Nové prostředí, straré problémy

3 0 0
                                    


"Takže Sabino," začala slečna Faragonda "Pojďme si tedy projít obory, kterým se zde můžete věnovat. Je sice brzo ráno, ale tohle je bohužel jediný čas, kdy se můžete rozhodnout a zároveň stihnout všechny dnešní hodiny jakéhokoliv oboru." Faragonda chtěla pokračovat, ale Sabina jí do toho vlídně skočila. "To nebude nutné, Paní Ředitelko. Včera jsem se o oborech bavila s Jitkou. Rozhodla jsem se studovat Černou Magii." Usmála se. "Slečno Sabino... Doufám, že víte, že se jedná o obor především teoretický. To málo, co se učí prakticky se spíše týká deflexe temné magie a lámání temných kouzel." Sabina kývla hlavou a dodala, že jelikož byla čarodějkou, tak vlastně teoretické základy už má. A pokud by chtěla trošku více praxe, Alfea nabízí spoustu volnočasových kroužků za nějaké kredity. "Nuže dobrá, Černá Magie." Usmála se Faragonda a podstrčila Sabině papír s rozvrhy. "Zapište se, prosím vás, na své předměty. Ve všech paralelkách je ještě volno, takže kapacita nebude problém. Jakmile budete mít hotovo, jen se mi dolů podepište a rozvrh budete mít kdykoliv přístupný. Stačí jen říci slovo Rozvrh a zjeví se vám v dlani. Nyní mne omluvte, za chvíli mám hodinu. Bylo mi ctí, a doufám, že se vám tu zalíbí." Sabinu pohladila po rameni a odešla. Po krátké chvíli se Sabina už jen podepsala, papír najednou zmizel, a už se zvedla a šla na svou první hodinu. 

Ostatní víly si užívali jejich tradičního raního kávového dýchanku ve společenské kuchyňce, kde se místy mihly i starší víly. Ondřej, jako jediný, zůstal ještě na pokoji, jelikož mu hodiny začínaly až odpoledne. Ale Tobi, Jitka, Dan, Andrea, Kristýna, Petr, Matěj a nově i Arachné si povídali nad šálkem horké kávy. "Takže jsem Sabině poradila s těmi obory a líbila se jí nejvíc Černá Magie. Tak snad se jí bude dařit." Usmála se Jitka a srkla si blahodárného nápoje. "Káva je naprosto výtečná, díky, Kiki," poděkovala Kristýně. "Dělám jen to, co umím," Kristýna odpověděla na kompliment. Tobi se pak připojil do konverzace:"Snad se tady Sabině bude líbit. Má tady už nás, takže nějakou základní oporu tady už má. Není tady Eliška. Ale hlavně tady má Dana." Tobi se usmál, načež se Dan začervenal a všechny víly se začaly chichotat. Všechny až na Petra. Petr držel v rukou mobil a zas a znova vypisoval Elišce.

Eliška sotva vstala, když jí cinknul mobil. Zvedla telefon ze země a otevřela zprávu, zatímco ještě ležela v posteli. "Je na Černé Magii." Přečetla si zprávu nahlas a už vytáhovala svou kouzelnou věcičku a pozorovala, jak Sabina využívá svou magii. A když už byla vzhůru, zadělala si na kávu, aby se trochu probrala.

Sabininy bývalé spolubydlící už byly také vzhůru a chystali se na načkávající hodiny. Karin, jako každé ráno, levitovala nad postelí a Sofie zase popíjela svůj zelený čaj. Karin se ale stále nedokázala zbavit pocitu, že se děje něco špatného. Něco opravdu špatného. Něco se Sabinou, ale nedokázala tomu přijít na kloub. Ten problém ji dráždil tak moc, že když odcházela z pokoje, málem si zapomněla celou svou tašku. Samozřejmě si toho Sofie všimla a hned zavolala své přítelkyni. "Lilly? Karin si teďka málem zapomněla tašku. To nebude jen stres z prvního dne. Po škole si s ní sednem? Tak jo. Díky moc. Miluju tě, pa." Zavěsila a zalila své rostliny. 

Sabina už seděla v lavici, obklopena novými spolužáky, kteří na ni hleděli strašně podezíravě a neduvěřícně, ačkoliv jim nikdy nic neudělala, tak si nejspíš ze svého nedávného fiaska na Alfei udělala určitou reputaci. Profesorka Du Fourová si toho nikterak nevšímala a pokračovala dále ve svém výkladu, než jí nedošel čas. "To by pro dnešní lekci bylo vše. V příští hodině se budeme věnovat kletbám. Řádně se připravte, látka bude v zápočtovém testu. Přeji vám pěkný zbytek dne." Rozloučila se, sesbírala si materiály a za zvuku klapání podpatků elegantně odešla. Sabina si sesbírala sešity, do kterých si dělala zápisky a mířila na nádvoří. Další hodina byla totiž Obrana proti temné magii. Jelikož si byla téměř jistá, že její spor s Eliškou ještě zcela neustál, hodinu považovala za prioritní. Se spolužáky se dostavila na místo jim již známé, kde na ně čekal Profesor Paládium. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: 2 days ago ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Winx Club - Nová GeneraceKde žijí příběhy. Začni objevovat