11. Kapitola

70 3 0
                                    

James seděl v salónku na Potter manoru. Harry si hrál v pokoji, který dřív patřil jemu. Prohlížel si fotky, kde s Lily byli, ať už ze školy či pak později.
Držel i fotoalbum, kde byli s Lily a Harrym, který též Tiffy vzala od Brumbála spolu s pláštěm a klíčema.
,,Zase se lituješ Jamesi?",zeptal se ho portrét Fleamonta.
,,Nelituji tati,"řekl mu. ,,Jen si přebírám v hlavě vzpomínky.
,,Přemýšlím hlavně i  o mladší Blackové,"odpověděla za něj Euphemie.
,,O Narcisse nepřemýšlím,"namítl James. ,,Je, byla a bude pro mě zakázané ovoce."
,,Synu mrtvé neoklameš,"řekl mu Fleamont. ,,Víme, že si ji měl rád, ale měl si hlavně oči pro Lily."
,,Pane, zde jsou noviny,"řekl mu skřítek Hermes a luskl prsty.
,,Cissy,"vyjekl v šoku. Bylo tam:

,,Narcissa Malfoyová oběť vlastní rodiny"

            ~
,,Dvanácteráku,"praskl letax a objevili se Wolfstar s malým Dracem.
,,Dostali sestřenku,"řekl Sirius. ,,Rodina Bellatrix a Rudolphuse jí unesli." ,,Našli jsme jen její hůlku.
,,Tejda,"plakal Draco. James si ho převzal.
,,Poprvé mám o ní strach,"řekl mu naštvaně Sirius. ,,Poprvé po těch letech.
,,Musíme jí najít,"řekl okamžitě. ,,Vezmi v mém starém pokoji Harryho,"dodal
Sirius běžel a vydali se letaxem k Longbottomovým.
     ~
,,Kde jste ji našli?",ptal se Alice a vzal do ruky hůlku své přítelkyně.
Drarry položili do dětského koutku.
,,Na hřbitově ve Wiltsheru,"řekla.
,,A co Malfoy?",zeptal se,,Ví to?"
,,Pravděpodobně chce též vědět to, co starý Lestrenge,"řekl mu Frank.
Jamesovi bylo ze sebe na nic. Chtěl Narcissu najít. Přece jí snad ani Malfoy v tom nenechá, jestli mu teda Lestrenge neřekl, že si myslí, že je Raddle naživu anebo o Harrym.
Ať se mělo stát cokoliv nechtěl, aby se Narcisse něco stalo.

Zázračné přežitíKde žijí příběhy. Začni objevovat