17. Kapitola

65 4 2
                                    

,,Čekáme též s Frankem dítě,"řekla Alice všem, když se sešli druhý den  všichni známí v Doupěti a Bill dával pozor na celé stádečko dětí.
,,My též,"řekl s úsměvem Sirius a Remus se usmál, když se Sirius chytil za břicho.
,,To je dílo,"řekl Bill, když držel za ruce Harryho a Nevilla.
,,Vím, ale něco co si našla Narcisso,"řekl pak Narcisse.
,,Co?,"zeptal se chlapce James, když vstal Narcisse naznačil ať sedí.
,,Poznal jsem, že je stále rozrušená z toho únosu,"řekl Bill upřímně. ,,Že když utíkala něco poznala." ,,Medailon."
James věděl, že s Billem nemá smysl se dohadovat, protože byl nitrozpytec.
     ~
,,Jen si odskočím něco vyřídit,"řekl všem a políbil Narcissu.
,,Co?,"zeptala se ho blondýnka. ,,Bill říkal o nějakém nálezu.
       ~
,,Kráturo!,"zvolal, když vešel do Siriusova domu.
,,Co tady chce krvezrádce?,"zeptal se starý skřítek.
,,Narcissa tady našla medailon,"řekl. ,,Můžeš mi ho ukázat?"
,,Pán Regulus nařídil ať ho hlídá a pokusí zničit,"řekl mu skřítek. ,,Krvezrádce tady nemá co dělat."
,,Kráturo řekni mi to,"řekl mu James.
,,Nebudu čekat dlouho,"řekl, když mu Krátura odmítal zase cokoliv říct. ,,Imperio!"
Kráturovi oči zprázněly.
,,Kde jsi ho našel?",zeptal se ho. ,,Proč ho chtěl Regulus zničit?"
,,Pán Regulus ho chtěl zničit,"řekl starý skřítek. ,,Krátura to ale neví jak." ,,A Pán Regulus to mezitím nepřežil." ,,Nechal se popravit na tom místě."
,,Jakým?",zeptal se James. ,,Jakým místě?"
,,Hned mě tam vem."
,,Kratura tam nemůže pana Pottera vzít,"pravil zděšeně starý skřítek. ,,Je to zlé místo."
,,Ale já si přejí tam vzít,"trval James na tom.
         ~
Krátura je teda přemístil. James viděl moře a ostrov.
,,Kde dál?",zeptal se James. Krátura ukázal n loďku. James teda nasedl a dojeli k ostrovu. Krátura ukázal a řekl:,,Tady" Byl tam kalich s odborným lektvarem.
,,Tady pan Regulus to našel,"dodal.
Náhle zaceli chodit všude kolem ďasovci. ,,Opugno!,"křikl James a na třetí pokus se mu je podařilo odrazit.
,,Kráturo dělej něco!,"křikl v tom boji, protože se objevovali další. Krátura je dokázal až definitivně zlikvidovat lusknutim prstu.
James náhle z jeskyně uslyšel slabé zakašlání.
         ~
,,Kdo je tam?",zvolal. ,,Haló?" Šel do jeskyně dál a dál a uviděl črrbovlasého stejně starého mladíka, jak leží skrouceně a vedle má džán vody.
James byl v šoku. Poznával bratra Siriuse Reguluse.
,,Regulusi, co ty tady?",zeptal se v šoku. ,,Podařilo se mi zázrakem se z jezera dostat,"zakašlal a vzít džbán. Ukázal na jezírko, co zde bylo.
,,Pojďnez doopravdy umřeš,"řekl James a čapl do podpaží.
,,Pán Regulus je naživu,"jásal Krátura. ,,Paní bude mít radost."
,,Přemístí nás, jestli chceš, aby doopravdy přežil,"řekl James naléhavě starému skřítkovi.
        ~
Než se nadáli byli zpět na Grimmaldově náměstí. ,,Co si tam dělal?",zeptal se ho hned James. ,,A jak si s těmi ďasovci přežil?"
,,Podařilo se mi nějak z jezera dostat,"řekl Regulus. ,,Chtěl jsem Temného pána porazit." ,,Zjistil jsem, že tam má ukrytý medailon."
Naznačil ať počká a ukázal. ,,Přikázal jsem Kráturovi, ať ho zničí a před kýmkoliv hlídá."
Jamesovi světlo, že to Narcissa našla pode dveřmi komory mezi přízemím a prvním patrem.
,,Nevím jak to zničit,"řekl Regulus. ,,Vím, že jsme se nemuseli, jen chci radu." ,,Je tam ukrytá jeho duše." ,,Teda kus."
,,Je poražen,"řekl mu James. ,,Mým synem byl." ,,Je pryč." ,,Jestli to říkáš, tak popřemýšlím a řeknu ti." ,,Už necelý rok."
,,Co Sirius?",zeptal se ho naléhavě Regulus. ,,Vím, že mě nenávidí, nebyl jsem totiž  silný jako on nebo Andromeda."
,,Je šťastný,"řekl mu James. ,,A čeká dítě s Remusem jako já své druhé společné  s Narcissou." ,,A taky Frank s Alici čekají druhé."
Regulus zalapal po dechu. ,,Co Lucius ale?"
,,Už nežije,"odpověděl mu James. ,,Umřel v boji se Siriusem a Narcissa od něj kvůli mě odejít." ,,Od pohřbu Lily jsme se sbližovali a teď jsme spolu."
,,Lily Evansová je mrtvá?",zeptal se Regulus. ,,A vy jste byli spolu?"
,,Jo,"řekl James. ,,Vzali jsme se a máme syna Harryho, jsem teď ale vdovec, protože Voldemort jí zabil." ,,Narcissa je ale moje nová přítelkyně."
,,To mě mrzí, že Lily zabil,"řekl smutně Regulus.
,,A co Marlene a Dorcas?",ptal se Regulus naléhavě.
,,Bohužel umřely,"pravil James smutně. ,,I Gideon a Fabian Prewettovi."
,,Chceš teď za Siriusem jít nebo si jít lehnout?",zeptal se pak mladšího Blacka.
,,Chci za ním,"řekl Regulus jistě. ,,A počkej říkáš, že ho porazil tvůj syn?" ,,On je ale ještě dítě, pokud se nepletu.
James řekl:,,Je to pravda, smrtící kletba, kterou ho on chtěl zabít se zázrakem odrazila proti němu." ,,Nevím, jak přežil, ale je mi to jedno," řekl mu taky o vyplněné věštbě o něm. ,,Hlavně že žije můj syn, to jediné co mi po Lily zbylo." ,,A můj syn."
        ~
Přemístili se do Doupěte. ,,Vážení,"řekl James, když vstoupil do dveří.  ,,Někoho vedu a je to někdo koho nečekáte." ,,Nelekněte se, hlavně ty Siriusi a ty též Narcisso, ty ale především Tichošlápku."
,,Proč?",zeptala se dvojice naráz.
James ustoupil a Regulus.  vešel. ,,Bratře?",zalapal Sirius po dechu. ,,Regulusi,"oslovila ho v šoku Narcissa. James si k ní sedl a chytil jí za ruku. Sirius vstal a postavil se proti svému bratrovi.
,,Ty jsi duch?",zeptal se ho. Regulus zavtěl hlavou a řekl:,,Chtěl jsem ho porazit." ,,Našel jsem cennou věc, kterou doma ukrýval a ještě je ukrytá Kráturou." ,,Promiň mi to,"řekl tiše. ,,Nebyl jsem silný jako ty a Andromeda, chtěl jsem to napravit přes tu chybu."
Siriusovi naskočili slzy a bez váhání ho pevně objal.

Zázračné přežitíKde žijí příběhy. Začni objevovat