9. Bölüm

728 29 19
                                    

Herkese merhaba! Yorumlarınızı bekliyorum ve iyi okumalar diliyorum.
-
Sabah ilk uyanan Süsen oldu. Niye böyle uyuduğunu ya da dün gece ne olduğunu tam olarak hatırlamıyordu.

"Off! Başım çatlıyor" dedi kendi kendine başını tutup, oturduğu kanepede doğrulmaya koyuldu.

Süsen hem şakaklarını ovuyor hem Ömer'i uyandırmaya çalışıyordu "Ömer! Sevgilim, uyan" dedi.

"Hıh" dedi Ömer gözleri kapalıyken.

"Uyansana hadi" dedi Süsen.

"Uyandım tamam" dedi Ömer uykulu sesiyle.

"Ay ne oldu bize ya. Ben hiç bir şey hatırlamıyorum" dedi Süsen.

"Bilmiyorum ki. En son biz erkek gecesi siz de kızlar gecesi yapmıştınız. Bira içtik biraz ama sarhoş olmadım ben diye hatırlıyorum" dedi Ömer, biraz duraksayıp olanları hatırlayınca konuşmaya devam etti "Bir dakika ya, sen sarhoş oldun. Hatta Aybike'yle Asiye de sarhoştular. Biz gelince siz gülme krizine girmiştiniz çok komik görünüyordunuz" ve gülmeye başladı.

"Off başım patlayacak benim ya. Bir daha asla içmeyeceğim" dedi Süsen yorgunlukla.

"Sana bir şey söyleyim mi? Sarhoş halin hem tatlı hem sıkıntılı Süsen hanım" dedi Ömer tebessümle.

"Pardon da, niye sıkıntılıymış ya. Ayy saçma sapan şeyler yapmadım değil mi?" diye sordu Süsen korkuyla.

Ömer biraz takılmak istedi Süsen'e o yüzden omzunu silkmekle yetindi.

Süsen Ömer'in omzuna vurup "Ya pislik yapma Ömer! Cevap ver bana, saçma sapan bir şey yapmadım ve söylemedim değil mi? Vallahi gerginlikten bayılacağım" dedi ve ellerini yüzüne koydu.

Ömer Süsen'in ellerini yüzünden çekip konuştu "Yapmadın merak etme. Takılıyordum sana sadece".

"Off ya! Bir kere eğlenelim dedik, şu halimize bak" dedi Süsen mızmızlanarak.

"Olan oldu artık boş ver, hem aşırı tatlı gözüküyordun sarhoşken. Seni öpmemek için zor tuttum kendimi" dedi Ömer Süsen'in burnunu sıkarak.

"Öyle mi Ömer bey?" dedi Süsen cilveli sesle.

"Hmm. Şu an baş başayız. Öpücüğümü alabilirim diye düşünüyorum" dedi Ömer ve Süsen'e yaklaşmaya başladı.

Ömer tam öpecekken kümesin kapısını dan diye açan, Oğulcan başkası değildi.

"Lan!" dedi Oğulcan şaşkınlıkla.

"Allahım sen bana sabır ver. Oğlum niye kapıyı çalmıyorsun?" dedi Ömer sesini yükselterek.

"İki dakika seni bırakmaya gelmiyor, hemen yapışıyorsun kıza. Ayıp oğlum, olan var olmayan var" dedi Oğulcan.

"Lan siktir git, dövdürtme kendini" dedi Ömer ve arkasındaki yastığı alıp Oğulcan'a doğru fırlattı.

"Görüyorsun değil mi Süsi, sevgilin bana şiddet uyguluyor" dedi Oğulcan mızmızlanarak.

Süsen ise tüm bu olanları gülerek izliyordu.

"Hadi hadi çocuklaşmayın. Kalkın da bir şeyler yiyelim ben çok acıktım" dedi Süsen.

"Ben de sizi kahvaltıya çağırmaya gelmiştim zaten" dedi Oğulcan.

"Tamam git sen biz arkandan geliriz" dedi Ömer.

"Niye? Yarım kalan işini bitirmek için mi?" dedi Oğulcan Ömer'e takılırken.

Ömer kızgın bir boğa gibi Oğulcan'a bakarken, Süsen araya girdi "Oğulcancım, bence sen kaç kurtar kendini canım" dedi kıkırdarken.

AŞK - Bir SüsÖm HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin