21. Bölüm: Her şey bitti

1.4K 162 278
                                    

(Jisung)
(1 hafta sonra)

Jisung: Şimdi neden o temayla o rengin uyumsuz olduğunu anladın mı Yeonjun?

Yeonjun: Anladım Jisungcuğum. Çok teşekkürler.

Ve en sonunda Yeonjun son 2 saattir oturduğu sandalyeden kalktı.

2 saattir Yeonjun'a hangi temaya hangi renklerin yakışacağını anlatıyordum ama tabi ki de kendisinin bu işlerle bir alakası olmadığı için anlamakta zorluk çekiyordu. 

Jisung: Bir süre gözüme gözükme Yeonjun. 

Bende oturduğum sandalyeden kalktım ve kendi odama doğru ilerledim. Odama girip kendimi her zamanki gibi koltuğuma attım. O sırada kapım çaldı. Koltuktan hızlıca kalktım ve üstümü başımı düzeltip kapıdaki kişiye 'gel' dedim. 

İçeriye Felix girdi. 

Felix: Nasılsın Jisung? Bende iyiyim teşekkürler. Hadi gidiyoruz.

Hızlı bir şekilde söylediği şeyler karşısında öylece kaldım. Ne diyordu bu?

Jisung: Ne? Nereye gidiyoruz Felix?

Felix: Birazcık eğlenmeye. 

Salak herhalde bu. Daha işten çıkma zamanı gelmedi. 

Jisung: Şuanda işten çıkamayız Felix. 

Felix: Ben Minho'dan izin aldım çıkabilirmişsin. Hadi al üstüne ceketini gidelim. 

İzin aldım diyorsa almıştır da şimdi bir anda bu 'eğlenme' işi de nereden çıktı?

Ceketimi hızlıca aldım ve Felix'i takip ettim. Otoparka indiğimizde Felix direkt onların arabasına doğru ilerledi. Bende peşinden gittim ve ön yolcu koltuğuna oturdum. 

Jisung: Nereye gidiyoruz Felix?

Felix: Sürpriz. 

Ona göz devirdim ve emniyet kemerimi taktım. Felix arabayı çalıştırdı ve otoparktan çıktık. 

Çok fazla zaman geçmeden bir alışveriş merkezinin önünde durduk. Felix arabayı boş bir yere park etti ve ikimizde indik. 

Jisung: Neden geldik şimdi buraya?

Felix: Ne zamandır birlikte takılmıyoruz. 

Jisung: Bu yüzden mi buraya geldik?

Felix: Evet.

Gülümseyip Felix'in koluna girdim. 

Jisung: O zaman gidip biraz alışveriş yapalım!

İkimzi de gülümseyip alışveriş merkezinin içine girdik. Felix ilk önce pahalı bir mağazaya girmek istedi. 

Felix: Bugün biraz fazla para harcamak istiyorum. 

Jisung: Sen Hyunjin'le biraz zor evlenirsin bu gidişle. 

Felix bana göz devirdi ve mağazanın içine girdi. Bende hemen peşinden gittim. Girdiğimiz gibi bizi kapıda birkaç çalışan karşıladı. 

Çalışan: Hoş geldiniz efendim. Aradığınız bir ürün varmı?

Felix: Hayır yok. 

Çalışan Felix'in cevabından sonra gülümsedi ve geri çekildi. Felix'de kıyafetlerin olduğu kısma gitti. 

Felix'İn biraz şık kıyafetlere baktığını görünce merak edip sordum.

Jisung: Neden onlara bakıyorsun? Hyunjin'le bir yere mi gideceksin?

You Are Not My Hero -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin