Merhaba herkese, umarım iyisinizdir. Biraz beklettim sizi biliyorum. Bütün duyguları barındıran bir bölüm oldu diyebilirim. Neyse çok konuştum ben. Yorumlarınızı bekliyorum, iyi okumalar canlarım!
-
Birbirlerinden ayrıldıklarında alnılarını birbirine yasladılar."Sana çok aşığım" dedi Ömer boğuk bir sesle.
"Ben de" dedi Süsen, sonra hapşırdı.
"Çok yaşa! Üşüdün sen, hadi içeriye geçelim" dedi Ömer.
İçeriye geçtiler "Ee nasıl kurutacağız kendimizi, sırılsıklam olduk. Ev de bomboş" dedi Süsen.
"Ben yağmur yağacağını düşünmemiştim. Off ya bilseydim teklifimi bahçede değil burada ederdim" dedi Ömer alnını sıvazlayarak.
"Ayy Ömer saçmalama istersen. Benim için bir ev mı yakacaksın" dedi Süsen.
"Ee yakarım. Ben dünyayı yakarım senin için sen ne diyorsun, ev hiç bir şey" dedi Ömer.
"Aa deliye bak!" dedi Süsen gülerken.
"Çok ayıp böyle söylenir mi sevgiliye? Hem ben aşk adamım. Romantiklik benim işim" dedi Ömer kendini göstererek.
"Valla ne yalan söyleyim, sen romantik değilim diye ortalıkta geziyorsun ama istediğin zaman gayet de romantik olabiliyormuşsun" dedi Süsen büyük bir tebessümle.
"Sana özel bunlar, başka kimseye yapmadım" dedi Ömer sonlara doğru fısıldayarak.
"Şuna bak! Yap yapabiliyorsan. Gözlerini oyarım senin" diye çıkıştı Süsen, yumruğunu Ömer'in göğsüne vurdu.
"Acıdı ama ya! Sana sürpriz yapıyorum şurada senin yaptığına bak. Küstüm sana, konuşma benimle" diye homurdandı Ömer omzunu silkerek.
"Oyy koca bebeğim küstü mü bana. Kıyamam ya, gel sarılayım sana" dedi Süsen Ömer'e yaklaşırken.
"İyi madem çok istiyorsun, sarılayım bari" dedi Ömer ve Süsen'e sarıldı "Şaka yaptım biliyorsun değil mi?" diye devam etti.
"Tabi ki biliyorum Ömer. Takılıyorum sana sadece" dedi Süsen.
"Benim sevgilim bana şaka mı yapmış" dedi Ömer şirinlik yaparak. Sonra Süsen'in yüzünü ellerinin arasına aldı "Aa Süsen yüzün bembeyaz olmuş birtanem. Çok üşüyor musun?" dedi.
"Biraz" dedi Süsen ve yine hapşırdı.
"Özür dilerim düşünemedim. Benim yüzümden hasta olmanı istemem" dedi Ömer.
"Senin suçun değil Ömer, böyle olacağını nereden bilebilirdin ki. Ayrıca hasta olmam merak etme" dedi Süsen.
"Tamam güzelim şöyle yapalım, Yasmin'lere gidelim zaten ev iki dakika uzaklıkta, kıyafetlerini değiştirirsin, duş falan alırsın sonra seni evine bırakırım" dedi Ömer.
"Yok ya direkt bana gidelim. Kimseyi rahatsız etmeyelim şimdi" dedi Süsen.
"Evine kadar dayanabilir misin ki?" diye sordu Ömer.
"Dayanırım dayanırım merak etme. Hadi gidelim çabuk" dedi Süsen dişleri birbirine vuruyordu soğuktan.
Arabaya koşarak gittiler. İkiside tir tir titriyordu ama Süsen Ömer'den daha fazla üşüyordu. Haliyle hapşırıp duruyordu.
"Ya en azından Yasmin'den bir hırka falan alsaydın" dedi Ömer.
"Sorun değil, geldik zaten" dedi Süsen, evine koşarak girdiler.
"Hadi git sıcak bir duş al, kıyafetlerini değiştir" dedi Ömer.
"Sen de duş al. Sana havlu ve kıyafet veriyim dur" dedi Süsen.