7. Bölüm

1.1K 34 32
                                    

Merhaba herkese! Nasılsınız? Full dram bir bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar!!
-
Seven sevdiğinin canının yanmasını hisseder derler ya. İşte tam olarak bu oluyordu. Ömer'in kalbine giren ağrı gittikçe artıyordu.

"Ömer ne oldu?" diye sordu Asiye endişeyle.

"Bilmiyorum. Kalbime bir ağrı girdi" diyip sustu, sonra hızlıca telefonunu çıkarıp Süsen'i aradı ama açmadı.

Asiye'ye bakıp "Süsen'i ara çabuk" dedi.

"Süsen ne alaka? Ömer iyi misin?" dedi Oğulcan.

"Dediğimi yapın ne olur" dedi Ömer, gittikçe daha da korkuyordu.

Asiye Süsen'i aradı "Yok açmıyor" dedi.

"Bir daha dene. Aybike, Oğulcan siz de deneyin" dedi Ömer.

Denediler ama açmıyordu Süsen "Ömer açmıyor" dedi Aybike.

"Benim telefonumu da açmıyor. Sen neden panikledin böyle?" dedi Oğulcan.

"İçimde çok kötü bir his var, benim Süsen'i bulmam lazım" dedi Ömer.

"Sakin ol be kuzen. Eve gitmiştir. Belki duştadır ne biliyorsun. Biraz bekle" dedi Oğulcan.

"Ben hissediyorum, kötü bir şey olmuş" dedi Ömer.

"Bu kanıta nasıl vardın acaba? İki kere aradık açmadı diye mi bu kadar panik yapıyorsun?" dedi Asiye, anlamıyordu Ömer'in bu endişesi.

"Ya anlamıyorsunuz! Ben en son Süsen'e arabaya çarptığında böyle hissetmiştim" dedi Ömer isyan edercesine.

"Tamam sakin ol" dedi Aybike.

"Yok ben daha fazla bekleyemeyeceğim, Süsen'in evine gidiyorum" dedi Ömer, hızla yürümeye başladı. 

"Dur ben de geleyim" dedi Oğulcan.

Ömer durdu ve arkasına döndü "Hayır sen burada kızlarla kal. Bu sırada Süsen'e ulaşmaya çalışın. Ulaşırsanız bana haber verin hemen" dedi ve hızlıca çekip gitti.

"Allah allah ne oldu şimdi?" dedi Aybike.

"Bilmiyorum, umarım kötü bir şey olmamıştır Süsen'e" dedi Asiye.

"Umarım. Hadi biz eve geçelim. Süsen'e aramaya devam edelim" dedi Oğulcan.

Birçok kez Süsen'i aradılar ama telefonlarını açan olmadı.

"Gençler, ben endişelenmeye başladım" dedi Oğulcan tedirginlikle.

"Ne yalan söyleyim, ben de" dedi Asiye.

"Ben Berk'i arayıp söyleyim belki bizi yardım eder" dedi Aybike.

"Ara ara. Sarpı da ara hatta, o da yardımcı olabilir belki" dedi Oğulcan.

Ömer Süsen'in evine gelmişti, kapıyı defalarca çaldı ama açan olmadı. Arabası da evin önünde yoktu zaten.

"Neredesin Süsen?" dedi Ömer kendi kendine.

Biraz düşündükten sonra hâlâ okulda olabileceğini düşündü, hemen okula gitmeye koyuldu.

Okula vardığında kimse yoktu, etraf bomboştu. Önce sınıfa çıktı ama yine kimse yoktu. Sonra kütüphaneye gitti orada da yoktu. Okulun her yerini aradı ama bulamıyordu Süsen'i. Alt kata inerken bir şey fark etti. Bir çanta. Süsen'in çantasıydı.

"Süsen'in çantası bu" dedi Ömer kendi kendine ve seslenmeye başladı "Süsen! Sevgilim burada mısın?" Cevap gelmedi. Biraz ileriye yürüyünce büyük bir kapı belirdi önünde, açmaya çalıştı ama çok zordu, açamıyordu.

AŞK - Bir SüsÖm HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin