2. Bölüm: Yeni hissedar

2.4K 291 196
                                    

Felix: Bence kırmızı halı serelim.

Jisung: Ariana Grande mi geliyor Felix? Alt tarafı bir hissedar geliyor abartma.

Felix: Neden ya? Güzel olurdu.

Jisung: Bak kesin yine liseden biri çıkacak bu. Demedi deme.

Felix: Bende öyle düşünüyorum.

Şu anda Felix'le benim odamda gelecek hissedar için bir karşılama töreni ayarlıyorduk. Ama Felix'in fikirleri biraz fazla gösterişliydi.

Jisung: En iyisi bütün çalışanlar kapının önüne tek sıra halinde dizilelim.

Felix: İlkokulda mıyız Jisung? Tek sıra halinde dizilmek ne?

Jisung: Ne var ya? Hem bütün çalışanları da görmüş olur adam.

Felix: Olmaz.

Jisung: Olur.

Felix: Olmaz.

Jisung: Olur!

Felix: Olmaz diyorum Jisung!

Jisung: Kes lan. Kıdemline ses yükseltme. Ben ne diyorsam o olacak. Git şimdi bölüm başkanlarını topla getir.

Felix: Offf!

Jisung: Of yok! Yürü hadi.

Felix: Tamaaam.

Odadan çıktı ve kapıyı da arkasından kapattı. Bende masamın üstünde duran iş telefonuma uzandım.

Günlük işlerimden biri de şirketin hisse düşüş ve artış grafiklerini Changbin'e götürmekti. Kendisi telefonunu açıp bakmaya üşendiği için benden fotokopisini istiyor.

Grafiği ss aldıktan sonra odamdaki fotokopi makinesine gönderdim ve kağıdın çıkmasını bekledim.

Çıktığını gördükten sonra oturduğum yerden kalktım ve kağıdı alıp odadan çıktım. Asansörlere doğru giderken Jeongin ile karşılaştım.

Jisung: Jeongin!

Arkasını dönüp bana baktı.

Jeongin: Efendim Jisung?

Hızlıca yanına gittim.

Jisung: Şu kağıdı Changbin'e götürür müsün?

Jeongin: Neden?

Jisung: 15. kata çıkmaya çok üşeniyorum çünkü.

Jeongin: İyi götüreyim bari.

Elimdeki kağıdı aldı ve hoplaya zıplaya asansöre doğru gitti. Bende geri odama gittim. Sandalyeme oturdum ve iş telefonumu yine elime aldım.

Yoshi'nin asistanı Asahi'yi aradım.

Jisung: Alo Asahi Bey?

Asahi: Efendim Jisung Bey?

Jisung: Şu yeni ürününüz için reklamı biz yapmak istiyoruz.

Asahi: Ah bir çok kişi aradı bunun için. 1 ay sonraya bir toplantı yapabiliriz. Bu süreçte de siz fikrinizi hazırlarsınız.

Jisung: Ah peki teşekkürler.

Asahi: Rica ederim.

Telefonu kapattım ve masamın üstüne fırlattım. 1 ay çok kısa bir süreydi ve bunun için yeterli elemanımız yoktu. Sırf Changbin istedi diye aradım. Her neyse kendisi halletsin artık.

Saate baktığımda 12.00'dı. 5. hissedarın gelmesine 2 saat vardı ve ben hala bir karşılama hazırlayamamıştım.

Bunu atlayıp 1 ay sonraki toplantıyı haber vermek için Changbin'i aradım.

You Are Not My Hero -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin