16

690 104 92
                                    

Hoş geldin...
İyi okumalar ⚜️

Merhabalar..
Aslında atmak gibi bir düşüncem yoktu, zaten uyuyamıyorum geceleri en azında boş durmaktan sa yazayim dedim. Nasıl oldu hiç bilmiyorum. Daha fazla bekletmek istemedim sanırım birde...
__________________

Bay Kim'in çağırmasıyla, kendini davul çaldıktan sonra konuşmak için geldiği odanın önünde buldu. Yavaşça kapıyı tıklatıp içeriye girdi. Yaşlı adam yerden hafif yüksek masada önündeki kağıdı inceleyerek fırçasını mürekkebe buluyordu.Yerdeki mindere oturmadan önce saygı ile selamladı karşısındaki yaşlı adamı.

Karşısında ki hareketlilikle başını kaldırarak konuştu Bay Kim.

" Ah geldin mi? Bir dakika bekleyebilir misin?" Diye söyledi en kibar şekilde Bay Kim. Başını salladı usulca Omega olan ve beklemeye başladı, birkaç dakikanın ardından önündeki mürekkepli kağıtları kenara çeken yaşlı adam bütün dikkatini omega'ya verdi. Gözlerinin etrafında ki kırışıklıklar yaşanmışlıklarının simgesiydi omega olana göre, bu yüzden saygıyla bekledi konuşmasını.

"Seninle neden konuşmak istediğimi biliyor musun?" diye sordu. Jimin "Az çok tahmin ediyorum efendim." diye söyledi. Yeğeninin dahası Prens olan yeğeninin omegası olduğunu söyleyip durmuştu. Ne zaman , nerde başladı veya neden direk bana gelmedin gibi şeyler soracaktı yaşlı adam. Bir cevabı yoktu omeganın, 'bu zamana kadar nasıl idare ettiysem burda da idare edebilirim bir şekilde,' diye düşündü. Gergindi, ancak bunu belli etmeyecek kadar akıllıydıda omega.

"Büyük ihtimalle sana sorular sormamı bekliyorsun, ancak soracağım hiçbir şey yok. Sana, sadece anlatmak istediğim uzun ve bilinmeyen bir hikaye var."

Jimin, karşısındaki adamı dikkatle dinliyordu, gözlerini yaşlı adamın hareket eden dudaklarına dikmiş, hiçbir kelimesini kaçırmak istemiyordu.

"Sana önceden yakın olan üç arkadaşın hikayesini anlatmak istiyorum. Belki bu hikayeden çıkarmak istediğin dersler ve sorularına bazı cevaplar bulabilirsin." Ellerini düz karnının üstüne birleştirdi alfa. Nefeslenerek başladı konuşmaya.

"Bundan yıllar önce 3 yakın arkadaşın, birbirleriyle yaş aralıkları çok fazla olmayan üç evladı oldu. Bunlardan ikisi kız Omega, Bir tanesi ise alfa'ydı. Babalarının yakın arkadaşlıklarından dolayı onlar da yakın olarak büyüdüler. Başlarda hepsi kardeş gibiydi, birbirlerinden asla bir şey saklamaz, daima kötü günlerde birbirlerinin yanında olurlardı. Fakat büyüdüklerinde, artık arkadaş olamayacaklarını fark ettiler. Çünkü yaşları geldiği için, artık içlerinden ikisi evlenmek için birbirine söz verdi. Kader ya, ailelerin istediği evlilik ise, birbirlerine söz verenler için değil vermeyen diğer Omega içindi. İçlerinden biri, Dün senin yaptığın gibi gözü Kara olan bir Omega, hiç kimseden korkmadan, en yakın arkadaşı için sesini çıkarttı ve arkadaşının sesi olmak istedi. Düşündükleri evliliğin yanlış olduğunu, çünkü seneler önce kendisiyle Alfa olanın birbirlerine evlenmek için söz verdiğini söyledi." Alfa omegaya baktığında anlayamadığını fark etti.

Jimin hikayeyi anlamıyordu kimlerden bahsettiğini, alfa'nın kim, omegaların kim olduğunu anlamamıştı. Boş gözlerle dinlediğini gören Alfa ise daha açık konuşmaya başladı.

"Hikaye biraz karmaşıklaştı sanırım. Baştan daha açık anlatmamı ister misin?" diye sordu tebessümle. Jimin  sanki bu soruyu bekliyormuş gibi hemen panik'le "evet" dedi.

"Az önce bahsettiğim 3 arkadaş, Park, Kim ve Choi alfalarıydı. Bunlardan ikisi senin deden zaten iyi tanıyor olmalısın. Kim olan da Jungkook'un dedesi. Bu üç en yakın arkadaş da: annen, yeğenim Jung-sook ve Babandı. Büyüdüklerinde Annen ve baban evlilik için birbirlerine söz vermişti, fakat aileler Kim ailesiyle Park ailesinin yakınlığından dolayı akraba olmasını istediği için, babanla Jung-sook'un evlenmesini istediler. O zamanlar, bizler bilmesek de Jung-sook'umuz zaten birine aşıkmış. Kral Jeon'un oğluna.." gözlerinde derin bir hüzün gördü omega, alfa'nın.

trying for my alpha ~JIKOOK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin