episode 14-cálmate

1K 61 96
                                    










Felix öğrenci evine döndüğünde minhoyla karşılaşmıştı,genç alfa oldukça dertli görünüyordu.
Bunca zaman beraber yaşadığı omega Deltasının yanına taşınıyordu.

Felixe karşı hisleri günden güne azalsa da aralarında derin bir bağ vardı ve felixin bu evden gidecek olması minhoyu çok üzüyordu.



-Minho,lütfen böyle bakma çok üzülüyorum


"Lixie,seninle yıllarımız geçti nasıl üzülmem?"

Felix topladığı valizi duvar kenarına bırakıp minhonun yanına yürüdü ve ona sıkıca sarıldı "Beni affet lino,Hwang'ı da anlamaya çalış lütfen
Ben onun ruh eşiyim."

Felix dolu gözlerle minhoya bakarken alfa,çocuğun tatlılığına dayanamadan alnını öpecekti ki felix geri çekildi.
"Hwang hisseder,kavga etmenizi istemiyorum."

Minho yutkunarak geri çekildi,"sorun değil lix haklısın."

"Beni arayabilirsin istediğin zaman,hatta jisungla gelebilirsiniz ben hallederim Hwang'ı"
"Hoşçakal lino"

Hwang kapıda beklerken her ne kadar onları dinlememeye çalışsa da duymuştu her şeyi.
Melek kalpli sevgilisi şuan üzülüyordu,
Hwang onu üzmek istemiyordu fakat minho alfaydı üstelik felixi görünce feromonları değişiyordu ve Hwang bunu fark ediyordu bir delta olarak.
Bebeğini minho da dahil herkesten sakınmak istemek çok mu bencilceydi?


Felix büyük çantayı çekiştirerek kapıya getirince Hwang valizi onun elinden alarak diğer eliyle de omegasının elini tuttu.
Ve beraber o evden ayrıldılar.


Ve beraber o evden ayrıldılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Odaları ayrıydı ikilinin,bunu felix istemişti çünkü her ne kadar ruh eşi olsalar da sürekli aynı odada kalmak istemiyordu minik beden.
Deltaya dayanamıyordu,omegası sürekli cilve yapıyor ve sürekli sevişmek istiyordu.

Kendi odasına yerleştikten sonra matını yere sererek biraz egzersiz yapacaktı.Bu fiziği kolay elde etmemişti sonuçta.

Beraber okula yakın bir ev tutmuşlardı,Hwang yeni deltanın okula gelmesi olayından sonra biraz gerilmişti.Felix bunu hissediyor ve elinden geldiğince Hwang'ı rahatlatmaya çalışıyordu.

Delta,ruh eşine karşı çok korumacıydı.
Felixi bebek gibi seviyordu ama diğer herkese karşı oldukça sert olabiliyordu.
Özellikle konu felix ise.

Felix gülümseyerek cat-cow hareketi yapmaya başladı,Hwang yeni duştan çıkmış ve oldukça susamıştı.
Mutfağa yönelirken bebeğinin minik nefeslerini duydu.Aralık kapıdan bakınca nefesi kesilmişti.

Minik omegası sarı saçlarını tepeden toplamış,üzerindeki şort ve crop takımıyla oldukça seksi görünen bir hareket yapıyordu.

Felix kafasını yukarı kaldırınca ayakta durup onu izleyen üstsüz sevgilisiyle göz göze geldi.
Deltası çok çekiciydi,istemeden dudaklarını ısırdı minik omega.

Mi violeta~hyunlix,minlix,minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin