31.10. 1981:
,,Měla bych Harryho už uložit,"řekla Lily, když přišla do obýváku. James který si předtím se synkem hrál jí ho předal. Náhle se ozvala domem hlasitá rána a James se podíval z okna. Zastavilo se mu srdce, když viděl postavu v tmavém plášti.
~
,,To je on!",křikl. ,,Lily vem Harryho a běžte!" ,,Já ho zdržím!" Lily ani nemusela být dvakrát pobízená. Běžela s Harrym nahoru. James běžel ke dveřím, které se otevřely. Chtěl vytáhnout hůlku, ale uvědomil si, že jí nechal na pohovce. ,,K Harrymu a Lily se nedostaneš!",křikl na Voldemorta. ,,Hlupaku jak my v tom chceš zabránit bez hůlky?",vysmál se mu Voldemort. ,,Avada kedavra!"
~
James cítil jak padá na podlahu a ucítil tmu, ne přímý zásah smrtící kletby, ale pochyboval, že teď přežije. ,,Dvanácteráku!",uslyšel výkřik. ,,Siriusi,"řekl slabě. ,,Bál jsem se, že si mrtvý,"řekl. ,,Lily!" ,,Harry!",vykřikl. ,,Viděl jsem někoho odcházet,"řekl Sirius. ,,Myslím, že to byl Srabus a dost brečel." ,,Co tady vůbec dělal?"
,,Nevím,"řekl James a běžel nahoru. ,,Sakra Lily probuď se!",brečel nad tělem své ženy. Nevěděl sám, jak přežil. ,,Lily nedělej mi to!",křičel. ,,Dvanácteráku neprobudí se,"řekl smutně Sirius. Podíval se před postýlku a řekl:,,Harry!" Syna nezahlédl, ale uviděl mrtvolu Voldemorta nebo spíš jen plášť a tisovou hůlku. ,,Crucio!",křikl vztekle. ,,Jamesi je mrtvý,"řekl mu Sirius. ,,Jeho tělo zmizelo." ,,Vzal mi všechno!" ,,Harryho, Lily!" Náhle uslyšel synův pláč. ,,Harry,"řekl celý se slzy a zvedl ho. ,,Siriusi!" ,,Jamesi!",uslyšel výkřik Remuse, jak k ním běžel. ,,Ty zrádče!",křičel na Siriuse. ,,Nech ho!",křičel James. ,,On nebyl strážce tajemství!" ,,To byl Peter sakra!" ,,Vyměnili jsme ho tajné, protože Siriusovi došlo, že půjde po něm." ,,Promiň,"objal Remus Siriuse.
~
Poté Sirius přivolal Jamesovu hůlku i Lilyinu a James si přivolal důležité Harryho i svoje oblečení a jeho oblíbené hračky včetně jelena, psa, vlka a krysu a svůj a Lilyin snubní prstýnek. ,,To je Hagrid,"řekl Remus, když slyšel ránu jakmile James aktivoval přenášedlo a poslal patrona Alici Longbottomové. ,,Co tady vůbec dělá?",zeptal se Remus. ,,Nevím,"řekl Sirius.
~
Šli to s hulkama zjistit a Hagrid řekl:,,Jamesi." ,,Co tady děláš?",zeptal se ho. ,,Brumbál říkal, že budete mrtví a požádal mě, abych vzal Harryho."
,,Proč?" ,,A kam?",zeptal se Sirius. ,,K jeho příbuzným."
,,Jakým?",zeptal se James a Remus pevně držel Harryho. ,,Mojí i Lilyini rodiče jsou mrtví."
,,Do Kvikálkova,"řekl.
,,COŽE?!",křikl James a Remus měl co dělat, aby Harryho uklidnil, protože se rovzlykal z otcova rozčílení.
,,Ty si plánoval vzít mého syna k Petunií?" ,,K té krávě která Lily ze žárlivosti nenáviděla!" ,,Nenávidí všechno, co je společného s magii a ten její debil též,"řekl James naštvaně. ,,Ona i ten debil by mu dělali ze života peklo!" ,,Ani nám s Lily nepřišli na svatbu!"
,,Věř mi Jamesi,"řekl mu Hagrid. ,,Brumbál ví, co dělá a ty to bez Lily nezvládneš."
,,Nevezmeš mi mého syna k ní!",křikl James na něj a sevřel syna v náruči, když ho projistotu převzal od Remuse. ,,Jak vůbec Brumbál věděl, že se tady objevil Raddle?",ptal se.
,,Říkal, že je Ty si zradil,"pravil a ukázal na Siriuse.
,,Ne!",křikl James. ,,Strážce tajemství byl Peter!" ,,Já žijí a postarám se o něj!" ,,A ikdybych umřel i já, šel by k Siriusovi, máme to s Lily jasně v závěti a Brumbál v tom nemá absolutní slovo!" ,,A jestli by nemohl Sirius tak jeho kmotra je též Alice Longbottomová, která by ho měla spolu s Remusem." ,,Já?',ptal se Remus.
,,Ano,"pravil James. ,,Bylo mi jasný, že by ministr Popletal nedovolil, abys ho měl sám." ,,A jestli ne Alice tak Siriusova sestřenice Andy, která pomáhala Lily s Harrym, když byla vyčerpaná!"
,,Brumbál ví, co dělá,"říkal dal Hagrid. ,,Je hlava...."
,,Školy,"řekl James. ,,Ani hlavní čaroděj či hlava řadu do toho nemá absolutní slovo." ,,Jdeme,"řekl a Sirius s Remusem a on s Harrym se protáhli kolem něj. ,,Brumbál mě požádal, abych Harryho vzal!",křičel Hagrid. ,,Plánuješ mi vzít syna k těm bastardům?!",prskl James. ,,Promiň Hagride, ale musím to udělat." Mávl hůlkou a Hagrid odešel. Poté běžel nahoru a vzal tělo Lily. ,,Potřebuje zařídit pohřeb řekl a běžel k ním. ,,Remusi drž Harryho,"řekl a chyťte se přenášedla." ,,Musíme zmizet k Longbottomovým nez přijde znova."
~
Když se chytili přistáli před Longbottom manorem. ,,Jak vůbec Harry přežil?",ptal se Sirius. ,,Nevím,"pravil jeho přítel. ,,A jeho mi to absolutně jedno, hlavně že můj syn žije." ,,A co si mu udělal?",ptal se Remus. ,,Upravil vzpomínky,"odpověděl mu černovlásek s brýlemi. ,,Aby řekl Brumbálovi, že našel prázdný dům."
~
Šli k bráně, kde už stála Alice. ,,Jamesi,"řekla. ,,Harry,"uviděla chlapce v Remusově náruči. Pustila je dovnitř a křikla:,,LILY!" ,,Je mrtvá,"řekl James. ,,Klidně vypadnu, jestli mě tady nechcete." ,,Ale potřebuji úkryt, Brumbál se snažil vzít Harryho s pomocí Hagrida a chtěl, abychom umřeli oba." ,,Pojďte dovnitř,"řekla a pokynula jim. ,,Alice co se děje?",ptal se Frank. ,,James poslal patrona,"řekla. ,,Fitsy,"luskla prsty. ,,Co se stalo?",ptala se Augusta. ,,Je tady James s Harrym,"řekla jí snaha. ,,Lily je mrtvá,"řekl jí Poberta. Alice řekla skřítce ať uloží Harryho k Nevillovi a Frank dal Lily do komory. Poté šli všichni do salónku.
ČTEŠ
Zázračné přežití
FanfictionCo se stalo potom co Jamese zasáhla vražedná kletba, když se snažil zdržet Voldemorta kvůli své milované Lily a synovi Harrymu? Je ten příběh pravdivý? Nebo se stalo něco jiného?