3.

1.2K 7 0
                                    

-húzta kibelőlem az ujjait és lefektetted az ágyra.

Csók közben övét csatolta ki amivel meglepő módon hamar végzett. Fekültem egy kicsit, hogy lássan is hogy mit fogtam ki. Ahogy lehúzta a farmerjét boxeren keresztül lehetett látni ahogy a tagja áll. Csak nézni tudtam amit észre is vett és egy büszke mosolyt vett fel.
-Csak nem tetszik?- húzott magához közel faszát nekem dörzsölve. Felnyögtem egyet.

Szemeim elhomályosultak és csak néztem bambán rá és vártam az időt.
Rögtön kapcsolt mire boxerét is lejjebb húzta. Nagyobb volt mint amire képzeltem. De tényleg. Még nem találkoztam ekkorával.
-Szerintem ez nem fog beférni...- bizonytalanodtam el, de mintha ő meg se hallotta belém nyomta egy darabig. Fel is nyögtem azonnal vissza feküdve.

Várt egy darabig amíg megszokjam aztán elkezdett mozogni nem is olyan gyengén. A nyögések egyre többször és hangosabban hagyták el a számat. Egyik keze a nyakamat szorongatta kicsit, másik a csípőmet fogva huzott magához közelebb minden lökésnél.
Megmaradt egy tempó viszont gyors és már lassan alig kaptam levegőt a sok nyögéstől.
-Ah! Ez fháj!- akadozott szavam nyögés közben.
Ténylegesen nem volt olyan kényelmes, mint az eddigiek viszont így is a legjobb, hiába még a közepénél se vagyunk.
Ő meg nem állva gúnyosan rám mosolygot és felvett egy még gyorsabb tempót. Szemem felakadt és valamikor már sikitottam az élvezettől.
Ezt egy darabig csinálta aztán felült, csípőmet meg fogva kezdte újra tempós mozgását. Én a paplant markolva sikitoztam valamikor és könnyeztem is. Ő lihegve ugyan úgy tartotta a gyors tempóját.
Lehet már vagy úgy kétszer elmentem, de mivel ő még nem ezért nem is érdekelte.

Ilyen dominanciát egyedül apámnál érzékeltem mikor még együtt éltünk. Amikor anyával kellett veszekednie mindig magasabb rangra tette magát.
De ez most később. Most épp egy kurva jó dugásban vagyok.

Egy picit lassított a tempón majd megállt. Lihegve néztünk egy másra mire megszólalt.
-Fordulj hasra.- mondta komolyan amire én lefagytam és felültem.
-Nem fogsz seggbe rakni!- akadtam ki.
-Te miről beszélsz?- nézett rám zavarodottan. Nem értettem, hogy ő mit nem ért ezen.
Egy darabig néztem amit hamar meg is unt ezért ő fordított meg. Hajamat megmarkolva kivsit hátra húzta és újra elkezdett baszni. A hangom így most még hangosabb és vékonyabb lett ahogy nyakam feszült hátra.
Meddig bírja? Már én nem kapok levegőt a tempótól se és az időtől se. Ahhoz képest, hogy első férfi olyan szempontból nagyon jó és bírom is.

Aztán elkezdett lassulni és végül kihuzzodott. Hátamon elkezdtem érezni a meleg folyékony anyagot. Zihálva maradtam hason letéve egész testem. Ő is lefeküdtem mellém lihegve, mosolyogva rám. Még mindig alig tudtam megszólalni. Először levegőhöz kell jutnom.

-Na?- kérdezte kiváncsian szemöldökét felhúzva.
-Ez...- próbáltam meg beszélni.- legjobb volt...- mondtam ki végül sikeresen.
Hatalmas büszke mosoly jelent meg az arcán mire én is elmosolyodtam.
Ahhoz képest, hogy felnőtt férfi most nagyon cuki. Nem tudtam elnézni. Kis fiús tekintette ami játékosnak látszott teljesen elkábított.

Darabig mosolyogva néztük egymást aztán felém fordult teljes testtel. Megpuszilta a számat és mély levegőt vett.
-Figyelj...- kezdte.- Én ezt nagyon élveztem veled  ezért nagyon örülnék neki ha megadnád a telefon számodat, hogy máskor is beszéljünk valami talit.- mosolygott rám kedvesen.

Tessék?Where stories live. Discover now