15. Bölüm

1.2K 33 44
                                    

N'aber canlarım? Yeni bölümle karşınızdayım. Oy vermeyi, yorum yapmayı unutmayın. İyi okumlar diliyorum ve sizi bölümle baş başa bırakıyorum.
-
Ömer Süsen'le konuştuktan sonra direkt polise gitti, onlara videoları verdi. Bu işten kurtulduğuna göre artık rahat bir nefes alabilirdi.

Ertesi gün okula gittiklerinde Tolga'nın tutuklandığını öğrendiler. Sonra da Ömer her şeyi arkadaşlarına ve kuzenlerine anlattı.

"Oha! Lan sen niye bana söylemiyorsun bunu ya? Ben ne diye duruyorum burada?" diye söylendi Oğulcan yüksek sesiyle.

"Ya oğlum söyleyemezdim. Neyse, önemli olan o pislikten kurtulduğumuz" dedi Ömer.

"Ben biliyordum, bu işin altında bir şey çıkacağını biliyordum" dedi Aybike heyecanla "De sen gerçekten nasıl söyledin o sözleri Süsen'e? Valla ben bile kırıldım, o ne yapsın?" diye devam etti.

"Haklısın, ama onda açtığım yaraları sarmak için elimden geleni yapacağım" dedi Ömer.

"Bana bak Ömer, bir daha onu ağlatırsan, onu üzersen, kalbini kırarsan, yemin ederim gözünün yaşına bakmam seni çok fena yaparım" dedi Berk tüm ciddiyetiyle. Süsen'le Berk küçüklükten beri arkadaştan öte, kardeş gibiydiler.

"Eyvallah" dedi Ömer. Başka ne diyebilirdi ki, herkes söyledikleriyle haklıydı.

Bu sırada Süsen, Yasmin, Lydia ve Sarp okula geldiler, içeriye girdiklerinde diğerlerinin yanına gittiler.

"Ooo suç ortaklar, günaydın" dedi Elif.

"Öğrendiniz demek" dedi Süsen.

"Öğrendik. Valla ben sizin bela mıknatıs olduğunuza inanıyorum artık" dedi Oğulcan.

"Evet ya. Nerede bela varsa, ikiniz orada oluyorsunuz. Lanetli misiniz siz?" dedi Elif, parmağını Süsen ve Ömer'in arasında gezdirdi.

"Abartma yani. Tamam bir takım olaylar yaşadık ama lanetli manetli, olmadı bu. Bir de size kurşun döktüreceğiz diyin, tam olsun" dedi Süsen alayla.

"Aa çok iyi fikir bu. Hemen yapalım bunu" dedi Asiye.

"Saçmalama Asiye, Süsen şaka yaptı" dedi Ömer.

"Şakayı makayı bilmem, ben bu fikri beğendim. Böyle şeyleri en iyi yengem biliyor. O yüzden en kısa zamanda yengeme gidip size kurşun döktürüyoruz" dedi Asiye.

"Asiye gerçekten abartıyorsun şu an. Ya biriniz bir şey söyleyebilir mi? Böyle bakıp durmayın bana" dedi Süsen.

"Valla her ne kadar fikir saçma gelse de size lazım be kızım. Gerçekten ikiniz de bela mıknatıs gibisiniz" dedi Berk.

"Sağ ol ya" dedi Süsen bıkkınlıkla.

"Neyse hadi sınıfa çıkalım. Sınav var, geç kalmayalım" dedi Asiye. Tam gideceklerken Süreyya'nın sesiyle durdular.

"Süsen kızım, lütfen biraz konuşabilir miyiz?" diye sordu Süreyya, Süsen'in yanına giderek.

"Tamam, konuşalım" dedi Süsen ve ellerini göğsünde birleştirdi.

Süreyya diğerlerine bakıp "Gençler biraz müsaade eder misiniz?" diye sordu.

"Hiç bir yere gitmiyorlar. Onlardan bir şey saklamıyorum, o yüzden ne konuşacaksan yanlarında konuşabilirsin anne" dedi Süsen.

Yasmin Süsen'e yaklaşıp fısıldadı "Canım sakin kalmaya çalış tamam mı?".

Süsen de Yasmin'e bakıp gözlerini kapatıp açtı. Sonra da annesine dönüp "Dinliyorum seni" dedi.

AŞK - Bir SüsÖm HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin