7.

892 9 0
                                    

Meg mutatta hol a fürdő, kaptam tőle egy pólót és el is foglaltam a helyet.
Nem zártam be kulccsal az ajtót mert feleslegesnek gondoltam.
Elkezdtem vetkőzni és közben megengedtem a vizet, hogy melegedjen egy kicsit. Mikor már beszálltam a vízbe hirtelen kopogtak.
-Vannak!- szóltam ki és folytattam tovább a fürdést.
Ahogy mosakodtam egy kézt tettek a számra miközben hozzám simult.
-Maradj csendbe.- hallottam meg David hangját.
Eltoltam a kezét és szembe fordultam vele.
-Neked mi bajod van? Fürdeni se lehet már?- kérdeztem felháborodottan.
-Az a bajom, hogy a fiam megdughat én meg csak egyszer.- lett ideges ő is.
Mivan? Féltékeny a saját fiára? Ez röhejes. Kezdtem el nevetni ami neki egyeltalán nem tetszett.
Vissza fordított és hozzám nyomodott újra.
-Ez nem vicces.- mondta szurosan, viszont én ezen csak vigyorogtam.
-Jól van.- kuncogtam el magam.- Na végre kimész, hogy lefürödjek?- bontakoztam ki a kezei közül és megint megfordultam, hogy szemtől-szembe legyünk.
-Nem.- mondta, vállát megrántva.
-Miért nem?- tettem keresztbe a karom. Ő erre le nézett a melleimre és csak mosolygott.- Ne csinálj úgy mintha nen láttad volna őket.- forgattam meg a szemem.
-De nem így voltak. És így jobban tetszenek.- húzott magához közel így a meztelen testem neki nyomult.
-Na hagysz végre megfürödni?- sóhajtottam fáradtan és felnéztem rá.
-Csak ha velem.- mosolygott szélesebben. Kérdőn néztem rá, de rá kellett jönnöm, hogy komolyan gondolja.
-Rendben.- bontakoztam ki a kezei közül, hogy letudjon vetkőzni.
Én vissza álltam teljesen a víz alá és elkezdtem mosni a hajam.

Pár perc után éreztem, hogy beállnak mögém. Csípőmnél fogva magához húzott és úgy tolt a hideg falhoz. Seggemnél éreztem, hogy nagyon fel van izgulva és ahogy azt dörzsölte hozzám úgy felsóhajtottam.
-Maradj csendben!- szidott is le gyorsan.
-Hogy ha jól esik amit csinálsz?- mérdeztem vissza idegesebben.
Ő erre meg fogta a hajam és lenyomott a földre a lába közé.
-Ez csak rosszabb!- kaptam a hajamhoz.
-Ne nyigjál már!- nyomta a számba a tagját.
Még nem szoptam faszt, de pornóba láttam párszor.
Így el kezdtem mozgatni a fejem előre hátra miközben felfele néztem rá. Ő még mindig fogta hajam lassan tépett, viszont tetszett.
Ő is sóhajtozott viszont halkabban mint én az előbb.
Aztán szerintem lassú voltam neki, mert elkezdte mozgatni a csípőjét így egyre mélyebbre ment. Nyelvemet is elkezdtem használni miközben ő lassan baszta a számat.
-Csak így tovább...- suttogta egy mosollyal az arcán, én meg folytattam.
Hirtelen hajámnál fogva teljesen rá nyomott és elélvezett a számba. Mivel levegőt alig kaptam lenyeltem, hogy kapjam is oxigént. Mikor elengedett felálltam.
Újra elkezdtem mosakodni amíg ő küzdött a levegőért. Mikor épp a tusfürdőt kentem magamra újra neki nyomott a falnak.
-Most mit akarsz? Nem volt elég?- kérdeztem idegesen.
-Te elmentél?- nem értettem ezt a kérdést. Hogy mentem volna el amikor amit előbb csináltunk az csak neki volt jó?
-Nem?- szerintem erre a válaszra várt.
Kezét megéreztem a nőiességemnél amit elkezdett simogatni. Már az enyhe érintésétől is elkezdtem sóhajtozni mire befogta a számat és egy gyorsabb tempóra váltott.
Én kitoltam a seggem és egy kicsit széjelebb tettem a lábam, hogy jobban hozzá férjen. Az akciónkban hirtelen egy kopogást hallottunk.

Tessék?Where stories live. Discover now