18. Kapitola

58 4 1
                                    

5.6. 1983:

,,Jamesi,"řekla tiše Narcissa. Bylo půl roku od Luciusově pohřbu.
,,Co se děje lásko?,"zeptal se. Sirius by měl jinak rodit za pár dní a též Alice.
,,Už je to asi tady,"řekla a těžce dýchala. ,,Pojď honem,"řekl jí a pomohl jí dát si aspoň mikinu. Posílal mezitím patrona každému známému.
        ~
,,Pojďte rychle moje partnerka rodí,"řekl, když se odletaxovali ke Svatému Mungovi. Harryho a Draca nechali s Dobbym a když posílal Wolfstar patrona řekl, ať je vezmou za nimi. Narcissu dali na porodní pokoj a nechtěli Jamese pustit za ní.
,,Pusťte ho dovnitř,"řekla sestře Narcissa. ,,Prosím."
Sestra teda pustila Jamese dovnitř.
,,Tak paní Malfoyová, tlačte,"řekl jí léčitel. Narcissa tlačila jak mohla. Dělala, co to šlo. ,,Pojď Cissy,"řekl jí povzbudivě James.
Ta mu málem rozdrtila ruku.
,,Ještě vydržte,"řekl léčitel. Narcissa zabrala o to víc. Jak moc se o to malé bála. James též.
,,Už vidím hlavičku,"hlásil léčitel.
Narcissa teda zabrala nejvíc. Za necelou minutu místnost naplnil dětský křik.
,,Gratuluji,"usmál se léčitel. ,,Máte krásnou holčičku."
Narcissa se zářivě usmála a pevně Jamese objala. Vždy si přála ještě dceru, ale Lucius řekl, že druhé dítě si nemůžou dovolit. Teď ale s jejím princem se jí to podařilo.
,,Jak jí pojmenujete?",zeptala se sestra.
,,Euphemie Annie....,"chtěla říct Narcissa.
,,Malfoyová,"dovedl James.
,,Ne, patří jí Potterová,"řekla Narcissa. ,,Euphemie Annie Potterová,"řekla. Léčitel jí podal dceru do náruče zabalenou v dece.
      ~
James balíček pohladil. Má dceru a Harry a Draco sestru. Hodně plakal. Narcissa rovnou pojmenovala dívku po jeho matce. Nečekal, že to navrhne. Plánoval ještě jednu věc.
,,Máte tady návštěvu,"objevila se zase sestra. ,,Jo, jdu za nimi."
,,Nevadí, když jí ukážu ostatním?,"zeptal se Narcissy.
,,Vůbec ne,"řekla. ,,Ať se ale naši holčičce nic nestane."
James kývl. Měli oba štěstí. Jen ještě měl jednu věc v planu.
,,Ta je krásná,"řekl Bill, když jí vzal do náruče. ,,Jak se jmenuje?",zeptal se Sirius.
,,Euphemie Annie Potterová,"řekl mu jeho přítel s úsměvem.
       ~
,,Viděla jsem nedávno matku,"řekla sestře Andromeda, když jí převezli na pokoj.
,,To je ségla?",ptal se Draco. ,,Můšu si ji podlžet?"
James si ji od Billa převzal a řekl:,,Musím tě i já držet. Předtím mu kývl.
,,Tati,"řekl Harry. ,,Můšu si ji taky podlžet?" ,,Ploším."
James teda počkal až bude Draco hotový a pak si ji převzal a dal Harrymu.
,,Budeme tě s Dlacem chlánit ségla,"řekl Harry své novorozené sestřičce. ,,Pžeď zlými pány a pšede všemi zlými."
Všichni dospělí se zachychotali, když si James malou převzal a dal dceru Narcisse, tak se zeptala:,,A jak vypadala?"
,,Samozřejmě dělala, že mě nezná za hambu rodiny,"pravila jí sestra. ,,Ale teď se tvářila ještě hůř." ,,Nechci tě stresovat, ale asi za tebe."
,,Tak ať ale já toho nelituji,"řekla a podívala se na Jamese a malou. ,,Stejně bych byla už s Jamesem jako teď, ikdyby Lucius neumřel."
Andromeda se podívala na sestru hrdě. Že díky opět sblížila s mužem, kterého vždycky milovala." Též sňatku s Tedem nelitovala, měla s ním domov a rodinu a to dceru. Dřív by řekla jen dceru, protože rodina která jí prvně zbyla byl Sirius. Potěšilo jí hodně, že se smířila teď s Narcissou. Poznala i svého synovce a přišla i neteř.
     ~
James zase chtěl pro Narcissu naplánovat překvapení až se vrátí domů s malou. Regulus byl jinak zasnoubený s Amelií Bonesovou.

Zázračné přežitíKde žijí příběhy. Začni objevovat