20

577 98 170
                                    


Ben dedim değil mi?

19 attım ve 18'in sınırı geçildi.
Nerde değişiklik beni buluyor.. Allah'm düz işim neden yok benim, kendim yamuk olduğumdan mi acaba sksjdjdhhfh
Her neyse...

Hoş geldin...💃
İyi okumalar ⚜️

____________________________________

3 gün sonra

Yine aynı şekilde uyandı sarışın omega, gecelerdir Prens hep aynı şeyi yapıyordu. Omegadan yatağa yatmasına yardım etmesini istiyor, daha sonra lafı uzatarak Omeganın uykusu gelene kadar konuşturuyordu. Jimin ise uyandığında kendini alfanın kollarının arasında, vücudunun sol kısmının üstünde buluyordu. Omegası bu durumdan hoşnuttu tabiki, ama korkuyordu da bir taraftan, yeni iyileşmeye başlamış olan bacaklarına zarar gelebilir diye.

Prensi uyandırmamak için yine yavaşça geri çekildi. Tedavileri gerçekten iyi gidiyordu. Alfa artık sol bacağını hissedebiliyordu ve parmaklarını kendi isteğiyle oynatmaya başlamıştı bile.  Alfası gerçekten güçlü ve hırslıydı. Bu durum onu mutlu ediyordu. Prensin yüzü günlerdir gerçekten gülüyordu. Yanağında ki artık gamzesini öğrenmişti Jimin. Onu izlemeyi seviyordu.

Omeganın sağlık durumu ise alfanın aksine, çayları bıraktığımdan beri omegasını iyice kontrol edemez hale gelmeye başlamıştı. Jimini öldürmek için elinden geleni yapıyordu. Sadece alfa ortamda olduğunda kendi isteğiyle hareket etmiyordu. Yoongi hyungla konuştuğu gecenin ertesi sabahında başlamıştı tüm huzursuzluk. Alfa olandan biraz uzaklaşmaya başladığı anda Omegası göğsünü parçalamak istiyor ,huzursuzluk hissi veriyordu. Omegası baş edilemezdi bunu biliyordu ancak bu kadar zorlayacağını bilmiyordu. Alfadan birazcık uzaklaştığı anda bitki çayı eksikliğini hissediyor, yoksunluk hissiyle insan benliğine hakaretler edip, mutsuzlukla öldürmeye çalışıyordu. Omegası, Alfaya bağımlılık hissi duyuyordu. Mutlu değildi bu yüzden.

Evet alfa, Jimin'in omegası olduğunu her an dile getiriyor, bazen ona tatlı gülümsemeler ve kucaklaşmalar veriyordu, onun sayesinde bir umuda tutunduğunu söyleyip ona övgüler veriyordu,omegası bu anlarda bile çıldırıyordu ancak bunun böyle devam edemeyeceğini biliyordu, içi rahat değildi. Alfayı zorunda bırakmış gibi hissediyordu günlerdir omegasının içinde söylediği şeyler yüzünden.

Bu yüzden huzursuzdu.

Omega kalktıktan sonra üstünü düzeltmiş, kahvaltı için alfa olana seslenmişti diğer günlerde olduğu gibi. Geldiği günden beri ailenin kurallarına az çok vakıf olmuştu. Kahvaltı ve yemeklere eksiksiz olarak oturmaya gayret ediliyor, sofraları muhabbete herkes mutlaka dahil edilmeye çalışılıyordu. Jimin'in sürekli geri durmasına asla izin vermiyorlardı.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

Neşeyle geçirmişlerdi yine kahvaltılarını, tek sorun yine Jimindeydi. Alfayla geldiği bu eve alışmış sayılırdı. Onun akrabalarına, yakınlarına, hepsini benimsemişti. Ancak eksilik hissediyordu yinede omegasının onu böylesine hırpaladığını kimseye anlatamıyordu. Yoongi hyunguna söyleyebilirdi belki ama söyleyemiyordu işte.

Yıllarca baskıladığı omegasının şuan insan bedenine yaptığını anlayamayabilirdi. En çekinmediği insan Taehyung' du, ancak oda alfaydı işte. Ona kadar Prensle konuşması daha uygun olurdu.

Hobi hyungu olsaydı böyle olmazdı. Bir  Bakışıyla anlar çare aramak için işe çoktan koyuluyor olurlardı. Eksikliğini daha da büyüttü içinde, ilk defa böyle uzak kalmışlardı. Kendi isteğiyle olmuştu ama, bir yanıda şımarıklık yapıp onu istiyordu işte.

trying for my alpha ~JIKOOK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin