Herkese Merhaba! Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar!
-
Ömer sınıfa girdiğinde Süsen'in orada olmadığını gördü, direkt yerine geçti. Sonra Oğulcan geldi yanına "Allah Allah oğlum ne oldu sana, iyi misin?".Ömer Oğulcan'a baktı "Sen gittikten sonra Lydia geldi yanıma, benden ona ders vermemi istedi ben de kabul ettim. Sonra işte Süsen geldi, Lydia Süsen'den onunla birlikte alışverişe çıkmasını, derste bizimle birlikte kalmasını istedi".
"Ee, yani? Ne var ki bunda?" dedi Oğulcan.
"Sorun bunda değil. Sorun benim saçmalamam. Süsen'e onu kıskandırmak için Lydia'ya yakınlaştığımı söyledim" dedi Ömer.
"Ee yuh ama artık Ömer! Ne yaptı Süsen, şöyle bir güzel vurdu mu sana? Vallahi ne yapsa haklı" dedi Oğulcan yükselerek.
"Sen de üstüme gelme lütfen. Zaten yaptığım hatanın farkındayım. Off! Neden her şey düzeliyor derken yine başa sarıyoruz, ne yapacağım ben" dedi Ömer yüzünü ellerinin arasına alarak.
"Süsen'in karanlık fobisi vardı ya hani, sizi şöyle karanlık bir yerde kapatayım mi? Süsen korkar, kahraman Ömer gelir onu kurtarır, iki laf eredseniz, sarılırsınız, barışırsınız, başka şeyler de yaparsınız belki orası size kalsın" dedi Oğulcan sonlara doğru sırıtmaya başladı.
"Sakın! Sakın aklımdan geçeriyim deme! Valla bırak yapmayı, benim böyle bir şeyi yapmayı düşündüğümü bilirse yüzüme bile bakmaz nah barışırım onunla" dedi Ömer yükselerek.
"Tamam be şaka yapmıştım zaten. Böyle iki olgun insan gibi bir yerde oturup konuşmanız lazım yani, aklıma başka bir şey gelmiyor şu an" dedi Oğulcan.
"İşte benimle konuşmak istiyor mu artık, orası muamma" dedi Ömer.
"Niye istemesin ya. İster tabi. Tamam şimdi sana kızgın olabilir ama seni elbette dinler ya. Bak ben biliyorum ne yapacağımı, sen bu işi bana bırak" dedi Oğulcan.
"Saçma sapan şeyler yapma ama tamam mı?" dedi Ömer.
"Yapmam tamam merak etme" dedi Oğulcan.
"Sana niye güvenemiyorum acaba?" dedi Ömer.
"Aşk olsun kuzi! Ben bir aşk adamıyım. Bak buraya yazıyorum, ben sizi barıştıracağım, her şeyi bana bırak" dedi Oğulcan.
"İyi peki. Görelim bakalım" dedi Ömer oflayarak.
Süsen sınıfa girdiğinde Yasmin hemen onun yanına gitti "Kızım neredesin sen ya, meraktan çatladım valla Ömer'le dün ne konuştunuz biz gittikten sonra?"
"Ömer deme bana! Ona çok sinirliyim şu an" dedi Süsen yükselerek.
"Allah allah ne oldu ya, yine kavga ettik deme" dedi Yasmin.
"Kavga etmedik. Dün gece konuştuk, ben arkadaş kalalım dedim o da kabul etti. Şimdi okula geldiğimde onu Lydia'yla konuşurken gördüm yanlarına gittim, Lydia'nın akrabasının düğünü mü ne varmış benimle alışverişe çıkmak istiyor. Teklifini kabul ettim".
Yasmin hemen Süsen'in lafını kesti "Sen ciddi misin gerçekten? O kızla vakit geçireceksin bir de alışverişe çıkacaksın, ben doğru mu anladım? Şokum şaştı şimdi, da, Ömer'e sinirlenmenle bunun ne ilgisi var ki?".
"Senin şu abin olacak beyefendi var ya, onu parçalamk istiyorum. Onu kıskandığımı biliyor, gitmiş gözümün önünde Lydia'yla yakınlaştığını söyledi bana. Ay delireceğim gerçekten. Ben unutmak için çabalarken, her seferinde hatırlatıyor" dedi Süsen sinirle.