Epilog

92 3 2
                                    

James a Narcissa prožili nádherné líbánky na Potter manoru ve Francií. Portréty Fleamonta a Euphemie jim pogratulovali k sňatku a Jamesovi řekli, že jsou na něj pyšní. Jeli tam hned po narozeninách Harryho, Draca a Nevilla. A Euphemie ještě řekla, že je hrdá, že její vnučka nosí její jméno. Taky že je hodně krásná.

Malá Euphemie:

Malá Euphemie:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

      ~
1.9. 1991:

James a Narcissa kráčeli na King's ross k sloupu na nástupišti 9 3/4.
Harry se při pohledu na nástupiště devět a deset zarazil.
Draco už prošel jako první. ,,Společně?",zeptal se ho James.
Harry kývl. James ho vzal za ruku a běželi. Pak prošly Narcissa s osmiletou Euphemií.
             ~
,,Tady jste,"řekl Sirius s úsměvem. Držel Lyru a Remus Teddyho. ,,Náměsíčníku, Tichošlápku,"řekl Harry s úsměvem a objal je.
,,Čau Teddy, čau Lyro,"usmál se Draco a s oběma si plácl.
I Harry je objal. ,,Přijdou?",ptal se pak Harry. ,,Mami dojdou?",zeptal se Narcissy.
,,Jo, neboj,"uklidňovala ho. Čekali ještě na Longbottomovy a Weasleyovy.
,,Ahoj,"pozdravili dvojčata. ,,Nazdar,"pravil Ron.
,,Kde budeš Draco?",zeptal se Ron Draca. ,,Nebelvír nebo Zmijozel?"
,,Nech ho Rone!",okřikl ho Harry. ,,Ať se stane cokoliv bude pořád můj bratr."
,,Mysleli jsme, že vas nenajdeme,"přišli Fralice s dětmi.
,,Ahoj Mio, ahoj Lyro a Teddy,"řekla Laura s úsměvem.
Holky se objaly a měly babské povídačky. ,,Bude se mi stýskat,"řekla Euphemie se slzami a oba bratry objala.
,,Neboj, uvidíme se o Vánocích,"řekl jí konejšivě Harry.
,,A budeme ti psát,"dodal Draco. ,,A navíc budeš s Laurou, dvojčaty Lupinovými-Blackovými a Ginny." ,,A babičku Euphemii a dědu Fleamonta přesněji portréty. "
To Euphemii trochu uklidnilo a chytila se opět matky za ruku.
,,Tak děcka,"řekl James k dětem, co měli jet. ,,Měli byste si už nastoupit nebo vám to ujede."
Harry i Draco a Neville kývli. James a Narcissa pevně oba syny objali a James jim pomohl k vlaku s kufry. Stejně tak Arthur svým klukům a Frank Nevillovi.
       ~
,,Mami?",zeptala se Euphemie, když mavala svým bratrům. ,,Co se děje zlatíčko?",zeptala se Narcissa. ,,Že tam budu taky chodit?",zeptala se.
,,Jasně,"řekla Narcissa a obě dál mávaly.
Když se vlak ztratil v zatáčce, James pravil:,,Doufám, že to zvládnou."
,,Neboj,"uklidňovala ho Narcissa. ,,Jo."

Zázračné přežitíKde žijí příběhy. Začni objevovat