,,Tak pojďte holky,"řekl James, když se odletaxovali domu druhý den.
,,Je všechno už připraveno,"usmál se a zavedl jí do obýváku.
,,Dada!,"přiběhl Harry. ,,Mama!" Narcissa se dojemně usmála. ,,Mama!" ,,Dada!,"přidupkal zase Draco. James se též dojemně usmál.
James náhle vytáhl kytici. Ano, kluci zůstali zase s Dobbym, když šel James pro Narcissu s Euphemií.
,,To je pro tebe,"řekl. Narcissa dala malou v sedačce na zem a řekla:,,Ta je krásná.
Poté vytáhl z kapsy krabičku ve tvaru srdce a začel, když si klekl a otevřel jí:,,První chci začít tím, že tě moc miluji." ,,Bál jsem se to dřív udělat, protože jsem se obával, že si se nevzpamatovala ještě, co se stalo Luciusovi, ikdyž si chtěla být se mnou." ,,Už nechci nikdy o tebe přijít." ,,Proto se tě ptám teď.
,,Lásko,"pravil dal. ,,Vezmeš si mě?",zeptal se pak.
Narcissa dojetím brečela. Řekla hned:,,Ano!" ,,Ano, vezmu si tě." James se radostí rozzářil a postavil se. Narcissa ho pevně s radostí objala.
James jí navlíkl prstýnek a políbil jí vášnivě. Drarry se na radostí smáli. Euphemie na to zaplakala. ,,Tak pojď lásko,"řekla Narcissa dceři a vzala sedačku.
,,Kluci jdete ukázat sestřičce postýlku?",zeptal se.
,,Ano!,"křičeli Drarry naráz. Když šli do schodů, jistil je oba Dobby.
,,Tak tohle bude tvůj pokojíček,"řekl James dceři, když vešli do fialového pokoje.
,,Ploším ségla,"postavil se Harry před dveře a oba s Dracem ukázali.
,,Šest měsíců, ale budeš u maminky a tatínky,"řekla opět k Mií Narcissa a políbil jí na čelo, když šli do ložnice a dceru uložila. Jinak Regulus též čekal s Amy a dokonce dvojčata.
ČTEŠ
Zázračné přežití
FanfictionCo se stalo potom co Jamese zasáhla vražedná kletba, když se snažil zdržet Voldemorta kvůli své milované Lily a synovi Harrymu? Je ten příběh pravdivý? Nebo se stalo něco jiného?