10. Kapitola

70 4 2
                                    

James se cítil halloweenského večera nesvůj. Cítil, že něco bude. Byl i provést se Siriusem u Gringottových transakce trezorů, kde potkal Narcissu. Ani tahle příhoda je nesmířila. Každý se za ten románek styděl. Jamese to mrzelo. Dost ho to mrzelo. Dnes bylo navíc rok, co Lily umřela.
    ~
,,Je to ještě Titius Lestrenge,"řekl Alastoe má schůzce řádu. Ano, dnes schůzku vedl Alastor, protože Brumbál odcestoval do zahraničí na služební cestu. ,,Stále uniká a je podezření, že chce vysvobodit syny a snachu."
,,A proč jsme ho jako ještě nechytli?,"ptal se rozčílený James. Harryho dnes měla jeho teta Dorea manželka bratrance jeho otce Fleamonta Charluse. Byli s ním spolu s Andromedou, Dorou a Weasleyovými.  Charlus byl též zabit. ,,Má asi své lidi,"řekl Alastor.
,,Remusi co vlkodlaci?",zeptal se jeho přítele. ,,Jsou svévolní po zatčení jejich vůdce,"řekl Remus.
     ~
Jamesovi se ulevilo, když šel dál od místa, kde měli schůzky Řádu. ,,Jamesi,"oslovil ho Remus.  ,,Co chceš Náměsíčníku?",zeptal se ho.
,,Jamesi, vím to,"řekl mu upřímně Remus. ,,Pravdu o Narcisse a tobě." ,,Sirius o tom pořád mluvil a mě došlo, že mluví pravdu." ,,Vím, že Lily jistě nikdy nepřestaneš milovat, ale ona by tě takhle nechtěla vidět."
,,Vím, že má manžela,"řekl mu James suše. ,,A tebe to štve,"odpověděl Remus za něj.
,,Ne, jsem s tím za ta léta smířený, musel si bohužel Malfoye vzít a já jsem měl v tu dobu oči jen pro Lily." ,,Ikdyz něco na ni pro mě též bylo."
,,Jestli má být všechno pro tebe i ní v pořádku, musíte si promluvit,"řekl mu přítel.
James si povzdechl a přemístil se.
     ~
Nebylo to domů, ale bylo to na hřbitov. S Harrym se přestěhovali na Potter manor, protože mu Godrikův důl připomínal Lily. Rozhodl se to místo využívat pro léto, nechtěl to prodat.
Klekl si a řekl:,,Lily, chybíš mi hodně i Harrymu se stýská." ,,Ale připadám si, jako bych tě podvedl a to jsem teprve rok bez tebe."
Mávl hůlkou a vyčaroval jí čerstvé rozkvetlé růže místo těch uvadlých.
     ~
Narcissa stála zase na hřbitově ve Wiltsheru. Bylo u hrobu otce Cygnuse. Matku navštěvovala zřídka. Lucius se vzdaloval čím dál víc.
,,Ach táto,"řekla.
Draca dala před chvílí k Wolfstar. Když se vyptávali řekla, že si pro něj za dvě hodiny přijde a půjde za Jamesem. James byl její opora. Chtěla, aby si to všechno i vyjasnili. ,,Ale je hezké tě vidět,"ozval se za ní nepříjemný hlas.
Otočila se a viděla tchána sestry. ,,Titusi, co chceš?",zeptala se chladně. Cítila pořád ty svoje nevolnosti.
,,Mluvit s tebou o svých synech, snaše a Potterovi,"řekl.
,,Nevím, co chceš o Jamesovi vědět,"řekl jí. ,,Nevím, co je s ním,"řekla chladně.
Nestihla vytáhnout hůlku, protože tchán sestry mávl hůlkou a chytil jí.
,,Stufety!",křikl.
Blondýnka ucítila tmu.

Zázračné přežitíKde žijí příběhy. Začni objevovat