Jisung: Changbin bence tema rengimiz kırmızı olmalı.
Yeonjun: Hayır! Turuncu yapmalıyız Chang!
Jisung: Ya bi sus Yeonjun!
Yeonjun oturduğu yerden hızlıca kalktı ve üstüme doğru gelmeye başladı. Tabi be de durur muyum?
Bende hızlıca yerimden kalktım ve Yeonjun'la karşı karşıya geldik.
Changbin: İkiniz de oturun bir yerinize!
Changbin'in bağırmasıyla Yeonjun koşarak kendi yerine oturdu. Ben de sakince sandalyeye geri oturdum.
Jisung: Changbin biliyorsun Kai'nintasarımları her zaman iddalı olur. Bu yüzden kırmızı rengi tercih etmeliyiz.
Yeonjun: Turuncunun neyi varmış!?
Changbin'in Yeonjun'la ters bir şekilde bakmasıyla Yeonjun kafasını önüne eğdi.
Minho: Bence de kırmızı rengini tercih etmeliyiz.
Yeonjun bıkkınca nefes verdi ve yerinden kalktı.
Yeonjun: Ben gidiyorum ya.
Masada oturan hiç kimse Yeonjun'la bakmadı bile ve bu daha fazla sinirlnemesine sebep oldu.
Ardından toplantı odasından hızlıca çıktı.
San: Sana defalarca şu çocuğa hisse verme dedim Changbin. Ama dinleyen mi var?
Changbin: Herneyse işimize geri dönelim biz.
Jay: O zaman rengimiz kırmızı mı olacak?
Changbin bir süre düşündü.
Changbin: Evet.
San: Ben editörlere söylemeye gidiyorum o zaman.
Changbin: Tamam.
San'da odadan çıktı.
Minho: Jisung.
Bana seslenmesiyle yanımda oturan Minho'ya döndüm.
Jisung: Efendim?
Minho: Beni takip et.
Sandalyesinden kalktı ve Changbin'e döndü.
Minho: Halletmem gereken birkaç dosya var.
Bana ufak bir bakış attı ve toplantı odasından çıktı. Hemen ardından bende ayağa kalktım.
Jisung: Beni de bekleyen dosyalar var.
Changbin: Tamam.
Changbin elindeki dosyayı incelerken bende odadan çıktım.
Kapıyı açtığım gibi Minho ile göz göze geldik. Toplantı odasının kapısını kapattım ve Minho'ya diğru birkaç adım attım.
Jisung: Ne oldu Minho?
Minho: Bence bunu odamda konuşsak iyi olacak.
Jisung: Peki.
Minho önden hızlı hızlı ilerlerken bende arkasından ona yetişmeye çalışıyordum.
Ne oldu da bu kadar sinirlendi şimdi bu? Yoksa Soobin'in buraya geldiğini mi öğrendi? Bu gerçekten çok kötü bir olasılık.
Minho'nun odasının önüne geldiğimizde Minho benim için kapıyı açtı ve girmemi bekledi. İçeriye girdiğimde Minho'da arkamdan girip kapıyı sert bir şekilde kapattı.
Jisung: Ne oldu Minho? Neden sinirlisin?
Minho: Sence Jisung!? O adam benim şirketime kadar giriyor yetmezmiş gibi senin odana da giriyor! Ve sen bunu bana söylemiyorsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are Not My Hero -Minsung-
Fanfiction{MY HERO -MİNSUNG- FİCİNİN 2. KİTABIDIR} {İLK KİTABI OKUMADAN OKUMAYINIZ}