Minho sinirle soluyordu,jisungun kapısında.Tam araları düzelmiş zannederken jisung evine alfa kaiyi almış birlikte vakit geçiriyorlardı.
Bunu minhoya neden yapıyordu bilmiyordu minho.
Kalbi sızlıyordu ve alfası pençelerini göğsüne geçiriyordu.
Sinirle kapıyı yumruklarcasına çalmaya başladı.Jisung gelen tanıdık kokuyla gerildi,minhonun burada ne işi vardı?
Kapıyı açınca alfanın ağır ve tehditkar feromonları jisungun evine dolmuş mutfakta oturan kaiye kadar ulaşmıştı."Ne var minho?Ne işin var kapımda?"
Jisung da en az minho kadar sinirliydi,minhoyu istemiyordu.Onu reddeden birini sevemeyecek kadar gururluydu.İnsanlardan anında soğuyan bir yapısı vardı ve kolay kolay ısınmazdı.
Kendi gururu birçok şeyden önemliydi.Minho ise jisungun sorusuyla daha da sinirlendi,kai bey omegasının evinde kahve içip keyf yaparken kendisi kapıdan giremiyor muydu?
"Benim mi ne işim var,asıl o siktiğimin alfasının senin evinde ne işi var omega!"
Jisung onu göğsünden ittirip bağırdı "sen benim hiçbir şeyim değilsin defol git! Aramızda sadece lanet olası bir ruh eşi bağı var ve onu da kopartıcaz herkes istediği kişiyle olsun diye!"
Minho duyduklarıyla geriye sendeledi,işte bunu beklemiyordu.
Jisungun sert biri olduğunu ve onu sevmediğini biliyordu ama bu kadar da nefret ettiğini bilmiyordu.
Ruh eşi bağını koparacak kadar."Ben seni istiyorum omega.." Minhonun sesi güçsüz çıkmıştı.Omegayı kırdığını biliyordu,aylardır peşinde koşuyordu.
Ve işin kötüsü bu hırçın omegaya tutulmuştu."Ama ben seni istemiyorum alfa,artık omegam da istemiyor anladın mı?Şimdi defol evimden"
Kapıyı acımasızca minhonun yüzüne çarpmıştı,omegası içinde kıvransa da umursamadı.Minhoyu istemiyordu.
Felix ve hyunjin ise otele geri dönmüşlerdi,biraz yemek yemişler ve yatakta uzanmışlardı.
Felix beyaz geceliğini giymiş melekleri andıran görüntüsüyle deltanın aklını alıyordu.
Beyaz eline oldukça yakışan mor yüzüğe bakıyordu."Deltamm,biz şimdi evleniyor muyuz yanii"
Hyunjin bebeğinin boynundan zorlukla ayrılıp ona aşkla bakan sevgilisinin dudaklarına uzandı.Minik öpüşmenin ardından kucağına aldı sevgilisini.
Üzerindeki minik parça ve beyaz teni deltanın iştahını kabartıyordu.Hyunjin üzerindeki tişörtü çıkardı ve bebeğinin değişen yüz ifadesini izledi.
Sevgilisi şimdi karın kaslarına hayran hayran bakmaya başlamıştı."Evli değil miydik zaten bebeğim?Aynı evde yaşıyoruz,sürekli birlikteyiz ve sürekli seks yapıyoruz."
Felix kızarık yanaklarla sevgilisinin çıplak göğsüne dokundu.Altında sadece incecik bir çamaşır ve üzerinde de geceliği vardı.
Deltası ise yapılı bedeni ve koyu bakan gözleriyle omegayı süzüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi violeta~hyunlix,minlix,minsung
FanfictionHyunlix Minlix Omegaverse Omegalix Delta hyunjin Alfa minho !fanartlar bana ait değildir!