7

717 97 113
                                    

Ben geldimm...

Bölümün sonuna ufacık bir açıklama yerleştireceğim okursanız çok mutlu olurum.

Hoş geldin...💃
İyi okumalar ⚜️

__________________________

~Eğer aynanı kırarsan, kendini göremezsin~

______________________________




Nefret ediyordu. Kesinlikle bunda karar kılmıştı. Yapmak istemediği şeyleri yapmaya çalışmaktan. Oldukça korku vardı zaten içinde birde gözleri bağlanarak daha güvensiz hissediyordu. Rahat değildi. Hiç rahat değildi. Kralın iki evladından birinin, üstelik eski kraliçe gibi halk içinde yüceleşmiş birinin, tek evladını sadece daha önce gördüğü yöntemlerle tedavi etmeye çalışmak başlı başına bir delilikken, gözleri bağlı yapmak istenmesi apayrıydı.

"Omegana güvenmelisin bence, Park. Ne de olsa burayı daha önce onun  sezgileriyle  buldun öyle değil mi?"Dedi Prens.

Zaten sinirliydi Jimin, birde rahat rahat böyle söylemesi iyice sinirlendiriyordu. Rahat falan olamıyordu. Titreyen ellerini durduramıyordu işte. Karşında ki uyuzda olsa bir hayattı.  İmkanı varken hunu mahvetmek istemiyordu.

"Majesteleri, omegama güvenmekle alakalı bir durum değil şuan bulunduğum yer, iyilestirebilme ihtimali olan bir bedeni daha da kötü yapma ihtimalim söz konusu. Bu sizin canınız ayrıca ve siz bana omegama güvenmekle alakalı güven mi veriyorsunuz" ellerini dolaştırıp doğru noktayı bulmaya çalışırken konuştu Omega olan. Prens gibi alay doluydu sözleri. Baskı altındaydı. Alfanın kokusu çok yakındaydı. Omegası yardım etmek adına yönlendirmek istiyordu ancak ona da alfa feromonları pek yardımcı olmuyordu.

İnce iğneyi batırmadan önce 3 kere kontrol etti. Doğru nokta olduguna emin olduğunda yavaşça sapladı. İnce bir tıklama sesi geldi alfadan.

"Hissediyorsunuz öyle değil mi? Hislerinizin olması iyileşme imkanınızı artırıyor bu iyi bişey yani Majesteleri,ikinci olan biraz daha can yakıcı olabilir" dedi.  Gerginliğini atmaya çalışıyordu. İkinci iğne için batıracağı yeri aramaya başladı eliyle.

"Sen koku kesesi mi kullanıyorsun?" Diye alakasız bir soru geldi Prens olandan yine.

"Anlamadım? " dedi Jimin ikinci noktayı bulmuş, yine üç kez ikinci eliyle kontrol etmişti. Ve usulca batırdı iğneyi. İkinci iğneyle birlikte keskin bir acı saplanmıştı alfanın bacağına. Parmak uçlarına bir sürü iğne saplanıyormuş gibi hissetmişti.

"Geçen gece,..." karıncalanmayla  sımsıkı kapattı gözlerini ve gücümü topladı.

"Geçen gece kokun farklıydı. Yani tatlıydı. Ancak şimdi lavanta kokuyorsun" diye söyledi.

Jimin dikkatini bozmadan üçüncü nokta içi elini gezdirmeye devam etti. Cevaplamadı bu yüzden Alfanın sorusunu. Tepkilerini görmüyordu ama hareketlerini hissediyordu. Başını hareket ettirdiğini, gözlerini sımsıkı kapattığını hisleri Alfanın söylediği gibi kuvvetliydi. Ancak bu, bu şekilde tedavi yapmasını da gerektirmezdi, ayrıca
bunu sadece omega söyleyebilirdi kendisine, başkasının söylemesini istemiyordu.

trying for my alpha ~JIKOOK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin