episode 18-problemas

822 49 22
                                    








Hyunjin büyük bir gerginlik içindeydi,felix ve vita göz göze geldiği zaman fark etmemişti ama okula yeni gelen vita karinaydı.

Bu vitayla 18 yaşının ikinci kızgınlık döneminde birlikte olmuş sabahında ise onu yatakta bırakıp otelden kaçmıştı çünkü kokusu deltayı sinirlendirmişti.
Ruh eşini arayan delta o zamanlar hyunjini çok zorluyordu.Bir delta olarak birileriyle birlikte geçirmesi gerekiyordu ve felixini bulamamıştı.
Bunun asıl nedeni felixin o zamanlar 15 yaşında olması ve kızgınlığa girmemiş olmasıydı.
Kurdunu bile tanımıyordu bebeği.

Felix bilmiyordu karinayı,minik omegasını anlatıp da üzmek istemiyordu Hwang.
Onu kaybetmek de istemiyordu,ölürdü onun için.
Anlatmak zorundaydı,kendinden nefret ediyordu şu anda deltası.
Minik bebeğinden başkasına dokunmuş olduğu için midesi bulanıyordu.
Ve empati yapıyordu,felix gelip de ona böyle bir şey anlatsaydı...
Hwang bunu kaldıramazdı.
Bebeğine başka bi alfa dokunmuş olsaydı o alfayı yok ederdi bunu çok iyi biliyordu.

Karina takıntılı biriydi,bu Hwang'ı rahatsız ediyordu.Bütün okul onu ve lixi sevip bağrına basmamıştı.
Woojin sağolsun felixin baskın omega olduğunu herkese anlattığı için bu çift herkese göre tehlikeliydi.
Felix gamma doğurabilirdi.
Bu türden korkuyordu herkes,daha önce görmedikleri için.

Hwang lavaboda saçlarını geriye tarayarak akan suyu kapattı ve aynada kendine bakarak derin nefes aldı.
Bebeğine anlatmalıydı.

Woojin lavaboya girdiğinde Hwanga bakarak gülümsedi."Doğrusu karinayla yaşadığın ateşli anları felix duysa ne olur bilemiyorum Hwang,belki de seni terk eder."

Hwang kahkaha atarak onu boğazından tuttu "mühürlü eşimin adını ağzına alamazsın sen,seni uyarmıştım.Karinayla sadece beraber oldum onu bir kez bile öpmedim sana ne anlattı bilmiyorum ama o sikik çeneni kapalı tut."
"Tekrar feromon bezini yerde bulabilirsin ama parçalanmış halde!"

Sinirle çıktı lavabodan,omegasına ihtiyacı vardı ve deltası omegasına uluyordu.
Normalde felixi her şeyi hisseder ve sevgilisine koşardı ama şuan ortalarda yoktu.

"Güzelim benim lütfen öğrenmemiş ol"

"Güzelim benim lütfen öğrenmemiş ol"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.














Felix saklandığı sınıftan çıkmak istemiyordu,şuan deltasını görmek istemiyordu çünkü kalbi acıyordu.
Omegası köşesine çekilmiş deltaya seslenmiyordu bile.

Biliyordu deltasının başkalarıyla kızgınlık geçirdiğini,yine de vitayı karşısında görmeyi beklemiyordu.
Vita çok güzeldi ve felix ilk defa özgüveninin düştüğünü hissetmişti.

Sınıfın kapısı açıldığında tanıdık feromonlar sınıfı doldurmuştu.Minik omegasına bakıp derin nefes aldı hyunjin.
Minik bebeği sırada iyice küçülmüş başını eğmişti.

Mi violeta~hyunlix,minlix,minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin