12. Kapitola

71 3 0
                                    

Narcissa se probrala. Vůbec nedokázala uhádnout, kde je.
Vtom se otevřely dveře a vešel opět tchán její sestry.
,,Kde to jsme?",zeptala se zděšeně. ,,A co chcete?"
,,Copak to tady nepoznáváš?",ušklíbl se Lestrenge.
Narcissa se teda více rozhlédla a došlo jí, že je v Siriusově starém pokoji.
,,Proč jste mě sem vzal?",zeptala se opět vyděšeně.
,,Chci vědět, kdo dal zprávu Longbottomovým a Potterovi, která vedla k zatčení mojích synů a tvoji sestry a kde teď Potter je,"řekl.
,,Nic nevím a nic taky neřeknu,"řekla okamžitě Narcissa jasně.
,,To jsem si myslel,"ušklíbl se. Vytáhl hůlku a řekl:,,Crucio."
Narcissa pevně zatnula zuby a jazyk. Nechtěla mu udělat radost a křičet. Cítil jak se díky tomu pokousala. Díky té bolesti, kterou cítila. Snažila se nereagovat.
,,Tak co už sis vzpomněla?",vyptával se jí starý smrtijed.
,,Nic neřeknu!",křikla na něj Narcissa plná bolesti, když vyplivla z pusy krev. ,,A kde je vůbec Lucius?" ,,Kde je můj manžel?" ,,On to jistě tak nenechá, abyste mě tady mučil."
,,Buď si jistá, že taky bude chtít vědět, kdo stojí za zatčení tvé sestry a dal zprávu jako varování Potterovi a Longbottomovým,"řekl jí se smíchem Lestrenge. ,,Není též blbý."
,,Lucius si myslí, že Pán zla je mrtvý,"řekla mu blondýnka. ,,A to je pravda, je mrtvý, byl zabit Jamesovým synem."
,,Mýlíš se Narcisso,"zasmál se Lestrenge. ,,Je naživu, akorát slabý a nic teď nezmůže."
,,Nemáš důkaz,"řekla jasně. Všimla si i źe vedle ní ležel pytel. Bylo jí jasné, že tchán její sestry jí ho přetáhl na hlavu než se s ní sem přemístil.
Cítila jak má tělo slabý po té kletbě.
,,Kde Longbottomovi a Potter jsou?",ptal se jí Lestrenge opět.
,,Nevím nic,"řekla rázně. ,,A ani nic neřeknu." Cítila i stále ty svoje nevolnosti.
,,No nic, nechám tě zatím ať si vzpomeneš,"řekl starý smrtijed. Odešel a zamkl rychle dveře.
Dívka přemýšlela, jestli to ví vůbec její teta, že jí sem přivedl sestřin tchán. Věděla, že není blbá. Jestli jí řekl, že ví o zatčení její oblíbené neteře, tak asi jo a v pohodě jí v tom nechává.
Doufala, že James přijde a zachrání jí on, jestli jí v tom tady Lucius nechá.
Věděla, ale že o Jamesovi kvůli jejich hádce si tohle myslet nemůže.

Zázračné přežitíKde žijí příběhy. Začni objevovat