11

608 102 64
                                    

Hoş geldin...💃
İyi okumalar ⚜️

_________

4 gün sonra....

Jimin aklında ki fikirle çıktı apar topar geldiği kraliçenin odasından. İçerideki iğrenç sözlerden sonra kararını vermişti. Kendisini rapor vermesi için çağırdıktan sonra böyle alçak laflar edemezdi karşısında ki kadın. Bu aşağılanmaya daha fazla dayanacak değildi. Ani bir karadı belki ama omegası ile birlikte geri dönüp karşısında ki kadını parçalamamak için zor tutmuştu o yüzden yine ikinci kez düşünmemişti.   hele iki gün önce ki konuşmalarında ana kraliçenin prnesi neden burada tuttuğunu anlamadığı sorusuna 'ya ana kraliçe tutmuyorsa' cevabını aldığından beri içi içine sığmıyordu.

Bu yüzden Aklında ki tek planı devreye soktu.

Prensi o lanet yerden kurtaracaktı.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

Bugün saray gereğinden fazla kalabalık,her zamankinden daha koşuşturmacalıydı. Bugün büyük festival günlerinden biriydi. Jinhae Kiraz Çiçeği Festivaliydi. Bütün bakanlıklar, krallığın önemli isimleri, halkın belirli bir kesmi ve soylu ailelerden bir çoğu festival için akın akın Kraliyet Sarayına gelmişti. Bu da planına büyük ölçüde yardım edecekti.

Saatler önce çıkmış olduğu ana kraliçe dairesinden adım adım uzaklaştıkça sakinleşmesi için omegasını bastırmaya çalışıyordu ama insan tarafının da sinirinden dolayı pek te kolay sayılmazdı. O yüzden bu kadar kararlıydı. Mutlaka ne pahasına olursa olsun yapacaktı. Yardım alabileceği tek bir kişi vardı şuan. Yardım edip edemeyeceğinden emin değildi ama yine de denemeye değerdi.

⚜️⚜️⚜️⚜️

"Hyung, lütfen! Kim için istediğimi biliyorsun. Kendim için değil. Yapabileceğim tek şey bu. Kralın karşısına çıkamam. Bunu benden iyi biliyorsun. O kadına söylersem izin vermez.! Yapabileceğim tek şey bu."

O kadına söylediği sözlerin hepsini yutturacaktı. Tek tek yapacaktı bunu. Prensini de kendisini de bu kadar aşağı görmesine dayanamazdı. Bunu bu şekilde çözmesi gerekiyorsa, bu şekilde çözerdi. Ailesinden yardım alabilecek bir insan olmayı çok isterdi, ancak ailesinin Prens için bile olsa arkasında durmayacaklarini biliyordu.

Karşısında ki alfaya baktı. Yeni yeni alışmaya başlamışlardı birbirlerine. Artık eskisi kadar sert bakmıyordu. Hoseok hyungu gibi oda müsade etmişti hyung diye seslenmesine. Hem Artık soğuk esprilerde yapmaya başlamıştı. Yakın olduklarını hissediyordu, Prens için herseyi yapacağını da biliyordu. O yüzden sadece ondan yardım isteyebilirdi.

"Jimin bak..."

"Hyung lütfen! Anlamıyor musun? Bu şekilde aşağılanmasına izin veremem! Bunu hak etmiyor! Statü kısmını geçtim, o bir insan! Hiç bir insan bir şekilde aşağılanamaz.!" Hobi hyungu ve Prense duyurmamak için çabalasa da sinirlendiği için sesi bir tık daha sesli konuştu. Hemen ekledi "İmkansız olmadığını biliyorum beni kandırmaya çalışma boşuna" dedi. Sinirle doldurduğu ciğerlerini.

"Eğer yapamam diyorsan, bana bir at ayarla ve dışarı çıkmamı sağla, gerisini kendim bir şekilde halledebilirim." Dedi. Kararlıydı. Gözlerini alfa olandan çekmiyordu.

Başını salladı sonunda,umutsuz şekilde. "Tamam" dedi usulca. "Birazdan hazır ol halledeceğim bir şekilde. Ama Prensi sen ikna edersin ona karışmam." deyip gitti Jin hyungu.

Prense 4 gündür içmediği bitki çayı kalmadığı bahanesini sunarak dışarı çıkması gerektiğini söyleyip, Jin hyung'la gidip gidemeyeceğini sorduğunda, Prens başta olmaz diye itiraz eder gibi olsa da, karşısında ki omega'nın bitkin ve çöken göz altlarına baktığında ihtiyacı olan bir durum olduğunu anlamıştı.

trying for my alpha ~JIKOOK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin