Hoş geldin...💃
İyi okumalar ⚜️___________________________
"NE DEDİN, NE DEDİN?!" Karşındaki adamın gözleri gri renkten maviye dönmeye başlamıştı bile. Omegası panik yapıyordu ama sakin kalmasını sağlamaya çalışıyordu.
"Aşık oldum dedim majesteleri." Dedi sakin tonuyla. Kraliçenin yanından çıktıktan sonra geceyi beklemiş, dışarıda ki seslerin kesilmesiyle kendini burda bulmuştu.
Kapıdaki uzun boylu muhafız her ne kadar prensin uyuduğunu söyleyip almak istemese de acil deyince, uykuda ki Prens uyandırılırmıştı. Saygı ile selamladıktan sonra "Majesteleri! Kraliçe beni akşam saatlerinde konuşmaya çağırdı. Ve bende size aşık olduğumu söyledim" diyerek hızlı bir giriş yapmıştı. Uyku mahmuru olan gözlerin şuan şaşkınlıkla açıldığını ve tehlikeden dolayı değişmeye başladığını görmüştü. Sakince konuştu.
"Oldukça yanlış bir giriş oldu Majesteleri, İzin verirseniz baştan anlatayım. Ana kraliçemiz, hareketlerim ve geldiğim günden beri sebep olduğum şeylerden dolayı hesap sormak istedi. Omega adayı olarak seçildiğim gece buraya gelmemi, hiçte hoş olmayanım bir imayla sordu. Ayrıca aranızdaki ilişkiyi bilmiyorum, iyi bir ilişki varsa yalan söylemiş olmak istemedim. Biz dürüstlüğümüz ile biliniriz ki, bu gece de bir kez daha anlamış oldum kraliçemizin ailemiz hakkında ki düşünceleri pek de iyi değil, ve eğer sizin ilişkiniz kötüyse bu şekilde bir tedaviye başlamış olmamızı nasıl karşılar bilemedim. Bu yüzden tamamen kendi şahsımla olabilecek bir fikir atmış oldum." Az önceye nazaran şuan gözlerine değil, ahşap döşeli yeri izliyordu.
"Nasıl bir imada bulundu peki?" Diye sordu.
Jimin yorulduğunu hissediyordu. Günlerdir maraton bir türlü düşmüyordu. Vücudunu taşıyamadığını hissetti ve güçlü bir sesle yere çöktü hızla. Kraliçenin iması da sonrasında demiş oldukları da kabul etmek istemese de dokunmuştu. En üzücü olansa bunlara maruz kalmaktan çok kabul etmek zorunda olduğuydu.
"Sanırım araya insan koyarak, Veliaht Prensi elde etmek istediğimi falan sanıyordu, açıkladım dürüst bir şekilde geldiğim andan beri böyle bir niyetimin olmadığını ama kabul etmekden ziyade ailemin bir planı olduğu imasını kullandı." Şiş olan göbeğine sabitlemişti gözlerini bu sefer.
"Veliaht prensimize layık olmadığımı biliyorum." Diye ekledi.
"Olmak ister misin ki?" Diye sordu alfa. Kafası karışık bir şekilde. Üzülüyor muydu Bundan dolayı? Teselli etmeyeceğini biliyordu ama sormak istemişti.
"Hayır! " Birden bağırınca geri çekildi. Daha sakin bir tonda devam etti
"Yani hayır majesteleri, buraya gelmek isteyip istemediğimi sormadılar bile, derslerim kötü, görünüş itibari ilede uygun değilim. Kraliçemizde bunun farkında olarak bu imasını yaptı,söyledim.araya insan koymadım diye, beni değil bayana sorun o seçmiş dedim" heyecanlı heyecanlı tatlı mimikleriyle anlatıyordu, son dediği ile Prens gülmeye başlayınca durup kafasını kaldırdı ve yüzüne baktı güzel adamın. Kahkaha atmamıştı Kraliçe gibi fakat gülüyordu.
"Oda böyle güldü işte, anlayamadım, dalga geçti sonra benimle sanırım. 'Gerçekten safmışsın' diye. Bağışlayın ama komik olan tam olarak ne var bu cümlede?" Kaşları kalkmıştı. Anlayamadığı şeyleri sevmiyordu. Omegası zeki ve birazcık kibirliydi. Alçak görülmeyi sevmiyordu. Başını sağa sola sallayıp cevapladı Prens:
"Komik olan ne mi? Park gerçekten bilmiyorsun sanırım. Şöyle sorayım o zaman belki daha rahat anlayabilirsin, gösteri gerçekleşmeden önce Veliaht Prens neden bayanla görüşmeye geliyor sanıyorsun?" Dedi. Karşında ki omega anlamamış gibi bakmaya devam ettiğinde konuşmayı sürdürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
trying for my alpha ~JIKOOK~
WerewolfGeleneksel Moon hanedanlığı... Başbakanının konağındaki, iki omega evladından, erkek olanda bir sorun vardı. Zira, erkek omega kendini, eğildiğinde ayaklarını göremez halde buldu. Başbakan ailesinin en büyük omega evladı olan Jimin, Başbakan Park'ı...