8. Kapitola

78 5 2
                                    

Dny plynuly. James měl v sobě hodně věcí. Úplně ho už Brumbál nezajímal. Myslel teď hodně na Lily i Narcissu. Narcissu. Siriusovi se zdálo, že začínají být k sobě vřelejší a tráví spolu dost času. Hlavně se za pomocí Wolfstar a Fralice staral o syna. Měl ale i dalšího, kdo mu pomáhal. A to byla Narcissa. Věděl ale že ona je pro něj zakázané ovoce. Měla přece Luciuse Malfoye, kterého si musela vzít. Přišlo mu, že ten páv si jí nikdy nezasloužil. Staral se jen o sebe. Narcissa mu často říkala, jak se zajímá jen o sebe. O jejich syna se též vůbec nezajímá.
         ~
Byl rád, že aspoň Harry a Neville nemají tyhle žádné starosti. Jejich druhé narozeniny oslavovali na zahradě Fralice. Vzpomínal na to, jak slavili s Lily vloni Harryho první narozeniny se starou Batyldou. Ještě teď lítal ba koštěti od Siriuse. Vzpomínal i jak rozbil tu příšernou vázu od Petunie. Přitom se taky zasmál.
     ~
Všichni viděli jak na tom je, tak většinu hlídání dětí nechali jemu. Ano, děti, protože zde byli i Weasleyovi.
Bylo těžké je ohlídat. ,,Rone nejez ten písek!",volal na zrzavého chlapce v synově věku. ,,Je to fuj!" ,,Frede, Georgi, nechte Nevilla chvíli a nezavírejte ho do toho domečku. Dora ta bavila Harryho svými metamorfomagickými schopnostmi. Zvlášť čtyřletá dvojčata bylo těžké uhlídat. Na Percyho vylili už i džus.
   ~
,,Jamesi pojď si dát kousek zákusku od mamky,"volal ho Bill. Ano, Molly donesla i jablkový zákusek, který upekla. Dal si už kousek narozeninového dortu, který udělala Fitsy. ,,Jo, dám,"řekl. Bill si děcka převzal. James si to dal na židli u kočárků, kde spala Ginny a Neville.
      ~
,,Cissy,"oslovil svou přítelkyní, když přišel večer domů. ,,Co tady děláš?" ,,Nemáš být doma s Luciusem." ,,Musí tě už podezírat, že ho podvádíš."
,,Chci být s tebou,"řekla Narcissa. ,,Mám dárek pro Harryho,"a ukázala tygříka. ,,A chci oslavit s tebou jeho narozeniny.
      ~
Když si dali jahodový koláč od Dobbyho zeptal se:,,A proč jsem už náhle důležitý než Lucius." ,,Nevím, kdy je načase skončit,"řekla. Vzala ho kolem ramen a vášnivě ho políbila. James cítil, jak mu srdce říká, že to chce. Vzal jí za ruku a putovali do ložnice. Nedbali na vědomí, že tam mají syny, kteří se při pohledu na ně zasmáli.

Zázračné přežitíKde žijí příběhy. Začni objevovat