"Sampai bila sayang nak buat perangai pergi club ni? Sampai bila nak jadi macam ni sayang. Sayang tahu tak sayang dah abaikan segala tanggungjawab sayang pada abang dengan anak kita. Sayang hanya menyesal sekejap je. Tapi lepas beberapa bulan sayang berubah. Sayang balik semula dengan perangai lama." Vin
"Ikut suka hati I lah nak pergi club pun. You nak tahu sangat kenapa? You tahu tak you ni semak lah!!! Boleh keluar dari bilik I tak? I balik nak berehat!!! Nak tidur!!! Bukan nak dengar apa yang you berleter ni. Dan satu lagi, you boleh tak ambil anak you ni. Semak you tahu tak menangis dari tadi dan stop guna perkataan abang. I rimas dengar panggilan itu!" Yasmin.
Perubahan itu hanya sementara oleh Yasmin. Selepas dia melahirkan anaknya hubungan baik mula terbina kerana Vin melamarnya untuk menjadi suri hatinya selepas habis berpantang. Bak kata kebahagian baru buat Yasmin serta anaknya. Tapi Sikap Yasmin mula berubah seperti dahulu selepas dia bertembung dengan bekas kekasihnya. Hampir setahun perkahwinannya dengan Vin. Kaki clubbing kembali dalam hidup dan tambah pula dengan kecurangan Yasmin di belakang Vin. Yasmin melebihkan bekas kekasihnya dari keluarga kecilnya. Setiap teguran oleh Vin langsung Yasmin tidak mengendahkan.
Kecurangan dan kemesraan Yasmin dengan bekas kekasihnya sudah terbongkar di dalam rumah mereka sendiri di depan mata Vin.
" Aku cuma nak cakap... yang aku sangat benci kan kau Yasmin." Vin
" Abang..." Yasmin
Yasmin seakan terkaku apabila Vin tiba - tiba muncul di dalam rumah mereka.
Vin mengambil keputusan untuk pergi jauh dari orang sekelilingnya untuk merawat hati yang terluka. Kehadiran Vin dalam hidup Yasmin hanya di anggap sebagai pak sanggup untuk anaknya. Vin tulus mencintainya malah cinta itu di dustai.
" Abang... baliklah. Sayang dan anak kita rindukan abang. Sampai bila abang nak jauhkan diri dari kami. Sayang minta maaf atas segala kesalahan yang sayang buat dengan abang. Sayang menyesal abang. Pulanglah abang." Yasmin.
Dapatkah Yasmin memulih dan mengembalikan semula cinta yang dulu telah ia menghancurkan dengan kecurangannya dan dapatkah Yasmin melembutkan hati Vin yang telah dihancurkan?
Adakah Vin akan kembali disisi Yasmin semula setelah pelbagai kata - kata dan tomahan dilemparkan Yasmin padanya?
YOU ARE READING
The Sincerity Of Crushed Love [ OG ]
Romantik[ S L O W U P D A T E ] Yasmin Izara x Muhammad Edith Vinzent " Aku cuma nak cakap... yang aku sangat benci kan kau Yasmin." Vin " Abang..." Yasmin Yasmin seakan terkaku apabila Vin tiba - tiba muncul di dalam rumah mereka. Vin mengambil keputusan...