Restorandan çıkmıştık ve ben içtiğim için biraz sarhoş olmuştum. Minho araba kullanacağı için bir yudum bile içmemişti.
Felix ve Hyunjin'le vedalaştık ardından yine el ele tutuşarak arabaya doğru ilerledik ve Minho beni yavaşça koltuğa oturttu. Ardından kendisi de sürücü koltuğuna oturdu.
Minho: Jisung evin neredeydi? Tarif edebilir misin?
Jisung: Evet Minho. O kadar da sarhoş olmadım. Abartıyorsun.
Minho: Peki peki.
Minho'ya evimi tarif ettim. Evim bu restorana göre uzak kalıyordu o yüzden bir yarım saatte falan anca varabilmiştik. Saat nerdeyse gece 1 olacaktı.
Minho: Yardım edeyim mi Jisung?
Jisung: Olur.
Başım döndüğü için dengede duramıyordum bu yüzden yardım istemiştim.
Minho kapımı açtı ve beni arabadan yavaşça indirdi. Evin kapısının önüne geldiğimizde durdu.
Minho: Anahtar nerede?
Jisung: Ceplerimden birinde olması lazım.
Minho ilk önce ceketinin ceplerine baktı ama orada yoktu daha sonra ise pantolonumun ceplerini karıştırdı. Bu sırada kalçamı avuçladığına yemin edebilirim.
Anahtarı bulduğunda kapıyı açtı ve ikimiz de içeriye girdik. Benim ceketimi çıkartıp kapının yanındaki dolabın içine astı.
Ardından beni salona doğru götürdü.
Jisung: Minho istiyorsan bu akşam burada kalabilirsin. Saat geç oldu.
Minho: Olabilir aslında. Ama sana rahatsızlık vermek istemem.
Yeme beni Minho. Sen dünyanın öbür ucunda olsan bile ben 'bende kal' dediğimda gelip kalacak insansın.
Jisung: Saçmalama Minho. Ayrıca odalar üst katta. Sen salona doğru gidiyorsun.
Minho: Hemen mi yatacağız?
Kafamı biraz yukarıya kaldırıp Minho'ya baktım. Dudağını bükmüş bana bakıyordu. Gözlerim istemsizce dudaklarına kaydı.
(Burdan sonrası +18 sahne başlangıcı okumak istemeyenler bir sonraki bölüme geçsin ya da yeni bölümün gelmesini beklesin)
Minho dudaklarına baktığımı gördüğünde bir anda beni öpmeye başladı. Bende hızlıca ona karşılık verdim.
Beni daha önce hiç öpmediği kadar sert öpüyordu. Ona yetişmekte biraz zorlansam da başarıyordum.
Bir anda geri çekilde ve gözlerimin içine baktı.
Minho: Yatak odası nerde demiştin?
Jisung: Yukarıda sağdan 2. oda.
Minho: Güzel. Kucağıma gel.
Kollarını açtı ve benim ona gelmemi bekledi. Hızlıca ellerimi boynuna doladım. O da ellerini kalçalarımın altına koyup beni kucağına aldı.
Tekrar dudaklarımızı birleştirdim. Hızlı ve sert öpüşmemize kaldığımız yerden devam ettik.
Zorda olsa yatak odasına ulaştık. Minho odaya girdiğimiz gibi beni kucağından indirdi ve üstündeki beyaz gömleği çıkarttıp odanın bir köşesine attı.
O sırada bende onun mükemmel kaslarını inceledim. Minho bunu fark edip güldü.
Minho: Merak etme bebeğim. Hepsi senin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are Not My Hero -Minsung-
Hayran Kurgu{MY HERO -MİNSUNG- FİCİNİN 2. KİTABIDIR} {İLK KİTABI OKUMADAN OKUMAYINIZ}