James s Narcissou když se vrátili do domu Weasleyových vzali Harryho a Draca a přemístili se na Potter manor.
,,Všechno je v pořádku,"řekl Narcisse a políbil jí, když vešli do haly a oba drželi své syny.
Narcissa dala než se přemístili zpět do Doupěte zabalit tělo Luciuse, které James dal do komory, aby se to nějak neztratilo než mu zařídí pohřeb.
,,Hermesi,"luskl James prsty. ,,Ano, pane Jamesi?,"objevil se skřítek. ,,Dones Narcisse z Malfoy manoru její oblečení a další potřeby a Dracovi a taky první připrav v dětském pokoji další postýlku." ,,A Hermesi vezmi ještě někoho sem z jejich rodiny, který teď bude též náš." ,,První ale vem kluky do pokoje."
,,Hermes rozumí,"řekl skřítek a vzal kluky.
,,Pojď,"řekl jí a v salónku se posadili.
,,Jsme už spolu,"řekl jí uklidňujícím šeptáním a propletl si s ní ruku.
,,Co na to řekne matka?,"zeptala se vystrašeně.
,,Že jsem si s tebou upletla parchanta."
James jí objal a řekl:,,Už takhle o našem dítěti nemluv." ,,Chtěla si stejně od Luciuse odejít." ,,Chtěla si přece dokázat, že jsi silná jako Andromeda."
,,Nikdy jsem si tak nepřipadala,"řekla tiše. ,,A co si myslel, že má tvůj skřítek někoho ještě vzít od nás?",zeptala se pak a hlavu opřela o Jamesovo rameno.
,,Přece dalšího našeho domácího skřítka,"usmál se na ni James. ,,Dobbyho."
,,On je ale skřítek Luciuse,"namítla Narcissa.
,,Ty ho ale jako jeho manželka též vlastníš." ,,Ano, sloužil jeho rodině, ale když už není, spadá pod tebe."
,,Dobby je tady paní,"objevil se zmiňovaný skřítek s Hermesem Jamesovým skřítkem. ,,Tak teď tě čeká domov tady Dobby,"řekl mu James. Dobby se celý rozzářil.
,,Dobby můžeš jako první zkontrolovat Harryho a Draca,"řekla Narcissa skrítkovi. ,,Ať jsou trochu pod dohledem."
,,Dobby rozumí,"řekl skřítek a přemístil se za Drarrym.
,,Hermesi,"oslovil James dalšího skřítka. ,,Co může Hermes udělat pro pana Jamese?",zeptal se druhý skřítek.
,,Připrav do ložnice všechny Narcissiny věci a úprav jí postel dokonale,"řekl mu James. ,,Je těhotná , tak ať se jí spí dobře a Dracovi věci dej do dětského pokoje a Dobby ať ti pomůže."
,,Hermes rozumí,"pravil skřítek a přemístil se do ložnice.
~
James Narcissu vášnivě políbil. Pak šli zkontrolovat kluky a viděli jak Dobbyho zahnali do kouta.
Jamecissa se zasmáli. ,,Aspoň Draco je v těch dětských letech,"řekla Jamesovi šeptem Narcissa.
,,To jsem si taky říkal o Harrym, když jsem bydlel u Longbottomových, když tekrát Lily odešla ,"pravil James. Harry si tam vždycky spokojeně hrál s Nevillem." ,,A přitom se mě ještě nezeptal, kde je maminka."
Narcissa ho vzala za ruku a šli zpět do salónku. ,,Vím, že Harrymu Lily nenahradím,"řekla blondýnka. ,,Ale udělám všechno proto ať jsem dobrá matka jak pro něj, stále pro Draca i pro to naše společné." ,,Ať se děje cokoliv budou vždy mojí všichni tři."
James z jejich slov plakal. Řekl jí:,,Též vím, že Dracovi nenahradím Luciuse, ale budu se snažit být mu dobrý mužský vzor a dobrý otec, stále pro Harryho i to naše společné." ,,Též budou všichni tři mojí."
Narcissa už neměla slov a hrubě ho políbila a rozepinal mu košili pod hábitem.
ČTEŠ
Zázračné přežití
FanfictionCo se stalo potom co Jamese zasáhla vražedná kletba, když se snažil zdržet Voldemorta kvůli své milované Lily a synovi Harrymu? Je ten příběh pravdivý? Nebo se stalo něco jiného?