V Jamesových pocitech bylo už celý měsíc šílenství a utrpení. Utápěl se stále v depresích od toho dne, kdy dal přednost vlastnímu tělu a od potom pak hádky s Narcissou:
Flashback:
,,Jak jsem to mohl Lily udělat,"brečel James celý. A to udělal zrovna v den narozenin jejich syna.
Konec flashbacku
,,Ach Harry,"řekl synovi, když ho nakrmil. ,,Nevím, jak se cítit." ,,Je to už celý měsíc." Držel ho jen jeho syn nad vodou.
~
Narcissa se též na Malfoy manoru necítila nejlíp. Nejen že se vyspala s vdovcem a podvedla manžela z rozumu, ale měla časté nechutě k jídlu. ,,Co zas zvracíš?!,"ptal se jí celý rozčílený Lucius. ,,Nevím Luciusi,"řekla a běžela na záchod.
,,AU!",křikla a spadla. ,,Co se paní stalo?",ptal se Dobby. Draco náhle začel plakat. ,,Draco,"řekla. ,,Luciusi!",volala, ale manžel se neozýval.
,,Luciusi!",volala. Dobby jí pomohl vstát a řekl:,,Paní musí odpočívat." Narcissa chtěla jít do pokojíku Draca, ale Dobby řekl:,,Dobby se o mladého mistra postará."
Její manžel už v ložnici nebyl. Klesla na postel. Nedokázala už skoro v noci vstát k Dracovi, když plakal. ,,Dobby,"volala. ,,Co Dobby může pro paní udělat?",objevil se skřítek. ,,Kde je Lucius?" ,,Kde je můj manžel?"
,,Pán už odešel na ministerstvo,"řekl skřítek. ,,Paní se musí najíst,"řekl. ,,Dobby Draco,"řekla. ,,Je už v pořádku,"uklidňoval jí skřítek.
,,Ach Jamesi,"řekla nahlas s povzdechem, když Dobby zmizel.
~
James se po několika dnech vrátil na plný úvazek k řádu. Harryho hlídali Wolfstar. Měl dnes hlídku s Emmenline. ,,Tady by měli ti zbývající být,"řekla mu, když šli k jedné jeskyni nedaleko základny.
,,Ale koho nám to čerti nesou?",ukazal se náhle Šedohřbet.
,,Pottere,"oslovil ho s úsměvem. ,,Jak se má Longbottomová?"
,,Už líp,"řekl mu znechuceně James. Měl chuť po tom monstru skočit a chtěl, aby trpělo jako Alice a Remus.
,,Už se těším až si vychutnám toho tvého chlapečka,"ušklíbl se.
,,Myslíš, že ti dám příležitost?",zasyčel hrozivě James a jeho hnědé oříškové oci se změnily na hrozivě karminové.
,,A co mi uděláš Potříku lotříku?,"vysmíval se mu Šedohřbet. ,,Jak mi zabráníš?"
Tohle bylo na Jamese moc. ,,Crucio!",zasyčel. Užíval si toho vlkodlakova kvilení. ,,Jamesi dost!",křičela na něj Emmenline. ,,Ne!",křikl a držel kletbu. ,,Vy, že jsi Brumbálův uctívač a ani nevíš, že chtěl, abychom s Lily oba umřeli a mohl dát našeho syna k osobě, která nenávidí všechno, co je společného s magii!" ,,A neřešil ani pořádně tohleto!" ,,A Bellatrix málem napadla Franka a Alici!" ,,A tohle monstrum pokousalo Remuse a Alici!" ,,Crucio!",křikl dal.
,,Používáš, ale neodpustitelnou kletbu!",křičela na něj. ,,Petrificus totalus!" ,,Incarcerous!"
Jamese zmrazila a Šedohřbeta spoutala. Poslala patrona bystrozorům a řekla:,,Rennervatte." James vstal a Šedohřbet se zachychotal. ,,Opravdový výkon Potty." ,,Byl bys skvělý u Temného pana, kdyby sis nevzal tu mudlovskou šmejdku."
James už napřahoval hůlku, ale Emmenline byla rychlejší.
,,Silencio!",vlkodlaka umlčela. ,,Poputuješ teď do Azkabanu Šedohřbete,"řekla, když si pro něj bystrozorové přišli. James měl v hlavě stále, že něco bude a bude mít s tím něco společného Cissy. Ano, už říkal Cissy, jako tenkrát v těch letech.Co myslíte, že stojí za nevolnostmi Narcissy? Prosím dejte tl vědět do zprávy. Váš názor mě zajímá
ČTEŠ
Zázračné přežití
FanfictionCo se stalo potom co Jamese zasáhla vražedná kletba, když se snažil zdržet Voldemorta kvůli své milované Lily a synovi Harrymu? Je ten příběh pravdivý? Nebo se stalo něco jiného?