"Ga je mee uit? Alsjeblieft?" Smeek ik naar Tyler. Vanavond is het feest waar ik van Harry heen moet. Ik wil niet overkomen als een watje dus ga ik er toch maar heen.
"What the fuck is er mis met jou? Vijf dagen geleden wilde je nog geen eens uit en nu.. Ben je bezeten?" Tyler kijk mij onbegrijpelijk aan.
"Ja, ik ben bezeten. Tuurlijk ben ik niet bezeten. Ik-Een jongen zei dat ik geen type was voor het uitgaan, en ik wil juist het tegendeel bewijzen." Leg ik hem uit. Hij mag mij nu officieel 'gek' noemen want hij weet dat meestal niemand, behalve Maddie, mij kan overhalen om uit te gaan.
"Waarom vraag je Maddie niet?"
"Serieus, Ty? Eerder had je nog liever dat ik niet met haar om zou gaan en nu opeens, boem. Nu stel je voor dat ik met haar uit ga?" Vraag ik hem ongelovig. Soms snap ik hem echt niet.
"Ik vertrouw je. Je zult heus niet gaan drinken of de bed delen met een jongen. Ik weet wie je bent en ik vertrouw je. Ik vind het jammer dat ik morgen vertrek, maar anders was ik echt met je mee gegaan." Ik zucht.
"Weet je? Misschien ga ik deze dagen ook wel naar huis. Ik heb er echt helemaal geen zin in. Iedereen gaat naar huis. En ik kan zelfs niet uit gaan want in mijn eentje wordt het ook niet leuk." Tyler zucht en hij pakt mijn telefoon. Hij toetst een nummer in en hij gooit het naar mij toe.
"Fay! Fay! Godverdomme Fay, kan ik naar je toe komen? Ik weet dat je me haat maar ik kan het uitleg-" Haar stem galmt door de studentenkamer heen. Door haar woorden krijg ik een rare blik van Tyler. Hij weet natuurlijk niet dat ik vanmiddag even een ruzie met haar heb gehad.
"Ja, kom maar." Zeg ik teleurgesteld. Stiekem had ik verwacht dat ze niks meer met mij te maken wil hebben en dat Tyler wel mee moet naar het feest. Helaas is dit niet het geval en ligt de optie 'Maddie' nog helemaal open. Maddie bezondigt de telefoongesprek en ik hoor Tyler naast mij lachen.
"Dus ik kan gewoon mijn koffer inpakken terwijl 'jij'" hij steekt een vinger naar mij uit. "Uitgaat!" Gilt hij uit enthousiasme.
Wacht, is hij nou blij dat hij niet met de enige echte Feyenne Fayh McAndrews uitgaat?
"Ja.." grinnikt hij. Heeft hij mijn woorden waarschijnlijk gehoord. "Nee grapje Fay, ik hou super veel van je. Maar wees eens eerlijk, wat doe je op een feestje zoals die? De laatste keer liep he-" Boos sla ik mijn twee vuisten op de tafel.
"Dankjewel Tyler, voor dat je zo'n goede 'vriend' bent." Zeg ik sarcastisch. Ik zie dat zijn mond open gaat maar ik merk al dat het wordt verstoord door kloppen op de deur. Ik ren er naar toe en ik maak de deur open.
"Sorry! Sorry, Sorry! Sorry meid!" Maddie laat zichzelf in mijn appartement. Ze ontwijkt Tyler gelukkig en loopt gelijk door naar mijn slaapkamer, waar mijn garderobe zich bevindt. "Ik heb er zin in, je moet iets aan doen wat je sexy staat e-"
Ik onderbreek Maddie meteen. "Mad," zeg ik erg serieus. Ik kijk hoe ze de kleding wat volgens haar te 'oudbollig' is, weggooit. "Vind je me te saai?"
Ze stopt en ze draait zich om. "Hoezo?"
"Gewoon, ben ik te saai.. Ook met het uit gaan ofzo?" Vraag ik haar. Ze kijkt mij schaapachtig aan.
"Nee tuurlijk niet, alleen is het zo dat.." Ze probeert te zoeken naar haar juiste woorden. Ik merk ook dat ze haar zenuwachtige trekje uitvoert: ze speelt met haar wijsvingers. "H-Het.." Ze zucht. "Het zit zo, jij denkt dat elke jongen zoals Louis is. Maar hun, niet elke jongen is zo. En bovendien kan je hem best uit je hoofd zetten. Hij is jou vast ook vergeten."
Ik zucht. Elke keer moet ze weer gebruik maken van wat er in het verleden is gebeurt. Oké, ik dacht dat ik een relatie had. Maar die eikel verpeste het. Vanaf nu zie ik ook elke jongen als een eikel of een ontzettende zak en kan ik mij niet voorstellen dat ik een jongen niet zo heb genoemd. Ik weet niet of Maddie mij begrijpt...
Wacht.
Maddie duikt met elke jongen het bed in. Natuurlijk begrijpt ze mij niet. Ze begrijpt niet hoe een klootzak kan spelen met je gevoelens. En misschien heeft ze gelijk en wordt het tijd om hem uit mijn hoofd te zetten. Maar tegelijkertijd stel ik zoveel mensen te leur. Mijn ouders, mijn verloren tweelingbroer en mijn familie. Over Tyler zou ik geen zorgen moeten maken. Hij vind mij namelijk ook saai. Zelfs over mijn verloren tweelingbroer hoef ik mij geen zorgen te maken. Ik kende hem tot mijn vierde. Hij werd afgepakt. We hadden te weinig geld en hij moest geadopteerd worden. Ik wilde hem samen met Louis opzoeken, we zijn samen naar Engeland gegaan wat de trip van ons leven was. Alleen miste er iets, mijn tweelingbroer was niet thuis.
Waarom denk ik weer aan mijn verleden?
"Doe dit eens aan? Dit zou je superhot staan!" Ik kijk naar een mega kort jurkje. Wanneer ik mij in dát ding hijs weet ik zeker dat ik vanavond nog verkracht wordt. Nee niet waar, wie zou mij willen verkrachten? Waarschijnlijk 67 jaar oude mannen die niets anders te doen hebben dan... Ieuw?! "Ga je het nog aan trekken?"
"Nee, heb je iets langers?" Vraag ik haar en ze rolt met haar ogen.
"Boo, je kan niet voor altijd je perfecte rondingen verschuilen in een lange jurk." Daar gaan we weer, de preek werd weer zoals elke avond begonnen tijdens het omkleden. En natuurlijk is dit niet de laatste preek. Vlak voordat we op het feest zijn verteld Maddie mij haar tips over hoe je met een jongen moet dansen. En na het feest vraagt Maddie mij waarom ik niet met die éne schattige jongen heb gedanst? Want ja, die past natuurlijk zo goed bij mij.. Zucht.
"Deze dan?" Vraagt ze, ze houdt een jurkje omhoog. Dit jurkje is niet lang, maar ook niet mega kort. Het is zwart en het ziet er perfect uit. Ik kijk er naar en ik gris het jurkje uit haar handen.
"Ik zal het proberen." Ik loop weg om mij om te kleden en ik kom terug wanneer ik het aan heb.
"Ja! Ja! Ja!" Gilt Maddie enthousiast terwijl ze als een blije zeehond in haar handen klapt. "Het staat je geweldig!" Glimlacht ze alsof ze net een 'Plain Jane'-kandidaat heeft gekoppeld aan haar huge crush.
Ik kijk in de spiegel en ik draai een rondje. "Hm, ik weet het niet. Maakt het me niet dik?"
Streng schudt Maddie haar hoofd. "Geen smoesjes, Fay. Jij bent hot en dat mag je laten zien. You're on fire girl!"
JE LEEST
Lost {NIET AF}
FanfictionDit is een fanfictie dat over twee studenten gaat, Feyenne McAndrews en Harry Styles. Ze leren elkaar kennen op een feestje en vervolgens samen in een donkere plek. Dit veranderd een hoop, maar is dit goed genoeg voor Feyenne om hem eindelijk te ler...