5. Bölüm

924 34 14
                                    

Herkese Merhaba! Yorumlarınızı bekliyorum, iyi okumalar!
-
O akşamdan sonra bir hafta geçti. Ömer ve kardeşleri Sarp'ın tuttuğu eve geçmeye hazırlanıyorlardı. Şimdi ise hep birlikte okulda kantinde oturuyorlardı.

"Önce boya sonra eşya" dedi Ömer bıkkınlıkla. Son yarım saattir bu konuyu Asiye'yle tartışıyordu.

"Ömer hayır ya, önce aldığımız eşyaları koyarız sonra boyatırız duvarları ne olacak" dedi Asiye inatla.

"Allahım sen bana sabır ver! Tamam istediğini yaparız. Ama sonra eşyalar bozuldu falan diye söylenme, bir daha eve eşya almam şimdiden haberin olsun" dedi Ömer.

"Alma be! Bir şey olmayacak diyorsam olmayacak" diye çıkıştı Asiye.

"İyi, karışmıyorum ben artık" dedi Ömer.

"Ay bitti mi tartışmanız? Vallaha gına geldi yeter be" diye çıkıştı Oğulcan.

"Asiye aslında Ömer haklı. Önce boyayalım sonra hep birlikte eşyaları yerleştiririz" dedi Süsen sakinlikle.

"Tamam ne yaparsanız yapın, ben sınıfa gidiyorum" dedi Asiye omzunu silkip ayağa kalkıp gitti.

"Asiye'ye ne oldu öyle ya? Hiç yapacağı hareketler değil bunlar" dedi Yasmin şaşkınlıkla.

"Bir kaç gündür böyle. Ben de anlamıyorum. Sürekli sataşıyor bana. Tamam anlıyorum zor bir zamandan geçiyor ama ben de dayanamıyorum artık" dedi Ömer hüzünle.

"Sıkma sen canını, ben konuşmaya çalışırım Asiye'yle" dedi Süsen.

"Son zamanlarda içine çok kapandı. Biriyle konuşursa, içindekileri dökse daha iyi olacak" dedi Aybike.

"Tamam ben sınıfa geçiyorum, konuşmaya çalışırım onunla. Aybike gelmek ister misin? Öyle kız kıza oturup konuşuruz" dedi Süsen.

"Sen yalnız gidersen daha iyi. Beni görürse konuşmak istemez belki" dedi Aybike.

"Nasıl istersen. Ben gidiyorum" dedi Süsen ayağa kalkarak.

Ömer Süsen'in elini tuttu "Çok teşekkür ederim" dedi hafif bir tebessümle.

"Ne demek" dedi Süsen gülümserken.

Süsen sınıfa girince Asiye'nin tek başına pencerenin önünde durduğunu gördü "Bana da yer var mı?" diye sordu.

Asiye arkasını döndü, Süsen'in olduğunu görünce "Tabi, gel" dedi.

"İyi misin?" dedi Süsen.

"Sence?" dedi Asiye.

"Peki, konuşmak ister misin?" dedi Süsen.

"Konuşursam iyi olacak miyim ki? Konuşursam Doruk geri gelecek mi? Ya da annem, babam ve Kadir abim, geri gelecekler mi? Yok! O zaman konuşmanın ne faydası var ki Süsen, yaşadıklarımı dile dökersem daha da kötü olacağım" dedi Asiye Süsen'e bakarak.

"Anlıyorum seni. Ama bir konuda yanılıyorsun. Konuştuğunda evet kendini kötü hissedeceksin, bağırmak çağırmak istersin, kendinden nefret edeceksin belki de ama sonunda daha iyi hissedeceksin kendini. İçine daha fazla kapanırsan, kendine ve etrafındakilere zarar verirsin inan bana" dedi Süsen.

"Psikoloğum mı olacaksın şimdi?" dedi Asiye hafif bir tebessümle.

"İstersen psikoloğun olurum, arkadaşın olurum, sırdaşın da olurum. Sen kendini iyi hisset yeter" dedi Süsen.

Asiye bir süre sessiz kaldı "Sana yük olmak istemiyorum, sen de yeterince acı çektin" dedi.

"Hayır, yük falan değilsin sen. Bir daha duymak istemiyorum bunu, anlaştık mı?" dedi Süsen.

AŞK - Bir SüsÖm HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin