27

948 92 56
                                    

Merhabalar..

Ben geldim✋🏻

Öncelikle söylemeliyim ki yazmak çok değişik geldi loooo...

Bu bölümü söz verdiğim gibi jungminTaeyoon ithaf ediyorum. Teşekkürler güzelliğim🥰😘

Ryn_Ryna_Stay birde bu güzellik.. senin için ne söylesem az kalacak ama sadece şunu söyleyeyim. Sen belkide buradaki ayazda açan en narin çiçeklerden birisin ve umarım bu ayaz senin yaprağını da dalını da kırmaz. Yürüdüğün yolda emin adımlarla ilerle.. ve herşey için teşekkür ederim bebek. gardaş lafının anlamısın benim için..

Stayarmy0625🍀

08jmjk🍻

jeonjimin_diskapijk❤️‍🩹

Elif_Sayan❤️

Sude_m09☀️

Okuyan güzellikler hepiniz çok özel ve güzelsiniz.. Bu bölüm hepinizin... buraya nokta bırakın hepinizi ekleyeceğim. Hayalet okuyucularımdan da rica ediyorum.

Gel gelelim...

Medyadaki müzik hakkında ne söylemeliyim ki.. kelimeler kifayetsiz o kadar güzel ve muazzam bir şarkı... Jimin seni çok seviyorum ben ya.. asıl iyi gelen şey senin gülüşünken başka şeylere pek de anlam yüklememek en mantıklısı.. sesin huzur, ritmin neşe katıyor. Hep iyiki... şarkıyı dinleyip öyle geçelim mi bölüme canlarım?

Ve gelelim asıl meseleye..
Artık bu hikayeye bir son lazım öyle değil mi...?
(Beynimde göksel öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan çalıyor dldkdkffkkg
Bölümü yazalı bayaaaa oldu da o zaman o çalıyordu. )

Hadi onu yazalım ve Tfma güzel son bulsun..

Sondan bir önce bölümü...

İyi okumalar .
_______________________

Genç adam yürüken etrafa korkak bakışlarını atıyordu. Sessizce girmeye çalıştığı odalardan birine girmeye çalışıyordu. Ancak sarayda boş bir oda bulmak mümkün değildi.

Son girdiği oda da artık yetkisini kullandı ve gür sesiyle bağırdı.

"Çıkın dışarı!"

"Hemen!"

Hizmetliler sessiz şekilde odayı terk ederken, ellerini var gücüyle sımsıkı yumruk yaptı.

Atış taliminden geliyordu ve acı dayanılmaz bir hal almaya başlamıştı. Üzerindikilerden hızla kurtuldu. Odadaki soğuk suyu el verdiğince hızla sırtına döktü. Bu yara iziyle yaşamı daha da zorlaşmıştı. Zira saray kıyafetleri ağır ve hava almaya kumaşlardandı.

"Prensim..."

Zayıf ve cılız sesle birlikte beyninin uyuşmaya başladığını hissetti. Burada olmaması gerekiyordu. İtinayla saklamayı başardığı tek sırrını kimsenin görmemesi gerekiyordu...

trying for my alpha ~JIKOOK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin