13

589 106 85
                                    

Hoş geldin...💃
İyi okumalar ⚜️

___________________________

Lafı yüksek bir vurma sesiyle bölündü. Yüzü yana düştüğünde, yüzünde kocaman bir uyuşukluk hissettiğinde anladı ne olduğunu. Tokat yemişti. Kimden olduğunu anlamak için başını kaldırdı. Babasının kırmızıya dönmüş gözlerini görmesiyle arkasından gelen güçlü hırlamayı duyması bir olmuştu.

Gür ve derin hırlamayı kimse beklemiyordu. Jimin arkasını döndüğünde karşılaşmayı planladığı yüz belliydi, ancak yüzünde beklediği ifadesi kesinlikle bu değildi.

Alfanın gözleri okyanus mavisi gözlerine dönmüş, güçlü bir hırlamayı daha ortama salmıştı. Kral başta olmak üzere kimse ses çıkartmıyordu. Jimin Prense doğru bir adım atacaktı ki, Baskın Alfa'nın sesini duydu:

"Özür dile!"

Prens Jungkook'un arkasında ki omega kulağına eğilip bir şeyler söylemeye çalışıyordu ancak hiçbir faydası olmadığı ortadaydı. Gözlerini asla Başbakanın gözlerinden çekmiyordu. Kimse ne yapacağını bilmiyordu. Aradan gecen 5-10 saniyenin ardından Alfanın tekrar sesi duyuldu

"SANA OMEGADAN ÖZÜR DİLEMENİ SÖYLEDİM!"

Bu ses öyle bir sesdi ki Jimin'in omegası önünde diz çökmek istiyordu. İtaat etmeye mecbur eden bir sesti. Omegası ile içinde girdiği savaştan çıkmaya çalıştı Jimin. Şuan bunun sırası değildi. Fakat Omegası Prensin yanına gitmek için can atıyordu.

"DİZ ÇÖK VE OMEGADAN ÖZÜR DİLE!"

Zaten şaşkın olan Jimin, alfanın son isteğiyle şaşkın bakışlarıyla alfaya adımladı. Sakinleşmesi gerekiyordu. Şuan ki isteği kimse tarafından mazur görülmeyecek kadar büyük bir istekti. Aralarının açılmasına sebep olabilirdi ve alfa olan diplomatik ilişkileri önemsemeyecek kadar alfasının kontrolündeydi.

Jimin hızlı adımları ile Prense ilerleyip yumruk yaptığı eline uzandı,tutmak ve sakinleşmesi için konuşmak istemeyi denedi. Ancak Prens Jungkook'un feromonları öyle baskın ve yoğundu ki konuşmayı başaramıyordu. Kralın müdahale etmediğini fark ettiğinde onunda feromonlar yüzünden konuşamadığını anladı. Jimin ne yapacağını bilemez halde Prensin yumruk yaptığı elinin üstüne sardı sardı minik ve tombik elini, Prensinin gür sesi kulaklarında çınladı ve artık Jimin omegasının son kontrolünü de kaybetti.

"HEMEN DİZ ÇÖK VE OMEGAMDAN ÖZÜR DİLE!"

Prens Jungkook'un arkasında ki omega kulağına bir şeyler fısıldıyordu. Herkesin rahatça duyabileceği şeyler. Alfa omeganın elini sıkı sıkıya tuttu. Jimin'in de parmaklarını alfa olana sarmasıyla bakışları bir anlığına omegaya döndü. Sımsıkı kapattı gözlerini. Feromon salgılayabilmek istedi ilk defa Jimin. Alfayı sakinleştirebilmek için kullanabilmeyi istedi. Yapamadığı için omegasının içinde hüzünle kıvranmasına üzüldü. Alfanın kulağına eğilip "Lütfen izin verin konuşayım." Dedi. Fazla yakındı omega, bütün birikmişliğini kusacaktı.
Neden gözlerinin dolduğunu aktığını bile bilmiyordu omega.

Alfanın baskın feromonlarının hafiflemesiyle omega konuşmaya başlamak istedi. Gördüğü bakanlar, Kral da dahil olmak üzere kurtlarının etkisine girmiş gibiydi. Her birinin gözlerinde ki kızıllık kendini belli ediyordu.

Hafif tebessüm belirdi ıslak dudaklarında. Alfa kimse sözünü kesmesin diye alfaları susturuyordu. Jungkook gerçekten baskın ve güçlü bir alfaydı.

"Ben Park Jimin. Park ailesinin en Hüyük çocuğu olabilirim ancak bunu hiç bir zaman hissetmedim majesteleri. Park hanedanının malikanesine gittiğinizde bir hizmetçi omeganin bile benden daha üstün olduğunu görürdünüz. Burada bulanan bir çok bakanın beni hiç görmediğine, ve tanımadığına eminim. Sırf erkek omega olduğum için. Eğer...." daha da sıktı alfa olanın elini. Gözlerinde ki yaşları zaptedemez haldeydi.

trying for my alpha ~JIKOOK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin