábam, hogy jobban hozzám férjen.
Ezt egy darabig csinálta mire hirtelen belém vezette az egyik ujját. Becsukva a szemem élveztem ahogy kényeztett.
-Szűk vagy hozzám.- súgja a fülembe aztán vissza tért a nyakamra.Egy fiútól se kaptam meg még ezt, de lehet azért, mert csak kis faszuakkal álltam össze.
Egy ujjból kettő mire már a vállát fogtam és úgy haraptam az ajkamba. Hamár az ujját nem bírom a faszát, hogy fogom?
Egy kicsit gyorsabban elkezdte mozgatni az ujját amire elkezdtem nyögdöcsni egy kicsit szorítva a vállát.
-Ha így folytattod...-haraptam el a végét.- Dugás nélkül fogok elmenni...- sóhajtottam egy nagyobbat a végén.
-És az baj? Majd elmész kétszer.- húzta kibelőlem az ujjait és lefektetted az ágyra.
YOU ARE READING
Tessék?
RomanceMira elment egy szép este bulizni és ki is élvezte a vágyait egy erélyes és határozott férfival. A férfi többet akart tőle de a lány elutasította és ott hagyta azzal a címmel, hogy úgy se találkozunk többet. A következő nap viszont Mira a barátja sz...