Herkese merhaba. Öncelikle bu benim ilk hikayem. Süsen ve Ömer çifti bence doğru düzgün yazılmıyor dizide. O yüzden ben el atmak istedim. Benim hayal ettiğim bir sahne bu. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı okumak için sabırsızlanıyorum. İyi okumalar!
-
Yasmin okula giriş yaparken aynı anda Süsen'i aramaya çalışıyordu. "Off kızım neredesin, niye cevap vermiyorsun telefonlarıma?" dedi Yasmin.Sınıfta sırasına oturunca yine aramayı denedi ama Süsen bir türlü açmıyordu. "Allah allah nerede bu kız?" diyordu Yasmin, sonra Sarp duydu ve sordu "hangi kız" diye. Yasmin ise "kim olacak, Süsen tabiki. Defalarca aradım, mesaj da attım ama telefonlarıma bakmıyor. Hayır yani cevap vermek bu kadar mi zor ya!" dedi.
"Tamam, sakin ol Yasmin belki hâlâ uyuyordur; olamaz mi?" dedi Sarp. "Olamaz canım, kız zaten dogru dügün uyumuyor, çoktan okula gelmesi gerekiyordu".
"Dur tamam, bir de ben arayım Süsen'i" dedi Sarp ama Süsen yine açmadı.
"Yok Yasmin açmıyor" dedi Sarp.
"Off! Off Süsen! Endişelenmeye başladım ben Sarp" dedi Yasmin.
"Kötüyü düşünme hemen. Bir kaç dakika bekleyelim belki gelir okula. Gelmezse de yine aramaya çalışırız. Ha, telefonu da yine açmazsa o zaman evine gideriz" dedi Sarp.
O sırada Tolga, Ogulcan, Elif, Aybike, Berk, Asiye ve Ömer sınıfa girmişler.
"Hayırdır kimin evine gidecekmişsiniz gençler?" diye sordu Tolga.
"Ya Süsen'i arıyorum arıyorum açmıyor. Bu aralar iyi değil zaten. Dün gece evine gittim oturduk dertleştik biraz, ama o eski neşeli Süsen gitmiş yerine çok mutsuz bir kız gelmiş resmen. Sürekli uzaklara dalıp gidiyor, sorduğumda bir şey yok diyor ama ben hissediyorum hiç iyi değil" dedi Yasmin.
Tam o sırada Yasmin'e mesaj bildirim geldi hemen telefonu eline alıp mesajı açtı ama okuduğunu algılayamadı.
"Yasmin iyi misin betin benzin attı" diye sordu Asiye.
Yasmin Sarp'a telefonu vermiş Sarp ise mesaj'i okurken "Nasıl ya!" diye bakakaldı telefona.
Herkes endişelenmeye basladı, Oğulcan merakına yenik düştü ve telefonu Sarp'ın elinden aldı. Mesajı okuduktan sonra "NE!" diye bağırdı sınıfın ortasında.
"Ya biri ne olduğunu söyleyebilir mi niye durup kaldınız öyle" diye sordu Ömer.
"Her şey senin yüzünden Ömer biliyorsun değil mi. Keşke birazcık Süsene değer verseydin de böyle çekip gitmek gibi bir niyeti olmayacaktı belki" dedi Yasmin.
"Ne çekip gitmesi kızım sen neyden bahsediyorsun hiç bir şey anlamıyorum" dedi Ömer.
Oğulcan yüksek ses ile mesajı okumaya başladı.
"Canım arkadaşım Yasmin, umarım seni çok sıkmamışımdır dertlerimle. Sen çok iyi bir arkadaşsın iyi ki tanıdım seni. Ama olmuyor be Yasmin, olmuyor, yapamıyorum ben. Ömer'e çok büyük bir hata yaptım farkındayım, inan bana defalarca söylemeye çalıştım ama sürekli karşıma bir engel çıkıyordu. Tavrında haklı ama canımı çok yakıyor sözlerinle davranışlarınla, artık dayanamıyorum o yüzden teyzemin yanına, Londra'ya gidiyorum. Umarım çok mutlu olursun Yasmin. Kendine iyi bak. Hosça kal."
- Süsen Kılıç