Dan se stihl vrátit do svého pokoje v Alfei ještě dávno před večerkou. Tobi už byl na pokoji taky, odešel z ošetřovny asi o půl hodinu později, než Dan se Sabinou. Dan si lehl do postele ve své místnosti, kterou sdílel s Petrem. Petr seděl na své posteli a poslouchal hudbu během čehož pracoval na domácích úkolech.
Vždycky byl tak trochu hrubší. Pár vílám se i zdálo divné, že byl přijat na Alfeu, ale s tím ony nic už nenadělají. Měly ale pravdu v tom, že Petr mezi ostatními vílami vyčníval jako obr mezi trpaslíky. Jeho způsob oblékání nebyl přímo výstřední, ale nebyl ani nudný a mnoha studentům nepřipadal nikterak vkusný. Byl tak nějak napomezí všeho a ničeho zároveň. Je obyčejný, ale osobitý v jednom. Krom toho ještě studenty lehce zaráželo, že s klidným srdcem projížděl chodby hradu na svém skateboardu ze Země. Hned druhý den školy ho chytila Grizelda a chtěla mu jej zabavit, jenže Faragonda se jej zastala a uznala, že pokud nezpůsobí žádnou škodu, může si klidně jezdit dál. Jeho osobnost byla jedním z dalších faktorů, proč vyčníval mezi vílami. Přidrzlé poznámky, nepotřebné komentáře a kousavé poznatky byly na denním pořádku. Nikdy ale nebyly přímo agresivní, vždy se drželi v provokativním tónu. S Danem se znal celá léta. Jako malí spolu vždycky chodili ven na chatu, k jeho známým. Postupem času se jejich přátelství lehce změnilo. Ne, že by se přestali bavit a šli si svým směrem, ale spíš se jen bavili míň. O to víc Dana mile překvapilo ho viděl na svém seznamu spolubydlících.
Hned, jak Tobi uslyšel prásknutí dveří, veděl, že se Dan z jeho randíčka vrátil. Vystřelil ze své lože a sedl si na Danovu postel. "Tak co? Jak bylo se Sabčou?" Hned se začal vyptávat. Dan jen odvrátil pohled kamsi do zdi a zasmál se. Sdělil, že setkání bylo příjemné, že by si to rád někdy zopakoval. Také nezapomněl povyprávět o celém fiasku s čarodějkami a jeho nebohými křídly. Tobi se jen smál a smál. Nevysmíval se, což byla příjemná změna.
Petr si během jejich rozhovoru vypnul hudbu, a jakmile zaslechl jméno čarodějky, sundal si sluchátka a připojil se do debaty "Ale" řekl dlouze "Jaká Sabina? Kdo to je? Poděl se" Škádlil. Dan popsal Sabinu skrz lehce zarůžovělé brýle. Petr ho ale okamžitě přerušil, když Dan zmínil, že se jedná o čarodějku "No počkej! Ty se taháš s čarodějkou?" Udiveně na něj civěl. "No a co je na tom?" Dan odpovědel "A navíc spolu nejsme, bylo to jedno rande" argumentoval. Petr vzal hned do rukou mobil, který si předešlý den koupil v Magixu a otevřel jednu z populárních sociálních sítích a do pár minut na nich Sabinu objevil. Bez Danova vědomí si začal projíždět, koho Sabina sleduje a kdo zas sleduje ji. Zanedlouho objevil taky Elišku a Šimona, během toho stále poslouchal Dana, jak mu dával víc a víc informací. Jak se střetl se Sabinou v podstatě hned druhý školní den a jak to setkání vlastně vypadalo. Další dvě čarodějky, které byly součástí incidentu s chapadly vycházejících ze zdí nezmínil jménem, ale Petr si byl schopen zjistit, o koho se jedná. Na profilu Elišky totiž uviděl čerstvý příspěvek. Byla to fotka s Eliškou, Šimonem i Sabinou, jenže obličej Sabiny byl zaškrtaný a dokonce i lehce opálený ohněm. Během Danova už zdlouhavého vyprávění Petr jen prázdně přitakával a souhlasil se vším, co Dan vypustil z úst, ať už to bylo cokoliv. Tobi se mu ale stále plně věnoval.
"No nic, já půjdu. Mějte se, kluci" Zamával jim Petr, vzal si skateboard pod levou paži a odešel během půl minuty z pokoje. Tobi se taky přesunul k sobě do pokoje a začal si pročítat důležitý materiál na následující lekce. Dan stále zamilovaně hleděl do stropu a přemítal si celé setkání dokola a dokola. Ale jak ho večerní světlo začalo otravovat skrz zatažené žaluzie, taky otevřel nějakou učebnici a začal se připravovat. Alfea byla podstatně náročnejší, než by očekával. Nebyl zvyklí se učit v podstatně nikdy. Pokaždé nějak vyšel z toho, co si zapamatoval v hodině. To tady už ale neplatilo. Už se musel učit i mimo školu.
ČTEŠ
Winx Club - Nová Generace
FanfictionKaždý rok se Alfea plní novými žáky a žačkami prvních ročníků, stejně jako Mračná Věž a Rudá Fontána. Po obnovení magie na Zemi se na všechny tři školy horlivě hlásila řada potenciálních studentů. Jaká dobrodružství je čekají?