24

720 92 130
                                    

Hoş geldin...💃
İyi okumalar ⚜️

Beklentiyi yükseltmek istemem ama bok gibi oldu smsndnd

____________________________________

‘’Kambur durma omegam’’

‘’Omegam Kambur durma’’

‘’Kambur durma’’

‘’ tekrar ettirip durmasana, Kambur durma omegam’’

Hafif bir omuz silkmesi almıştı yine karşılığında. Omegamı gerçekten baş edilemez bir hale gelmişti. Olaya başından beri izleyen hoseok el atması gerektiğini düşündü ve konuşmaya başladı.

‘’jimin!’’ dedi uyarı dolu sesiyle ancak öyle azarlar gibi değil normal şekilde seslendi, amacı esmer omegaya söylemekti hassas bir dönemdeydi, birde konakta pekte sakin şeyler yaşanmıyordu birkaç gündür. Bu yüzden olabildiğince ılımlı yaklaşmaya çalışıyorlardı ancak omega olan gerçekten artık yaka silktirecek kıvama gelmeye başlamıştı. Herkes elinden geldiğince el üstünde tutuyordu. Gereğinden fazla hassasiyet tanınıyordu, ancak omega olan bir türlü mutlu değildi. Özellikle taehyung konusunda. Alfa ne söylerse tam tersini yapıyor, söylediklerini genelde yanlış anlıyor, açıklamasına müsaade bile etmiyordu. Tüm bunlara rağmen alfa olan asla moralini bozmuyor Yoonginin her şeyiyle bizzat ilgilenmeye çalışıyordu. Yanından bir saniye bile ayrılmamaya çalışıyordu.

‘’oturuşunu düzelt!’’ dedi. Ancak bu ortamda öyle bir etki bırakmıştı ki. Sadece yoongi değil, seokjin, jungkook, başından beri omegaya seslenen Taehyung, jimin ve hatta seslenen hoseok bile duruşunu düzeltmişti.
Bir süre sonra kalkıp giden omeganın nereye gittiği aşikârdı, ancak yinede sordu esmer olan.

‘’nereye gidiyorsun güzelim? Geleyim mi bende?’’ yine cevap vermedi omega. Uzaklaştıktan sonra derince nefes aldı Taehyung, iç çekti en derininden. Kollarını dayadığı dizinden ve başını eğdiği yerden kaldırmadan konuştu.


‘’nerede hata yapıyorum bilmiyorum. Sıkıyorum diye korkuyorum, ilgilenmiyorsun diyor. İlgileniyorum, bu kadar sıkma beni diyor. Ne yapacağımı şaştım. Beni sevdiğinden eminim, sadece hormonlar yüzünden olamaz bu, kırmış olabilir miyim diye düşünüyorum. Hiçbir aksilik yaşamadık bile. Üç aylık hamile daha… Bir sebebi olmalı. Ama bilmiyorum.’’

Sözleri ile ortam derin bir sessizlik çökmüştü. Kimse bilmiyordu. Herkes farkındaydı gerginliğin. Herkesle pekiyi değildi omega, ama esmer alfaya karşı daha daha kötüydü.  Cevap ise en beklenilmedik kişiden geldi.

‘’basit. Çünkü korkuyor. Tıpkı senin gibi…’’

Taehyung başta olmak üzere herkes şaşkın gözlerle baktı betaya.

‘’ben korkmuyorum?’’ dedi soran gözlerle Taehyung.

‘’korkuyorsun’’ dedi beta sakindi sesi. Hafif gülümseme vardı yüzünde. Elindeki kaşıkla az önce tatlı yediği kâsenin etrafını çevirdi yavaş yavaş.

‘’ anneni doğumdan kısa bir süre sonra kaybetmemiş miydin?’’ dedi beta olan, elindeki kaşıkla yavaş yavaş kâsenin ucunu çevirmeye devam ediyordu, ancak cevap vermesini beklemeden kendi devam etti.

‘’onu da doğumdan sonra kaybedeceksin diye alfanda sende delirircesine korkuyorsunuz. Kimseye belli etmemek için elinden geleni yapıyorsun ama yalnız kaldığında düşünceler beynine hücum etmiyor mu?’’ diyerek kaşlarını kaldırdı ve baktı beta, alfaya.

Afalladı esmer alfa, diğer herkes gibi. Belki de ilk defa bu kadar uzun cümle kurmuştu geldiğinden beri beta.

‘’B-B-Ben…’’ dedi tereddütle taehyung,

trying for my alpha ~JIKOOK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin