Jak tomu bývá u všech žáků prvního ročníku Alfei, čeká je minimálně jedna výprava do Černého močálu v temném lese, který se rozléhá, kam jen oko dohlédne. Skupinka mladých víl společně s profesorem Paládiem byly právě v tom oném močálu a čekal je jejich první úkol.
"Budete rozděleni do několika skupin. Skupiny budou vybrány náhodně. Vaším úkolem, mladé dámy a páni, bude dostat se zpět do Alfei co nejrychleji a to bez použití magie." Profesor dovysvětlil a začal čarovat. Faragonda už dříve potrestaným žákům vrátila zpět jejich plnou moc, ale to jim teď bylo stejně k ničemu. Najednou se nad studenty objevila barevná kolečka zářící všemi různými barvami. "Seskupte se podle barev. Ti se stejnou barvou nad hlavou jsou vaše skupina. Nyní vám přeji hodně štěstí" usmál se a s mávnutím rukou zcela zmizel.
Tobi se dostal do skupiny s Klárou, vílou stromů, dále Natálií, vílou alergií a nakonec Arachné, vílou pavouků. Byli také první, co se vydali do neznáma.
"Můžu zkusit naslouchat stromům, jestli nám nepomůžou najít cestu!" Navrhla Klára a zaposlouchala se. "Ti zrádci jsou na straně Paládia. Nedostanu z nich ani slovo!" Povzdechla a tak se vydali do močálu. Naštěstí měli adekvátní vybavení, takže bláto vysoké až po kolena nebyl až takový problém. Horší byl ten nesnesitelný puch, který se drásal do nosů všech víl.
"Co to k sakru je?" Kýchla Natálie a rychle si zacpala nos. "Amoniak. Odporné." Informoval Tobi. Natálie odpověděla, že amoniak je jedna z mála věcí, na kterou alergii nemá, pouze zvýšenou citlivost, a proto si musí pečlivě chránit nos a ústa a vytáhla z kapsy roušku, kterou si následně i nasadila.
Další skupinky šli svými směry. Bohužel Tobiho skupina se pohybovala přes močál rychlostí šneka, jelikož Arachné byla slepá, nemohla se jen tak sama brodit blátem. "Kdybych se mohla proměnit, tak aspoň můžu letět nad tím vším... Tímhle!" Stěžovala si. Ostatní ji rychle uklinili, jelikož v téhle situaci jsou všichni společně. Všude okolo nich rostla podivná flóra. Zvláštní stromy, podivuhodné rostliny, nevšední kapradě, prostě všechno, na co si lidská mysl vzpomene, když si představí tajuplný les.
Kristýna a Jitka byly společně ve skupině s Gabrielou, vílou motýlů. Jelikož jejich třída byla lichého počtu, byly taky jediná skupina o třech členech.
"Vůbec nic. Není tu ani jediný motýl, jediná kukla nebo housenka." Naštvaně si dupla. "Hele ale nemusíš nás jako ohodit všechny tím blátem." Ohnala se Kristýna. Gabriela se omluvila a brodili se úmorně dál a dál. Nic jiného jim nezbývalo. Jako první se vyhrabali z jezera bláta konečně na pevnou zeminu. Ani jedna z dívek neměla tušení, kam dál. Jitka s Kristýnou debatovali o různých nápadech, kam jít dál. "Gabčo! Přestaň laskavě chytat lelky a pojď se přidat aspoň." Kristýna už byla mrzutá. "Počkejte. Nechytám lelky prosím vás, snažím se pomoct"
"No a jak prosimtě? Žádný motýl tu přece není." Přidala se do hádky Jitka.
"Motýl sice ne, ale je tu docela dost můr. Ale... Nerozumím jim tak dobře. Mám tam nějaké mezery." Na Gabrielin prst přistála větší můra. Sálala z ní zvláštní energie. Gabriela se nějakou dobu soustředila, zatímco Kristýna a Jitka poctivě přihlížely. "Dobře... Děkuju. Nějak jsem to pochytila" poděkovala můře a ta zas odletěla kamsi do lesa. "Údajně bychom prý měli jít rovně, než najdeme tři stromy v postavení pravoúhlého trojúhelníku. Potom půjdeme skrz přeponu pořád rovně a měly bychom se dostat k Alfei. Plus mínus." Usmála se a holky vyšly daným směrem. Hned, jak zmizely z dohledu, z korun se ozval tichý, podlý smích. "Jdou nám přímo do pasti."Poslední skupinou čtyř byl Dan, Petr, víla Skatingu, Matěj, víla bouří a Ondra, víla elektřiny. "Ale já tudy nemůžu! Ještě zkratuju." Prudil Ondřej, že se mu nechtělo do močálu. "Nedělej a pohni. Musíme to nějak vymyslet. Magii teď nepoužiješ." Petr se ozval. "Jsi snad robot, nebo co?" Matěj se přidal.
"Ano! No... Napůl." Odvětil Ondřej
"Na robota nějakej ukecanej, nehudrej a pohni." Petr protočil očima a brodil se dál. Ondra se mezitím snažil najít nějakou alternativní cestu, jak se dostat přes močál.
ČTEŠ
Winx Club - Nová Generace
FanfictionKaždý rok se Alfea plní novými žáky a žačkami prvních ročníků, stejně jako Mračná Věž a Rudá Fontána. Po obnovení magie na Zemi se na všechny tři školy horlivě hlásila řada potenciálních studentů. Jaká dobrodružství je čekají?