5. Bölüm: Psikolog

2.2K 276 481
                                    

(Jisung)

Jisung: Felix ben çıkıyorum.

Felix: Geç kalma!

Jisung: Tamam.

Ayakkabılarımı giydim ve arabanın anahtarını alıp evden çıktım.

Bu gün o olaydan sonra Minho ile hiç karşılaşmadım. Yeonjun'u da merdivenlerde geçiştirip işlerimin başına döndüm. Yani ne kadar döndüm diyebilirsek tabi...

Şimdi ise eve gelip biraz dinlenmiştim. Felix ikide bir akşam nereye kaybolduğumu ve arabayı neden aldığımı sorup durduğunu için pek dinlenemedim tabi ki de. Bende her ne kadar randevu saatim gelmese de evden çıktım. Bir türlü dağılmayan kafamı dağıtmaya gidiyorum şimdi de.

Arabama atlayıp her zaman gittiğimiz parka doğru sürdüm. Sanırım burada da Minho ile karşılaşmam.

Arabayı parkın otoparkına park edip arabadan indim. Her zaman geldiğim markete doğru yürümeye başladım.

İçeriye girip içeceklerin olduğu kısma ilerledim. Gözüm içkilerin olduğu dolaba çarptı. Kullandığım ilaçlar yüzünden içki içmem yasaktı. Orayı es geçip kendime bir çikolatalı süt aldım.

Kasaya doğru ilerledim ve sütü kasiyere verdim.

Jisung: 2 sigara lütfen.

Kasiyer: Peki.

Sütü okutup arkasında duran sigara raflarına döndü. Eline 2 paket alıp onları da okuttu.

Kasiyer: 5.500 won efendim.

Cüzdanımın içinden 5.500 won çıkartıp kasiyere uzattım.

Kasiyer: İyi günler.

Jisung: Size de.

Saat 18.38 kasiyer 'iyi günler' diyor. Gün mü kalmış amk?

Elimdekilerle beraber parka doğru yürümeye başladım. Sürekli oturduğum banka oturdum ve sigaramın paketini açtım. İçinden bir tane alıp yanımdan hiç ayırmadığım çakmağımla yaktım.

İlk sigaramı bitirip hemen yanımda duran çöpe attım. Daha sonra sütümü açıp içmeye başladım. Eskiden aldığım sütlere göre daha farklıydı tadı. Artık hiç bir şey 7 yıl önceki gibi değil.

Tam huzura ermişken telefonun çaldı. Felix arıyordu.

Jisung: Efendim Felix?

Felix: JİSUUUNG! ANNEMLER AVUSTURALYA'DAN GELİYOR!

Jisung: Bağırma mal.

Felix: Ya annemler Avusturalya'dan geliyor diyorum sana!

Jisung: Ne güzel işte gelsinler.

Felix: Yarın geliyorlar. Yarın işten izin alalım.

Jisung: Alamam ben izin falan.

Felix: Neden ya?

Bu mal Felix'in hiçbir şeyden haberi yok tabi daha. Dedikodular buna ulaşamamış.

You Are Not My Hero -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin