Hoş geldin...💃
İyi okumalar ⚜️____________________________________
7 ay sonra
İnce ve kısa bacaklarıyla hızlı hızlı ilerliyordu. Birkaç gündür ne zaman ortalıktan kaybolsalar burada buluyordu onları. Nefeslendi bir süre olduğu yerde. Yere çömelmiş olarak gördüğü bedenlerle yine gereğinden fazla gülümsedi. Sessizce ilerledi arkalarından. Uzun olanın omzuna koydu sağ elini, yanağına sürdü sonra. Alfa olan dönmedi bile arkasını biliyordu kimin geldiğini. İlk andan anlamıştı. Ama bunu onun bilmesine izin vermedi.
‘’beni neden çağırmıyorsunuz hiç? Hep arayarak buluyorum sizi’’ diye sahte bir sitem etti. Oda çöktü yanlarına.
‘’burada olduğumuzu hep biliyorsun zaten, baksana hep buluyorsun bizi’’ dedi huysuzca siyah saçlı. Ellerini önündeki tatlılıktan çekmeden konuştu.
‘’hyung hele sen hiç konuşma lütfen. Karnını sıkıştırma diye elli kere mi söylemem gerekiyor. Ezeceksin.’’ Dedi söylediklerini takmayarak.
‘’baksana bir ne kadar tatlılar, nasıl sevmem.’’ Dedi omega olan sevimli olmaya çalışarak fakat bu öylesine sahte ve kandırmaca bir gülümsemeydi ki,inanmadı sarışın. Alfasına döndü bu kez,
‘’jungkook hadi hyungu biliyoruz sen bir şey desene bari bir şey desene ‘yapma etme ‘diye. Sürekli peşinizde koşamam ki ben.’’
‘’neden benim peşimde dolaşacaksın sen küçük ?’’ diye sordu. Nefes dahi almadan aniden sinirlendi ve
‘’jungkook’un sikik alfasının beni baskılayabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun.’’ Diye ekledi ve tehdit dolu gözlerle baktı genç çifte. Yoongiyi her geçen gün tekrar baştan keşfediyordu sarışın olan. Son gelişmelerden sonra zaten huysuz ve güçlü omegasının iyice değişmişti huyu suyu.
Bu 7 ayda hayatlarında uzun soluklu değişiklikler olmuştu.
Öncelikle, Jungkook artık kendisi yürüyebiliyordu. Hep birlikte tedavi ve pratiklerle eski sağlığına hatta daha iyi bir hal almasına yardım etmişler ve başarmışlardı.
Jimin fazla kilolarından fazlaca kurtulmuştu ve jungkook pek istemese de güzel olan yüzü artık daha çok ortaya çıkmıştı.Mühürlenmeden sonra çift birbirlerine daha çok bağlamıştı. Bunda büyük ölçüde Jimin’in payı vardı. Çünkü omegasının etkisiyle değil kendi isteğiyle adamış ve âşık olmuştu Prense. Diğer yandan Jungkook omegasına saf bir bağla bağlanmış bir alfa olarak, jimine bu zamana kadar yaşadığı her şeyi unutturan cinsten sevgi ve aşk yaşatıyordu.
Dedesi –ki artık Jimin de dede diyordu, konağa geldiğinden beri herkesin yüzünde silinmeyen bir gülüş vardı. Son 3 aydır gizli bir emirle bay kim kendilerine bağlı olan ailelere ve birliklere haber göndermiş, hazırladıkları plan için büyük ölçüde güç toplamışlardı. Bu esnada da prens istediği şeyleri omegasıyla birlikte planlamaya devam ediyordu.
Haberin gittiği ailelerden biriside elbette yıllardan beri değişmeyen bir gerçek olarak kim ailesinin en yakını olan park ailesiydi. Ve haberi aldıkları anda bağlılıklarını bildirmek için bizzat teşrif etmişlerdi. Aylardır görmediği bedenlere karşı özlem dahi hissetmemişti omega. Yaşadıklarından ziyade, kendi yüzünden solan gencecik hayatın aptalca sonlanmasına sebep olan varlılarından iğreniyordu. Varlıklarını dahi unutturmuştu alfası ve ailesi. Usul usul yapmıştı, ama başarmıştı Jungkook.
Jimin’in yalnızlığını bir nebze azaltmak için yardımcısını buldurmuş ve isterse konakta onlarla birlikte bir soylu olarak yaşabileceğini teklif etmişti. 6 aydır konaklarında yaşayan hoseok’La birlikte artık tam manasıyla tamamlandığını hissediyordu. Bu yüzden aklına bile gelmemişti yoklukları.
Ancak annesi ilk andan itibaren yapacağını yapmıştı. Yaşlı Kim Alfaları şaşırmıştı, küçüklüğünden beri büyümesine tanıdık oldukları o tatlı kız nasıl bu kadına dönüşebilmişti.
Bayan park girdiği ilk andan, önce Yoongi ve Jimin’in de mi onlara katılacağını sorgulaşmıştı. Haddi olmadan, daha sonra hoseoka verilen soyluluğu red edercesine kendisiyle aynı ortamda olamayacağını söylemişti çekinmeden. Buz gibi ortamda ise işleri daha da geren şey baskınlıklarını, dahası alfalarını kontrol edemeyen Taehyung ve Jungkook olmuştu. Çünkü hırlamarını tutmak gibi bir girişimde bulunmadılar. Amcası ve dedesinin önünde yaptıkları büyük bir saygısızlıktı. Ancak Jungkoook kralın önünde bile mührü olmadığı halde çekinmeden hırlayan ve baskınlık kuran bir alfaydı.
Asıl şaşırdığı ise Taehyung olmuştu. Yoongi kolunu tutmamış olsaydı bayan parkın büyük ihtimalle parçası dahi kalmayacaktı. Jimin çok korkmuştu. Tatlı ve sevimli hyungunun bu halini göreceğini hiç düşünmezdi. Seokjin ise son ana kadar gözlerini Jiang Cheng’den çekmedi. Amcasının bir şey yapmaması halinde dâhil olacağını biliyordu.
O anda anladı Jimin Bay kim’in ‘onlar benim dünyaya gösterdiğim iki yanım. Birisi insanlara sunduğum iyi niyetim, diğeri ise sakinliğim. Kullanmasını bilirlerse çok iyi olabilirim. Ama kullanmayı bilmediği anda boynuna inen bir pençeyim.’ Sözlerinin anlamını.
Taehyung hyungu, iyi niyeti ve neşesiydi. Herkese sunduğu iyi olma şansıydı. Son ana kadar sabırla beklettiği, bir toprak gibi dertlerini emdiği iyi niyeti. Jin hyung ise sakin olandı. Sakinlik ve zekâsıyla gizlice işleri halledebileceği cinsten.
Fakat ortama asıl düşen bomba, BAY Kim’in konuşmasını beklenirken konuşan Kim Jiang Cheng olmuştu. Alay dolu sesiyle yaşlı alfa ortaya asıl statü farkını koyup çekilmişti.
‘’hahahaha! Tanışmamış olmamalısınız, öyle değil mi?’’ dedi. Gözlerini dahi çekmeden kadın omegada.
‘’damatlarım KİM MİN YOONGİ, alfası düğün istemediği için düğünleri gerçekleşmemişti. Ve diğer damadım JEON JİMİN, damatlarımı Görmemiş olmanız normal, kötü şeyler hatırlatıyor diye damatlarımı çıkaracak değilim. Ve JUNG HOSEOK, evimin baş soylu betası. Aile üyelerim konusundaki hassasiyeti unutmuş olamazsınız öyle değil mi? Zira sadece biraz uzaklaştım ortalıktan. Oysaki siz burada büyüdünüz. O yüzden tavrımı biliyor olmalısınız? Neden geldiğinizi söylemek isteyen?’’dedem gayet rahat.
Gün ve gün daha çok bağlanıp daha mutlu oldular. Zihinlerindeki düşüncelerini unutmadan.
Şimdi ise, hoseok’un birkaç hün önce bulduğu ve konağın arka bahçesinde tedavi edip iyilştirdikleri kedi yavrularının başındaydı omega ve jungkook.Aa!
bu arada Yoongi üç aylık hamileydi ve ters olan kişiliği hormonları sayesinde daha da tersleşmişti. Birtek bu yavruların yanına geldiğinde sakin ve sevecen oluyordu. Oda yanına bir gelene kadardı.⚜️⚜️⚜️
‘’hyung ben,,,’’
‘’alfan baskın olduğu için beni etkileyebileceğini sanıyorsan yanılıyorsun yaprak böceği. Benim alfamda baskın olduğu için mühürlü omegasını başka bir alfa etkileyemez.’’dedi dilini çıkararak.
Kimseye belli etmesede Yoongi, hamileliği için mutlu olduğu kadar korkattı da. Annesi her ne kadar her iki günde bir gelmeye çalışsa da bir şekilde rahart hissetmiyordu işte.
‘’hyung! Dedi kocaman açtığı gözleriyle jimin,
‘’onu mu dedim ben ‘’ deyip yeşil hanbokunu toplayarak ayağa kalktı, jungkook’un ense kısmından tutarak sırtındaki deri yeleği çıkardı,hiçte nazik olmayan şekilde,sonra yoongini çömeldiği için yere yakın olan arkasının altına serdi eşinin yeleğini ve omeganın omuzlarından bastırarak oturttu. Ve boşta kala kucağına minik olan yeni doğmuş kedi yavrusunu verdi.
‘’jungkook’un seni böyle oturtmamasından bahsediyordum. Yolsa mühründen ziyaede senin gibi güçlü birini kim emri altına alabilr ki?’’ dedi gülmekten kısılan gözleriyle.
‘’jimin sana bir sır vereyim mi!!!!’’dedi heyecanla Yoongi gözlerinin içine bakarak bu sefer. Artık ufak kilolar almaya başlamıştı ve yanakları dolgunlaşmaya başlamıştı. Bride saçlarını artık kestirmiyordu. Ona göre bu onun uğuru olacaktı.
‘’tabiki !!" dedi jiminde aynı heyecanla,
‘’dünyada baskın alfalar baş etmesi en zor varlıklar değil,’’ dedi kocaman gülümsemeyle
‘’nasıl yani?’’ dedi jimin şaşırarak.
‘’dünyada baş etmesi en zor varlık baskın alfalrın eşleridir..’’ dedi kucağındaki yavrunun tüylerini seven eline verdi odağını
‘’neden ki?’’ dedi omega,
‘’çünkü baskın alfalar herkesi yönetir.. biz ise baskın alfaları..’’__________________
Çerez tadında olsun buda bu seferlik idare ediverin dnssndbdb
Umarım beğenirsiniz..
Ve
Hey sen...
Seviliyorsun....⚜️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
trying for my alpha ~JIKOOK~
WerewolfGeleneksel Moon hanedanlığı... Başbakanının konağındaki, iki omega evladından, erkek olanda bir sorun vardı. Zira, erkek omega kendini, eğildiğinde ayaklarını göremez halde buldu. Başbakan ailesinin en büyük omega evladı olan Jimin, Başbakan Park'ı...