episode 28-Eres un mentiroso

603 53 81
                                    







Charles de gaulle'ye iniş yapmalarına yaklaşık yarım saat vardı,hyunjin güzel sevgilisini yıkamış ve uyuklayan bebeğini yatağa taşıdıktan sonra giydirmişti.
Felix hala uyumaya devam ederken Deltanın tek yaptığı bebeğinin karnına masaj yapmaktı.
Çünkü orada bir diğer bebeği vardı.
İner inmez ilk arayacağı kişi annesiydi,Vita jisoo güzel damadının hamile olduğunu öğrenince çok sevinecekti.

Delta uyuyan bebeğine iyice sokularak kokusunu içine çekti ve felix deltasını hissedince her zamanki yerine,deltanın göğsüne sokularak uyumaya devam etti.

Kabin görevlisi inişe geçeceklerini söylemek için yanlarına uğradığında omegaya gözünü bile değdirmeden konuştu ve oradan ayrıldı.Hyunjin ise bebeğini öperek uyandırmaya başladı.

Felix uyku sersemi bir halde deltasının elinden tutarak indikten sonra etrafına bakmaya başladı.
Önlerine gelen bugatti veyron ile felixin gözleri faltaşı gibi açılmıştı.
Hwang onu arabaya doğru yürütse de felix hala bu arabaya bineceklerine inanamamıştı.

"Hwang,bu araba senin mi?"

Hyunjin kahkaha atarak şaşkın sevgilisinin yanağına sulu bir öpücük bıraktı."Jete şaşırmayıp arabaya şaşırman oldu mu şimdi bebeğim?Hadi gel."

Hwang kesinlikle iyi bir sürücüydü,felix onun direksiyonu tutuşuna hayran hayran bakıyordu.
Hwang dayanamadan bebeğinin dudağına öpücük bırakarak geri çekildi.
"Güzel meleğim benim"diyerek sevgilisinin elini kendi dizine çekerek sıkı sıkı tuttu.

Hotel keppler Paris'e geldiklerinde otogar alanına giriş yaptılar,delta prensi karşılamak için bir başka delta olan prens Andre ve kız kardeşi vita Eleta bekliyordu.

Hyunjin deltanın onları karşılayacağını biliyordu fakat kendisiyle yatmak için defalarca kapısına gelen fransız kızın orada beklediğini bilmiyordu.

Arabayı valeye vermek için durdurduğunda gergindi ve bunu feromonlarına yansıtmamak için elinden geleni yapıyordu.Eletanın burada olduğunu bilse,güzel felixini asla buraya getirmezdi.
Yarından tezi yok başka bir otel bulmalı ve deltaya bahane üretmeliydi.

Arabanın kapısını açıp indi ve güzeller güzeli sevgilisine kapıyı açarak elini uzattı.

Delta Andre Hwang'ın ruh eşini getireceğini bilse de Eleta bilmiyordu.Minik ve oldukça güzel olan omega Hwangın elini tutarak arabadan indiğinde Eletanın gözleri kocaman açılmıştı.
Üstelik delta omegasının dudaklarına öpücükler verip ince beline sarılmıştı.

Omega öyle güzeldi ki vita Eleta gözlerini omegadan alamamıştı,nefret bile edememişti.
Yutkunarak geri çekildi ve abisine baktı,abisi de aynı yere odaklanmıştı.Omeganın güzelliği baş döndürücüydü.

Vita abisini koluyla dürtünce Andre kendine gelebilmişti,vita deltaların eşleri konusunda ne kadar korumacı olabileceğini biliyordu bu yüzden abisinin zarar görmesini istemezdi.

Hyunjin uykulu bebeği ile ikilinin karşısına geçti ve selamlaştılar.Vita olan omegaya sarılmak istedi.
Evet belki saçma gelebilirdi ama omeganın feromonları öyle sakinleştiriciydi ki Eleta ondan nefret edememiş,kıskanamamıştı.
Felix kucaklaşma isteğiyle bakan vitaya izin verdiğinde hyunjin şokla onları izliyordu.

Bebeği öyle büyüleyiciydi ki,kimse ondan nefret edemiyordu.Kucaklaşma uzayınca öksürerek vitayı uyardı.
Bebeğine sarılmasına bile zor izin vermişken bu kadar temas deltayı sinirlendirmişti.

"Sen hamilesin omega"dedi Eleta,felix ona şaşkınlıkla baktı ve gülümseyerek "evet"dedi.

"Ama nasıl anladın?"

Mi violeta~hyunlix,minlix,minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin