5. Kapitola

117 6 2
                                    

Čas se vlekl. Dny plynuly. James se od polívku s Narcissou cítil zmatený. Bylo mu ale jakoby Lily podvedl. Věděl, že nový vztah ještě nemůže. Procesu Petera se účastnil jako hlavní svědek. Brečel a prosil než ho odvedli do Azkabanu, ale soucitu od něj se nedočkal. První Vánoce bez Lily prožil v slzách. Snažil se ale tady být pro svého syna. Přátelé též dělali první poslední, aby tady pro něj byli. Byl ale i v depresích. Jednoho dne dostal psaní od Narcisssy:

,,Vím, že jsi u Longbottomových." ,,Dávejte si pozor na sestru"
,,N. M."
    ~
Došlo mu, že myslí Bellatrix. Frankovi a Alici to zatím nechtěl říkat.
      ~
Druhý den ráno slyšel domem hlasitou ránu, která ho vzbudila. Rychle vytáhl hůlku a vyšel z ložnice. Zůstal by spát, ale věděl, že musí zjistit, co je to. Fralice i Augusta též vyšli s hůlkami ven. ,,Alice dej pozor na Nevilla a Harryho,"řekl jí Frank.
       ~
,,Tady nemáte co pohledávat!",slyšeli skřítku Fitsy. ,,Na území mých pánů vás Fitsy nepustí. Frank otevřel bránu a rychle zabouchl, když vyšli za ním i James s Augustou.
,,Bellatrix,"řekl James. ,,Ano,"zasmála se čarodějka. ,,Kde je Pán zla Longbottome?!",obrátila se na Franka. ,,Nevím!",křikl na ni. ,,A teď vypadněte z mého pozemku." ,,Expeliarmus!",křikla Bellatrix. ,,Protego!",křikl rychle James. Než se čarodějka nadala tak nestihla zareagovat a byla odzbrojená. ,,Dvanácteráku!" ,,Franků!",přibíhali Wolfstar.
Všimli si, že bojují s Lestrengeovými a Skrkem mladším. ,,Dělejte něco!",vřískala Bellatrix na manžela, švagra a Skrka, když jí James trefil Opugnem. ,,Čekas zbytečně sestřenko,'ušklíbl se Sirius. ,,Reducto!",křikl rychle. Obvykle to s Bellatrix tak nedokázal, ale teď to zvládl ke svému údivu rychle. Čarodějka se svalila na zem. James měl stále její hůlku.
    ~
,,Avada kedavra!",křikl poté Rudolphus s hůlkou namířenou na něj. ,,Stufety!",křikl Sirius rychle, když se jeho smrtící kletbe vyhnul. Rudolphus tohle nečekal a svalil se na zem. Sirius mu rychle sebral hůlku. Rabastan se Skrkem si toho nevšimli, protože bojovali s Jamesem, Frankem a Augustou a Remusem. ,,V pohodě Siri?",ptal se ho Remus. ,,Jo,"řekl. Musel hlídat Bellaphus, kdyby se vzbudila. ,,Incarcerous!",křikl a oba spoutal.
,,Immobolus!",křikl James na Skrka a ten spadl a nemohl se pohnout. ,,Crucio!",křikl mezitím Rabastan. ,,Protego!",křikl rychle Frank a mladší Lestrenge se svíjel na trávě. ,,Stufety!",křikla poté rychle Augusta na dva zbývající smrtijedy. Oba omdleli a James sebral jejich hůlky a křikl:,,Incarcerous!" Poté Frank poslal patrona a počkali na bystrozory, kteří je odvedli a James jim předal jejich hůlky.
         ~
James si poté hrál po snídani v dětském pokoji s Harrym a Nevillem. Chtěl se odreagovat po tom, co se po ránu stalo. ,,Máme štěstí,"slyšel přes dveře Alice. ,,Podařilo se nám chytit čtyři jeho nejvěrnější."
James cítil, že by měl být na sebe hrdý. Myslel stále na Lily, ale musel být v síle kvůli synovi.
           ~
,,Máš tady návštěvu,"přišla do pokoje Alice. ,,Narcisso,"řekl. Opět byla zde se synem v náruči. ,,Vím, co se stalo,"řekla mu. ,,Že se vám podařilo chytit Bellu." ,,Když Alice odešla  řekl:,,Měl bych být na sebe hrdý, ale první Vánoce bez Lily v slzách." ,,A co tady vůbec děláš?" ,,Neměla bys být u sestry a pokusit se jí pomáhat?"
,,Nechci za ní,"řekla. ,,Byla vždy šílená potom, co se zbláznila." Položila Draca k Harrymu a Nevillovi a sedla si k němu. Přišlo mu zvláštní, že je sestřenka Siriuse, kterou on nenáviděl si jen tak nakráčela do domu Fralice a to k němu.
       ~
Jinak řád nechal jeho dům v Godrikově dole opravit. Moc z toho nebyl rád, ale věděl, že je čas postavit se na vlastní nohy. Že se musí vzchopit a začít na vlastních nohách pro Harryho. Jinak Molly se podařilo chytit Dolohova vraha jejich bratrů.

Zázračné přežitíKde žijí příběhy. Začni objevovat