Jisung: Hayır. Senin sevgilin falan olmayacağım.
Minho: Ne? Bana aşık değil misin artık?
Jisung: Aşığım. Ama yine de sevgilin olmayacağım.
Minho: Neden?
Jisung: Çünkü ben çok inatçı biriyim. Kendini affettir ve sevgilin olayım.
Minho: Onu nasıl yapacağım?
Jisung: Bilmem. Nasıl yapacaksan yap. Ben karışmıyorum.
Minho bana yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma deydirdi. Sonra hemen geri çekti.
Jisung: Ne yapıyorsun!?
Minho: Kendimi affettirmeye çalışıyorum.
Jisung: Kusura bakma Minho ama seni bu şekilde affetmem.
Dış kapıya doğru ilerledim.
Minho: Nereye?
Jisung: İşe.
Kapıyı açtım ve dışarıya çıktım.
Minho'yu bir süre daha affetmeye niyetim yok. Sürünsün köpek.
Yaptığı hatanın iyice farkına varana kadar sevgilisi olmaya niyetim yok.
Ona ne kadar aşık olsam da...
Bu yolları ezbere biliyordum. Arabam burada olmadığı için kendime bir taksi çağırdım. Taksi çok geçmeden geldi. Hızlıca taksiye binip şirketin adını verdim.
İlk önce oraya gidip arabamı almalıydım ve sonra eve gidip Felix'e hesap vermeliydim. Soobin'in bana gönderdiği şeyleri öylece yatağın üstünde bırakmıştım.
Eve gidince muhtemelen büyük bir olay olacaktı ve ben buna hazır değildim.
Eve gitmek istemiyordum ama zorundaydım. Kendimi değil de Felix'i düşünmek zorundaydım. Kim bilir beni nasıl merak etmiştir?
Taksi şirketin önünde durunca hızlıca parasını verip araçtan indim. Şirketin otopark kısmına doğru ilerledim.
Arabamın yanına gittim ve zaten cebimde duran anahtarla kapıyı açtım.
Şu ana kadar Felix'in yanına gitmeyi aklıma koymuştum ama şimdi düşününce Jisoo hocamın yanına giditmek daha mantıklı geliyor.
Jisoo hocamın yanına gidip biraz onunla dertleşip rahatlayacağım. Sonra da Felix'in yanına gidip küçük bir çocuk gibi ona hesap vereceğim.
Arabayı çalıştırdım ve Jisoo hocamın kliniğine doğru sürdüm.
...
Yaklaşık 15 dakika sonra kliniğe ulaştım.
Arabayı her zaman park ettiğim yere park ettim ve kliniğin içine girdim.
Kapıyı çaldığımda sekreter kız kapıyı açtı.
Sekreter: Ah merhaba Jisung Bey.
Jisung: Merhba. Umarım Jisoo hocam müsaittir?
Sekreter: 10 dakika sonra müsait olacak.
Jisung: Tamam.
İçeriye girdiğimde direkt bekleme odasına doğru ilerledim. Normalde asla randevusuz gelmem. Jisoo hoca beni elinde terlikle kovalamazsa iyidir.
Ah bir de günler önceki randevuma gelmediğim için de terlikle kovalamazsa iyidir.
...
Sekreter: Jisung Bey girebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are Not My Hero -Minsung-
Fanfic{MY HERO -MİNSUNG- FİCİNİN 2. KİTABIDIR} {İLK KİTABI OKUMADAN OKUMAYINIZ}