6.

831 8 0
                                    

-néztem rá a fiúra nyugodtan.

Dan állt volna fel, de az apja megelőzte.
-Hagyd fiam. Majd meg mutatom én.- mosolyott a fiúra David és elindult egy irányban én meg követtem.
Tényleg megmutatta a fürdőtt amiben a wc volt, de nem csak elkísért hanem be is jött.
-Egyedül is tudok wc-ézni.- próbáltam meg menteni magam, viszont nem tágított.
-Nem mondtad, hogy van barátod!- akadt ki hirtelen. Kicsit meglepődtem.
-Te se, hogy családod van!- hunyurítottam rá egy kicsit undorodva.
-Az más...- halkult el.
-Ja, rosszabb.- forgattam meg a szemem és megfogtam a szoknyámat.- Na. Tényleg szeretnék pisilni tehát légy olyan szíves és menj ki.- mondtam egy kicsit idegesebben.
-Úgy küldesz ki mintha még nem láttam volna.- kuncogta el magát.- De mondjuk nem csak láttam.- mosolygott rám.
Sóhajtottam fáradtan és végül előtte pisiltem.
-Azt hittem, hogy azétt kéreckedsz ki, mert hogy idegesítettelek.- lepődött meg azon, hogy tényleg használtam a wc-ét.
-Azért is. De tényleg kellett. Mióta elindultunk otthonról.- hagytam abba, álltam fel és kezet mostam.- Na menjünk vissza.- indultam ki a fürdőből ő meg utánam.

Még mindig nem fogom fel mi is történt pontosan.
Tehát. Az az ember. Akivel én tegnap este jól megkurattam magam. Az a barátomnak az apja.
Milyen véletlen egybe essés. Balszerencsés.

Vissza ültünk a helyünkre és tovább ettem. Mikor befejeztem ránéztem Danra. A fiú vissza nézett. Fejemmel böktem a lépcső fele. Rögtön realizálta így felállt és én is.
-Mi felmentünk, rendben?- mosolygott szüleire.
-Menjetek nyugodtan.- kuncogott az anyja.
Viszont David csak engem figyelt szúrós szemmel.
Ennek most mi baja?
Nem törődve vele elindultunk felfele.

Nem tudom, hogy elmondja-e Dannak, hogy az apja az egyik kuro társam volt.
Azt tudom, hogy nem lenne mérges viszont szerintem fura lenne azután ide hoznia. Tehát inkább megtartom magamnak.

Én az anyukáját sajnálom. Kedves. Nagyon is. És hát így nem szeretnék betolakodni. Lehet ha megtudja meg is utál és nem szeretném.

Mikor felértünk a szobájába csak lefeküdtem az ágyra.
-De jó ágyad van.- fordultam hasra.
-Neked a picsád jó.- utalt arra, hogy a szoknyámból ki volt a seggem.
-Hát akkor nézzed.- kuncogtam el magam és maradtam hason.
-Nem csak azt fogom.- ült rá és a fejem mellett megtámasztotta magát.
-Akkor?- toltam fel magam hogy hátra tudjak nézni.
Pontosan tudtam mit akar és én is akartam.
Ő csak elmosolyodott és feltolta a szoknyám. Lábamat kicsit szét nyitotta és arrébb húzta a bugyimat. Egy ujját be is dugta és elkezdett tágítani.

Vele csak annyi bajom volt, hogy túlságosan finomkodott. Érzelmeskedett sex közben. Én ezt nem szeretem. Az jó ha aggreszívan megbasznak. És lehet itélkezni. Mindenkinek más izlése van tehát nem érdekel.

Mikor abbahagyta a tágítast végre bedugta és elkezdett sexelni. Mondanám, hogy kúrni vagy baszni, de ez nem az. Ez lágy és érzelmes.
Elmondta nekem az elején, hogy oda fog figyelni rám. Tehát nem vártam túl sokat egyik esetnél se.
De amúgy nem mondhatom azt, hogy nagyon szar lenne, mert azért nem olyan hű, de kicsi a tagja. Csak hát nála inkább csak sóhajtozni szoktam. És nem teljesen elmenni.

Miután végzett azt mondtam hogy elmegyek fürdeni. Meg mutatta hol a fürdő, kaptam tőle egy pólót és el is foglaltam a helyet.

Tessék?Where stories live. Discover now