Narcissu druhy den probudil jiný příchod.
,,Celeste?",byla celá v šoku.
Poznala matku Rudolphuse a Rabastana.
,,Jestli tě Titius poslal, abys ze mě dostala něco o Jamesovi a Longbottomových, myslíš se,"řekla rovnou.
Včera jí zase Titius mučil kvůli tomu, že nic neřekla. Přišel později než poprvé.
,,Ani nemusíš,"řekla jí sestřina tchýně. ,,Zjistím si to sama."
,,Celeste prosím ne,"prosila. ,,Zavolej Luciuse, ať mě vezme domů."
,,Promiň musím,"odpověděla jí Lestrengeová. ,,Titius a Wal by byli naštvaní."
,,Takže teta Wal to věděla, že jí sem unesli,"svitlo jí v hlavě.
Než se nadala už Celeste řekla:,,Legillimens."
Narcissa se to snažila zadržet, snažila se před tchýni šílené sestry některé vzpomínky ukrýt.
,,Jak to vůbec zvládl?",zeptala se jí pak, když jí vylezla z hlavy a odešla.
Narcissa vstala z postele, protože si všimla, že Celeste Lestrengeová nechala otevřené dveře. Blbý, že nevěděla, kde je její hůlka. ,,No nic musím všechno zvládnout neverbalně,"řekla si v duchu.
Rychle sešla schody a už sahala na kliku. ,,Ale kampak?",přepadl jí její strýc Orion.
,,CONFRINGO!",křikla rychle.
Strýc zařval, protože ho trefila přímo do hrudi. Nebyla tak silná, aby ho zabila ale.
,,Ale krvezrádkyně utíká,"přišla z kuchyně její teta s Lestrengem.
,,Crucio!",křikla její teta. Narcissa se snažila nekřičet. Chtěla zavolat to jméno, které už skoro dva měsíce nezvládla.
,,Jamesi,"řekla slabě. Náhle rozmazaně uviděla, jak někdo Walburgu a Lestrenge trefil a předtím otevřel dveře a rychle jí sebral do náruče a pak za sebou zavřel a přemístili se.
,,Jamesi jsi to ty?",zeptala se dotyčné osoby. ,,Jamesi kde jsi?" ,,Chci za tebou,"a omdlela.
~
,,Já vážně nevím, kde by mohla být,"řekl Arthur Jamesovi. Fralice, Arthur a Wolfstar seděli v domě Weasleyových a typovali místa, kde by mohli Narcissu ukrýt.
,,Sedíme tady a nic neděláme!",křičel James. ,,A kdo ví jestli ještě žije!"
,,Jamesi nech toho, tohle není profesionální,"řekla mu Molly.
,,Ty nejsi profesionální!",křikl na ni James. ,,Ty máš Arthura tady vedle!" ,,Co bys do prdele dělala, kdyby byl na jejím místě Arthur?!" ,,A vůbec, co mě máš, co peskovat?!" ,,Nejsi moje matka!" ,,Víte co?",zeptal se rozčíleně. ,,Trhněte si!" ,,Já ji najdu sám!"
Všichni zalapali po dechu. I James. Teď si uvědomil, že má Narcissu doopravdy rád, ikdyž má Luciuse a řekl, co neměl.
Zvedl se a šel ke dveřím.
Když šahal na kliku, tak křikl:,,Co tady děláš Srabusi?!"
,,Pottere, byl bych rád, kdybys mě pustil dál,"řekl mu sarkasticky.
,,A proč bych to dělal?",zeptal se ho James též kousavě.
,,Někdo potřebuje pomoct ty pako,"řekl a ukázal v náruči koho nese.
James uviděl známou blondýnku. Kdyby nebyli vedle v obyváku děti vykřikl by.
,,Pojď s ní rychle dovnitř,"řekl hned a okamžitě mu ustoupil a pak ho rychle následoval.
ČTEŠ
Zázračné přežití
FanfictionCo se stalo potom co Jamese zasáhla vražedná kletba, když se snažil zdržet Voldemorta kvůli své milované Lily a synovi Harrymu? Je ten příběh pravdivý? Nebo se stalo něco jiného?